Тільки у зв'язку із змінами, динамікою підсумкових результатів всього педагогічного процесу в установі



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.



М.М. Поташник, Н.А. Ковальов, Д.Є.Яковлєва пропонують оцінювати ефективність здійснення функцій методичного об'єднання тільки у зв'язку із змінами, динамікою підсумкових результатів всього педагогічного процесу в установі

  • М.М. Поташник, Н.А. Ковальов, Д.Є.Яковлєва пропонують оцінювати ефективність здійснення функцій методичного об'єднання тільки у зв'язку із змінами, динамікою підсумкових результатів всього педагогічного процесу в установі



Критерій результативності. Мету можна вважати досягнутою, якщо результат навчання, виховання і розвитку дітей, що навчаються в школі, зростає, досягаючи оптимального рівня для кожної дитини.

  • Критерій результативності. Мету можна вважати досягнутою, якщо результат навчання, виховання і розвитку дітей, що навчаються в школі, зростає, досягаючи оптимального рівня для кожної дитини.

  • Критерій раціонального використання часу. Зростання майстерності педагога відбувається при розумних витратах часу.



Критерій задоволеності педагогів своєю працею. Можна вважати досягнутим, якщо в установі створюється творча атмосфера, такий морально-психологічний клімат, при якому посилюється мотивація творчої праці педагогів.

  • Критерій задоволеності педагогів своєю працею. Можна вважати досягнутим, якщо в установі створюється творча атмосфера, такий морально-психологічний клімат, при якому посилюється мотивація творчої праці педагогів.

  • Критерій взаємозв'язку методичної роботи. Усередині установ з державною системою підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.



Ефективність здійснення функцій ММО можна оцінювати з погляду розвитку професійно-педагогічної підготовки і діяльності педагогів на підставі двох груп критеріїв:

  • Ефективність здійснення функцій ММО можна оцінювати з погляду розвитку професійно-педагогічної підготовки і діяльності педагогів на підставі двох груп критеріїв:

  • А. Критерії, що відображають рівень, якого досягають вчителі в своєму професійному розвитку.

  • Б. Критерії, що дозволяють оцінити реалізацію управлінських функцій вчителя.



рівень знань по педагогічній і віковій дитячій психології, соціальній психології;

  • рівень знань по педагогічній і віковій дитячій психології, соціальній психології;

  • рівень знань теоретичних основ виховання, технологій організації виховного процесу;

  • рівень організаторських умінь і навиків;

  • рівень комунікативних здібностей;

  • рівень загальної культури і цивільної зрілості педагога.



організація виховної роботи з учнями;

  • організація виховної роботи з учнями;

  • взаємодія з педагогічними працівниками і іншими учасниками освітнього процесу, батьками і громадськістю по вихованню, навчанню, творчому розвитку учнів;

  • активність позиції вчителя.



Формула управлінця: “Що оцінюється, те й розвивається”

  • Формула управлінця: “Що оцінюється, те й розвивається”



Кваліметрія – наукова дисципліна, яка визначає методологію і проблематику комплексних кількісних оцінок якості будь-яких об’єктів – предметів або процесів (Г.В.Єльникова)

  • Кваліметрія – наукова дисципліна, яка визначає методологію і проблематику комплексних кількісних оцінок якості будь-яких об’єктів – предметів або процесів (Г.В.Єльникова)

  • Кваліметрія – теорія вимірювання властивостей речей, які визначаються через їх якість (В.Т.Циба)





Параметри – величини, які характеризують основні якості об’єкта (чи його головні складові), що відповідають глобальним цілям об’єкта.

  • Параметри – величини, які характеризують основні якості об’єкта (чи його головні складові), що відповідають глобальним цілям об’єкта.

  • Фактори розкривають кожен з параметрів.

  • Критерії деталізують фактори.



Нормативно-правова база

  • Нормативно-правова база

  • Створення банків даних

  • Інформаційне забезпечення вчителів: оперативність, системність, повнота



Планування роботи: аналіз роботи за попередній рік, охоплення всіх напрмів роботи, діагностична основа планування, спрямованість на вирішення методичної проблеми.

  • Планування роботи: аналіз роботи за попередній рік, охоплення всіх напрмів роботи, діагностична основа планування, спрямованість на вирішення методичної проблеми.

  • Визначення ролі і місця членів МО у вирішенні завдань (охоплення учителів діяльністю ММО).

  • Визначення методичної проблеми та її обгрунтованість.

  • Ведення документації.

  • Організаційний супровід масових заходів з учнями та учителями



Організація та проведення секційних засідань, семінарів, конференцій.

  • Організація та проведення секційних засідань, семінарів, конференцій.

  • Ефективність використання різних форм і методів роботи з педагогічними працівниками.

  • Вивчення досвіду роботи вчителів, виявлення, вивчення, узагальнення та поширення ППД.

  • Підготовка друкованої продукції (методичні рекомендації, статті, посібники).

  • Система консультаційної допомоги



Аналіз результативності роботи.

  • Аналіз результативності роботи.

