Той, хто володіє найменшим обсягом знань і умінь, необхідних для виконання завдання



Дата конвертації27.12.2016
Розмір445 b.







Група експертів, аналізуючи завдання тесту, визначає (оцінює) вірогідність правильної відповіді на певне завдання мінімально підготовленого абітурієнта. Експертні оцінки усереднюються, а ці середні значення використовуються для визначення критеріального порогу «склав/не склав» або так званого «порогового бала».

  • Група експертів, аналізуючи завдання тесту, визначає (оцінює) вірогідність правильної відповіді на певне завдання мінімально підготовленого абітурієнта. Експертні оцінки усереднюються, а ці середні значення використовуються для визначення критеріального порогу «склав/не склав» або так званого «порогового бала».







  • той, хто володіє найменшим обсягом знань і умінь, необхідних для виконання завдання;

  • той, хто своїми знаннями й уміннями ледь відповідає освітньому предметному стандарту;

  • той, чиї знання й уміння є фрагментарними, граничними, але прийнятними.



розрізняти голосні та приголосні звуки;

  • розрізняти голосні та приголосні звуки;

  • уміти ставити наголоси в найуживаніших (елементарних) випадках;

  • усвідомлювати поняття «синоніми», «антоніми» (елементарні випадки);

  • розуміти зміст частовживаних фразеологічних одиниць;

  • уміти розрізняти основні частини мови (особово-способові форми дієслова, іменник, власне кількісні числівники, якісні прикметники);

  • уживати знаки пунктуації (крапка, кома перед «що», «але», «а»);

  • знаходити прості форми підмета та присудка (крім простих присудків, виражених аналітичною граматичною формою, наприклад, буду виконувати, хай живе тощо);

  • визначати речення за метою висловлювання, емоційним забарвленням (нескладні випадки);



відрізняти складні речення з однотипними двоскладними частинами від простих;

  • відрізняти складні речення з однотипними двоскладними частинами від простих;

  • визначати стилі мовлення (науковий, художній, розмовний);

  • опанувати правопис апострофа та м’якого знака (на елементарному рівні);

  • розуміти правопис префіксів (на елементарному рівні, зокрема префіксів роз-, без-, через-);

  • знати правопис частки НЕ з дієсловами (крім винятків);

  • опанувати правопис відтінків кольорів (крім винятків);

  • знати правопис великої літери в прізвищах, іменах, іменах по батькові, у найпоширеніших географічних назв (елементарні випадки);

  • уміти знаходити в тексті опорні слова.



відрізняти календарно-обрядові пісні від необрядових;

  • відрізняти календарно-обрядові пісні від необрядових;

  • установлювати відповідність між автором та назвою прозового твору;

  • установлювати відповідність між героєм та назвою твору (найвідоміші твори ІІ пол. ХІХ – поч. ХХ ст.);

  • визначати тропи (порівняння, епітети);

  • установлювати відповідність між прізвищем і псевдонімом (найвідоміші письменники, наприклад Панас Мирний, Леся Українка);

  • знати основні біографічні дані про найвідоміших класиків (наприклад, Т. Шевченко, Леся Українка).









Аналіз змісту сертифікаційної роботи з української мови і літератури ЗНО-2015

  • Аналіз змісту сертифікаційної роботи з української мови і літератури ЗНО-2015







































Синтаксис і пунктуація

  • Синтаксис і пунктуація

  • Фонетика

  • Фразеологія

  • Милозвучність

  • Спрощення

  • Узгодження числівників з іменниками

  • Дієвідмінювання

  • Аналіз тексту













Поезія Івана Франка

  • Поезія Івана Франка

  • Географія літературних творів

  • Присвяти

  • Літературні стилі

  • Література постмодернізму









ТЕМА

  • ТЕМА

  • Прочитайте наведений текст.

  •  

  • Людина – соціальна істота, а тому їй не властиво надовго залишатися на самоті. Разом із тим багато хто впевнений, що саме самотність допомагає індивіду зрозуміти себе, проаналізувати своє життя. Вони заперечують думку, що тільки оточення може дати об’єктивну оцінку людині, її діям і вчинкам.

  • Наскільки людині варто дослухатися до думки оточення про неї?

  •  

  • Викладіть Ваш погляд на цю проблему.



Складається з:

  • Складається з:

  • окреслення певної проблемної ситуації, яке містить ключові поняття;

  • питання, відповідь на яке передбачає висловлення учасником тестування власного ставлення до окресленої в першій частині теми проблемної ситуації.





  • У власному висловленні має бути мінімум два відмінні один від одного аргументи на підтвердження правильності сформульованої учасником тестування тези.



ПРИКЛАД 1

  • ПРИКЛАД 1

  • З літератури (не обов’язково української) або з інших видів мистецтва (кіно, телебачення, живопис тощо)

  • У цьому прикладі потрібно вказати назву мистецького твору, автора, персонажа чи персонажів та сюжетну колізію або епізод, що ілюструє й підтверджує один з аргументів.

  • ПРИКЛАД 2

  • З історії, суспільного або власного життя.

  • Приклад має бути конкретизований через певні історичні постаті та події або конкретні явища суспільного життя чи власного життя учасника тестування, його друзів, знайомих тощо.



Має містити підсумок усього власного висловлення, узгоджуватися з темою та тезою.

  • Має містити підсумок усього власного висловлення, узгоджуватися з темою та тезою.

  •  Орієнтовний час написання: 60 хвилин (з урахуванням часу на переписування з чернетки й самоперевірку чистовика).

  • Орієнтовний обсяг: від 100 (NB! Не менше) до 250 слів.



Підготовка до ЗНО-2016 з української мови і літератури

  • Підготовка до ЗНО-2016 з української мови і літератури









  • Загальна кількість завдань – 58

  • На виконання роботи відведено 180 хвилин

  • Максимальна кількість балів - 104









для комп’ютерної перевірки

  • для комп’ютерної перевірки





  • Реєстрація: з 05 до 30 січня 2016р.

  • Терміни проведення:

  • * Для проходження пробного ЗНО 09 квітня обирається лише один предмет





Каталог: 2015-2016
2015-2016 -> «Пересопницьке Євангеліє незрівнянний зразок українського живопису та рукописної книги»
2015-2016 -> «Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, з людиною. Від нас, від нашого вміння, майстерності, мистецтва, мудрості залежить її життя, здоров'я, розум, характер, воля, громадянське й інтелектуальне обличчя, її місце і роль у
2015-2016 -> Всього класних керівників: 9
2015-2016 -> Урок розробила учитель математики Глевахівської зош І-ІІІ ст
2015-2016 -> Патрiотичного виховання
2015-2016 -> Вільний режим. При адекватній реакції на попередні навантаження, задовільному загальному стані пацієнта, екг: наближення сегменту st до ізолінії І формування вінцевого зубця т хворим призначають вільний режим
2015-2016 -> Позакласна робота різноманітна освітня і виховна робота, спрямована на задоволення інтересів і запитів дітей, організована в позаурочний час педагогічним колективом школи


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка