У кожному з трьох слів є один склад «зашифрованого» слова, яке треба віднайти. У кожному з трьох слів є один склад «зашифрованого» слова, яке треба віднайти
I група. Кримінальний кодекс УкраЇни.Познайомитися зі структурою Кримінального кодексу України та розставити на магнітній дошці без допомоги джерел у відповідному порядку деякі розділи ККУ.
I група. Кримінальний кодекс УкраЇни.Познайомитися зі структурою Кримінального кодексу України та розставити на магнітній дошці без допомоги джерел у відповідному порядку деякі розділи ККУ.
Розставити у стовпчики:
Злочин, його види та стадії. Злочини проти життя і здоров'я особистості. Злочини проти власності. Обставини, які виключають злочинність діянні. Злочини проти правосуддя. Покарання і його види. Особливості кримінальної відповідальності та покарання неповнолітніх. Злочини проти суспільної безпеки.
ІІ група. Поняття злочину. Ознайомитися з поняттям “злочин” та зашифрувати його за допомогою слів – антонімів.
ІІ група. Поняття злочину. Ознайомитися з поняттям “злочин” та зашифрувати його за допомогою слів – антонімів.
ІІІ група. Класифікація злочинів. Ознайомитися з ст. 12 ККУ «Класифікація злочинів», поміркувати та визначити, до яких злочинів за ступенем тяжкості відносяться такі діяння:
Водій легкового автомобіля сів за кермо в нетверезому стані, в наслідок чого збив пішохода, який помер.
Громадянин Юрченко викрав із сусідського хліва ягня.
Терористи захопили концертну залу та взяли глядачів у заручники й висунули політичні вимоги до органів державної влади.
Опрацювати текст ст.14-16 ККУ та заповнити таблицю.
Групова робота учнів
Групова робота учнів
Завдання: опрацювати підручник (Наровлянський О.Д. Правознавство: Підручн.для 10 кл., п.20, стор. 145) та розкрити зміст елементів складу злочинів, вибрати з запропонованих питання до свого елементу складу злочину.
Після виконання завдань представники груп доповідають.
Групова робота
Групова робота
За ККУ ознайомитися з поняттям «Співучасть у злочині»
та методом «Акваріум» визначити форму співучасті та види співучасників.
І група. Діяльність героїв з фільму «Операция «Ы» и другие приключения Шурика».
ІІ група. Працівник складу Петренко побачив розкритий контейнер, підійшов і став збирати у свої сумки шуби, які були там. Його побачив інший працівник та приєднався до Петренко з його мовчазної згоди.
ІІІ група. Діяльність злочинців у фільмі «Место встречи изменить нельзя».
IV група. Діяльність героїв мультфільму «Бременские музыканты», коли вони здійснили напад на короля.
Проаналізувати за допомогою ККУ ст. 146, 185, 186, 187 ситуації: який злочин скоєно, розкрити склад злочинів.
Проаналізувати за допомогою ККУ ст. 146, 185, 186, 187 ситуації: який злочин скоєно, розкрити склад злочинів.
І група. Фрагмент фільму «Счастливая, Женька»
ІІ група. Фрагмент фільму «Иван Васильевич меняет профессию»
ІІІ група. Фрагмент фільму «Кавказская пленница»
IV група. Відеоролик з мережі Інтернет
Епіграф до уроку:
Епіграф до уроку:
«Людина є ні що інше,
як ряд її вчинків.»
Гегель
Чому саме такий епіграф до теми нашого уроку? Метод “Мікрофон”.