  • Вивчення стану викладання предмету в ЗНЗ міста.

  • Коригування та прогнозування діяльності ММО.













– кількість вчителів, які:

  • – кількість вчителів, які:

  • - підвищили кваліфікаційну категорію;

  • виконують науково-дослідницьку роботу (підвищення науково-теоретичного рівня);

  • взяли участь у конференціях, конкурсах, виставках (зацікавленість у вдосконаленні професійної майстерності та бажання ділитися досвідом з колегами)

  • Показником аналітичного ставлення до власної педагогічної діяльності є публікації.



Щодо виконання завдань: вказати, які завдання потребують подальших рішень і включення їх до плану роботи на наступний рік, результативність виконання поставлених завдань.

  • Щодо виконання завдань: вказати, які завдання потребують подальших рішень і включення їх до плану роботи на наступний рік, результативність виконання поставлених завдань.

  • Щодо теми самоосвіти: кому слід продовжити роботу над темою, а кому рекомендувати змінити, кого і де заслухати в наступному навчальному році, яка результативність виконання поставлених завдань.

  • Щодо засідань, семінарів, нарад: яку тематику засідань. Нарад спланувати на новий навчальний рік, вказати їх цілеспрямованість.

  • За участю вчителів в заходах: кого рекомендувати, з якої теми, де виступити і чому: конкретна участь у вказаних вище заходах членів ММО, хто працював більш активно, хто менш активно за останні два-три роки.



Атестація.

  • Атестація.

  • У 20__ - 20__ навчальному році атестовано вчителів_________.

  • З них присвоєно:

  • ІІ категорія - _

  • І категорія - _

  • Вища категорія - _

  • Звання “Старший вчитель” - _

  • Звання “Вчитель-методист” - _





За традиційною схемою (П.І.Б. вчителя, клас, тема);

  • За традиційною схемою (П.І.Б. вчителя, клас, тема);

  • З технологією (якою, П.І.Б. вчителя, клас, тема);

  • Нестандартні уроки (які, П.І.Б. вчителя, клас, тема).



Дані уроки були дані у рамках ПДС, предметного чи методичного тижня, з урахуванням теми з самоосвіти. Вчителі (П.І.Б.) забезпечили __________ рівень засвоєння базового стандарту….

  • Дані уроки були дані у рамках ПДС, предметного чи методичного тижня, з урахуванням теми з самоосвіти. Вчителі (П.І.Б.) забезпечили __________ рівень засвоєння базового стандарту….

  • Аналіз участі у конкурсах “Вчитель року”, “Класний керівник”.

  • Показати кількість і вказати прізвище і у динаміці за останні два-три роки список:

  • молодих спеціалістів (теми, над якими вони працюють, їх результативність);

  • Вчителів, які прибули, мають певний стаж роботьи, але в школі працюють від 1 до 3-х років.



Направити на курси підвищення кваліфікації вчителів _____________.

  • Направити на курси підвищення кваліфікації вчителів _____________.

  • Рекомендувати на участь в конкурсі “Вчитель року” вчителя ___________.

  • Скласти індивідуальну (-ий) програму (план) занять з обдарованими учнями.

  • Розробити комплекс контрольних завдань (питань) для _ класу.



3.1. У ММО вчителів ____ працювало ______ чоловік. Середній показник якості знань по ЗНЗ _% (назви або номери шкіл), _% по району (місту).

  • 3.1. У ММО вчителів ____ працювало ______ чоловік. Середній показник якості знань по ЗНЗ _% (назви або номери шкіл), _% по району (місту).

  • 3.2. Висновок

  • Отже, нижче районного міського показника _ % якості знань у вчителя (П.І.Б). Це пояснюється тим, що …



Порівняти зміст і динаміку результативності роботи ММО за останні роки ;

  • Порівняти зміст і динаміку результативності роботи ММО за останні роки ;

  • Відстежити загальні тенденціє для даного ММО за останні два роки;

  • Розглянути якість, підготовку матеріалів та узагальнення ППД, атестуючи вчителів;

  • Виявити основні проблеми в діяльності ММО в плинному році, за останні 2-3 роки, проаналізувати як ММО використовує у своїй роботі пропозиції.



Каталог: avatar
avatar -> Відвідати уроки у 4 класі;пильно придивитися до майбутніх учнів; познайомитися із методикою викладання в початкових класах
avatar -> Освіта з її інформаційно-пізнавальною функцією
avatar -> Формувати вміння висловлювати судження про письменника і його творчість на основі аналізу його біографії й оцінки іншими мит-цями
avatar -> Музей книги та друкарства України(до липня 2000 р. —Державний музей книги і друкарства України)
avatar -> Актуальність проблеми
avatar -> Моделювання програми виховної роботи “Виховання це вплив на серце тих, кого ми виховуємо ” Л. Толстой
avatar -> 1. Методика применения вебинаров в учебном процессе
avatar -> Практикум Методична робота знз на початку впровадження Державного стандарту базової І повної загальної середньої освіти


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка