Соціально-психологічна рефлексія – усвідомлення індивідом того, як він сприймається партнером по спілкуванню.
Соціально-психологічна рефлексія – усвідомлення індивідом того, як він сприймається партнером по спілкуванню.
Атрибуції – приписування людьми причин поведінки, зразків поведінки або якихось більш загальних характеристик.
Атрибуції – приписування людьми причин поведінки, зразків поведінки або якихось більш загальних характеристик.
Каузальна атрибуція – приписування причин.
Рефлексія — це механізм самопізнання у процесі спілкування, в основі якого лежить здатність людини уявляти, як її сприймає партнер по спілкуванню.
Рефлексія — це механізм самопізнання у процесі спілкування, в основі якого лежить здатність людини уявляти, як її сприймає партнер по спілкуванню.
Складний процес рефлексії включає, як мінімум, шість позицій, які показують взаємне відображення осіб, що вступили у спілкування: сама особистість, яка вона є в дійсності; як ця особистість сприймається партнером; як вона бачить сама себе і ставлення до цих трьох позицій іншого партнера.
Процес формування привабливості людини
Процес формування привабливості людини
людина, яка переживає позитивні емоції, дивиться на оточуючих частіше, ніж коли він в агресивному чи пригніченому настрої
Ступінь вираженості потреби створювати та підтримувати задовільні стосунки з іншими людьми
Ступінь вираженості потреби створювати та підтримувати задовільні стосунки з іншими людьми
Мотиви:
Дружба
Імідж — спрямоване формування враження про себе, спеціальним чином організоване і структуроване в контексті «Я», що має відсилання до більш загальної, престижної категорії людей.
Імідж — спрямоване формування враження про себе, спеціальним чином організоване і структуроване в контексті «Я», що має відсилання до більш загальної, престижної категорії людей.
інграціація (ingratiation) — прикрашання, самовихваляння, прагнення зробити себе привабливим, особливо для тих, хто має високий статус;
інграціація (ingratiation) — прикрашання, самовихваляння, прагнення зробити себе привабливим, особливо для тих, хто має високий статус;
2) самопідтримка (self-promotion) — прагнення справити враження, описуючи свої таланти і видатні знання;
3) «грітися в променях чужої слави» (basking in reflected glory) — вибудова свого образу через підкреслення тісного зв’язку з успішними, знаменитими, видатними людьми;
4) врівноважування успіхів і помилок (self-handicapping) — створення перешкод і обґрунтування виправдань для поганих результатів і невдач.