У своїй діяльності працівники Інформаційно-методичного центру освіти керуються: у своїй діяльності працівники Інформаційно-методичного центру освіти керуються



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.



У своїй діяльності працівники Інформаційно-методичного центру освіти керуються:

  • У своїй діяльності працівники Інформаційно-методичного центру освіти керуються:





систематична аналітико-діагностична діяльність;

  • систематична аналітико-діагностична діяльність;

  • враховування інтересів і запитів різних категорій педагогів та керівників навчальних закладів відповідно до рівня кваліфікації та стажу роботи через анкетування, експрес -опитування, надання пропозицій.





- «Викладання історії через призму прав людини» із залученням експерта Ради Європи з прав людини, голови БФ «Резонанс» Грабовської О. Р. (ЧЗШ № 7);

  • - «Викладання історії через призму прав людини» із залученням експерта Ради Європи з прав людини, голови БФ «Резонанс» Грабовської О. Р. (ЧЗШ № 7);

  • - міжрегіональний семінар вчителів української мови і літератури та науковців Уманського педагогічного університету ім. В. Короленка на тему «Підготовка вчителя-словесника: проблеми й перспективи» (ЧЗШ №6, ЧЗШ №9);

  • - «Поглиблення мотивації учнів старших класів загальноосвітнього закладу до вивчення англійської мови із застосуванням прийомів кооперативного навчання» (ЧЗШ № 7 ) за участю волонтера Корпусу Миру Б. Кокса;



- семінари-практикуми учителів світової літератури: «Складові педагогічної майстерності вчителя світової літератури. Психологічний аспект» (ЧЗШ №4); «Формування літературної та комунікативної компетентності учнів 5 класу в умовах ОЗОН» ( ЧЗШ №5);

  • - семінари-практикуми учителів світової літератури: «Складові педагогічної майстерності вчителя світової літератури. Психологічний аспект» (ЧЗШ №4); «Формування літературної та комунікативної компетентності учнів 5 класу в умовах ОЗОН» ( ЧЗШ №5);

  • - «Кейс-технологія на уроках інформатики» ( ЧЗШ № 6);

  • Залучення виховного потенціалу школи, сім’ї, духовних та громадських інституцій до формування у дітей громадянської свідомості, активної життєвої позиції, морально етичних християнських чеснот» з відвідуванням музею-тюрми на Лонцького;

  • - регіональний семінар з християнського виховання дошкільників за сприяння Сокальсько-Жовківської Єпархії за участю завідувачів та методистів Радехівського, Жовківського, Сокальського, Кам’янко-Бузького, Бродівського районів ( ДНЗ № 9).



В 2013-14 навчальному році на міському рівні вивчався досвід педагогічних працівників міста

  • В 2013-14 навчальному році на міському рівні вивчався досвід педагогічних працівників міста



- учителів української мови і літератури над проблемою : «Робота над текстом» ;

  • - учителів української мови і літератури над проблемою : «Робота над текстом» ;

  • - учителів української літератури з проблеми « Уроки літератури рідного краю»;

  • - учителів світової літератури «Упровадження нового Держстандарту і програми у 5 класі основної школи»;

  • - учителів історії, які викладають у 5 класі з проблеми «Викладання історії у 5 класі відповідно до вимог нової програми»;

  • - учителів художньої культури «Використання краєзнавчого матеріалу на уроках художньої культури»;

  • - учителів фізики над проблемою «Упровадження інноваційних технологій у викладання фізики»;

  • - заступників директорів з навчально-виховної роботи над проблемою: «Використання інноваційних технологій у виховній роботі закладами нового типу. Проектні технології, як засіб активізації пізнавальної та творчої діяльності школярів».



вчителів математики гімназії над розробкою підсумкових контрольних робіт з математики для 5-го класу. Видано навчальний посібник на допомогу дирекції ЗНЗ для проведення директорських контрольних робіт;

  • вчителів математики гімназії над розробкою підсумкових контрольних робіт з математики для 5-го класу. Видано навчальний посібник на допомогу дирекції ЗНЗ для проведення директорських контрольних робіт;

  • учителів початкових класів «Формування предметних компетентностей молодших школярів шляхом використання сучасних методик та інтерактивних технологій», яка уклала посібник «Навчаємо цікаво».



- Школа вчителя 1-2 класу. Керівники: Приймак Г.Г.(ЧСШ № 8), Базарницька І.Й. (ЧНВК № 13);

  • - Школа вчителя 1-2 класу. Керівники: Приймак Г.Г.(ЧСШ № 8), Базарницька І.Й. (ЧНВК № 13);

  • - Учителів української мови і літератури з теми «Компетентнісний підхід до навчання учнів основної школи відповідно до вимог Державного стандарту базової загальної освіти». Керівники: Грушкевич С.З., Оксинтюк О.М., Семочко С.І.;

  • - Учителів музичного мистецтва з теми «Особливості використання мультимедійної техніки на уроках музичного мистецтва». Керівник: Горбач Я.О., Хляка Л. С., методист ІМЦО;

  • - Учителів математики « Використання програми SmartNotebook на уроках математики». Керівник: Андрусяк К.П.. Лектор: Мазарська Л.Л.(ЧНВК № 10).



205 педпрацівників, 10 керівників та 11 заступників директорів навчальних закладів. З них:

  • 205 педпрацівників, 10 керівників та 11 заступників директорів навчальних закладів. З них:

  • 11 педпрацівникам присвоєно педагогічне звання

  • « Учитель-методист»;

  • 28 – педагогічне звання « Старший учитель»;

  • 21 – кваліфікаційну категорію « спеціаліст вищої категорії»;

  • 13 – « спеціаліст І категорії»;

  • 26 – «спеціаліст ІІ категорії»;

  • 17 – відповідн.й тарифний розряд.



28 вчителів, які претендували на присвоєння педагогічного звання «Старший учитель»;

  • 28 вчителів, які претендували на присвоєння педагогічного звання «Старший учитель»;

  • 11 педпрацівників, які претендували на присвоєння педзвання « Учитель-методист».

  • Досвід роботи усіх 11 педагогів, які претендували на присвоєння звання « Учитель-методист» схвалено ученою радою ЛОІППО.



У міському етапі Всеукраїнського конкурсу "Учитель року – 2013" взяли участь 41 педагог усіх ЗНЗ.

  • У міському етапі Всеукраїнського конкурсу "Учитель року – 2013" взяли участь 41 педагог усіх ЗНЗ.

  • Переможцями І туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2013» стали:

  • Мілєвич Ольга Василівна, вчитель початкових класів ЧЗШ №12;

  • Антонів Ярослав Богданович, вчитель географії ЧЗШ № 5;

  • Геряк Світлана Іванівна, вчитель світової літератури ЧСШ № 8;

  • Демченко Галина Володимирівна, вчитель обслуговуючої праці ЧЗШ № 1;

  • Шкілюк Петро Євгенович, директор ЧНВК « СШ – колегіум» № 3;

  • Галабурда О.В., вчитель християнської етики ЧЗШ № 12.



Демченко Галина Володимирівна - І місце в обласному турі конкурсу. Учасниця від Львівщини на Всеукраїнському рівні.

  • Демченко Галина Володимирівна - І місце в обласному турі конкурсу. Учасниця від Львівщини на Всеукраїнському рівні.

  • Шкілюк Петро Євгенович – директор ЧНВК “ СШ-колегіум” № 3 -лауреат обласного рівня конкурсу. Увійшов у п’ятірку кращих директорів навчальних закладів області.



Пащук Надія Михайлівна –І місце в обласному турі у номінації « Науково-методичне забезпечення профільного навчання в старшій школі»;

  • Пащук Надія Михайлівна –І місце в обласному турі у номінації « Науково-методичне забезпечення профільного навчання в старшій школі»;

  • Костишин Наталія Олексіївна - ІІІ місце в обласному турі у номінації « Науково-методичне забезпечення формування компетентностей відповідно до освітніх галузей Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і навчальних програм».



ДНЗ № 9 - переможець обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Кращий стан фізичного виховання у дошкільних навчальних закладах». Представляв Львівщину на Всеукраїнському рівні;

  • ДНЗ № 9 - переможець обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Кращий стан фізичного виховання у дошкільних навчальних закладах». Представляв Львівщину на Всеукраїнському рівні;

  • ДНЗ № 9, 19 - учасники обласного етапу Всеукраїнського фестивалю дитячого театралізованого мистецтва. Відзначені за активну участь;

  • ДНЗ № 6, 17 – учасники Всеукраїнського фото конкурсу «Наш садок – найкращий».



Керівників навчальних закладів м.Червонограда та м.Києва (школа № 95 з поглибленим вивченням інформаційних технологій);

  • Керівників навчальних закладів м.Червонограда та м.Києва (школа № 95 з поглибленим вивченням інформаційних технологій);

  • керівників навчальних закладів м.Червонограда та м.Ужгорода (завідувач методичним кабінетом, директор школи № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов);

  • заступників директорів з НВР м.Червонограда та м. Луцька з метою обміну досвідом роботи з питання адаптації п’ятикласників до навчання у загальній школі;

  • учителів історії та правознавства ЗНЗ Червонограда та Ужгорода за участю керівників відділу освіти та методичного кабінету м. Ужгорода

  • завідувачів і вихователів-методистів дошкільних закладів нашого міста та колег ДНЗ нового типу м. Тернополя.



вчительсько-учнівська конференція « До глибин українського духовного всесвіту Тараса Шевченка»;

  • вчительсько-учнівська конференція « До глибин українського духовного всесвіту Тараса Шевченка»;

  • телевізійний проект «Живе Шевченкове слово» за участю керівників навчальних закладів.



огляд-конкурс спортивних залів . Переможці - ДНЗ № 9, 19,17.

  • огляд-конкурс спортивних залів . Переможці - ДНЗ № 9, 19,17.

  • конкурс-огляд кабінетів практичних психологів ЗНЗ . Переможці - ЧЗШ № 12, ЧЗШ № 9, гімназія.



«Навчання читання та розвиток фонематичного слуху у дітей з 2-х років» методика М.О.Зайцева (ДНЗ № 6,9,19);

  • «Навчання читання та розвиток фонематичного слуху у дітей з 2-х років» методика М.О.Зайцева (ДНЗ № 6,9,19);

  • - «Комп’ютерна грамота» (ДНЗ № 1,9);

  • - «Логіки світу» (ДНЗ № 6,7,17);

  • - «Англійська мова» програма Т. Шкваріної (ДНЗ № 1,4,9,17,18,19);

  • – музейна педагогіка у ДНЗ № 19 («Моє рідне місто»), ДНЗ №4 («Світлиця»), ДНЗ №10 («Писанка», «Народна лялька»), ДНЗ № 9,12 («Яворівська іграшка»), ДНЗ №1 («Лялька-мотанка»), ДНЗ № 5 (Народознавство);

  • очно-дистанційний курс «Цифрові технології» (ЧНВК № 10).



рівня навчальних досягнень учнів 5, 10 класів, яким були охоплені усі ЗНЗ міста (листопад-грудень 2013 )

  • рівня навчальних досягнень учнів 5, 10 класів, яким були охоплені усі ЗНЗ міста (листопад-грудень 2013 )

  • моніторингове дослідження виховного простору ЧНВК № 13 (опорний з напрямку «Виховання»).

  • стану здоров’я учнів і відношення до здорового способу життя на базі Червоноградської гімназії, ЧЗШ № 1, ЧНВК № 3;

  • адаптація дітей до умов дошкільного закладу (430 дітей);

  • діагностика рівня готовності до навчання у школі (880 дітей);

  • психологічне дослідження адаптації учнів 5-х класів до нових умов навчання в школі(536 учні);

  • анкетування щодо комп’ютерної залежності (96 учнів )

  • «Молодь і протиправна поведінка» (689 учн.);

  • «Вплив ЗМІ на прояв агресивності підлітків» (834 учні).



зустріч вчителів історії та старшокласників ЗНЗ з працівниками наукових установ Львова (Центр досліджень визвольного руху, Український католицький університет, Музей-меморіал жертв тоталітарних режимів «Тюрма на Лонцького»), перегляд та обговорення фільмів про події 1932-1933 років;

  • зустріч вчителів історії та старшокласників ЗНЗ з працівниками наукових установ Львова (Центр досліджень визвольного руху, Український католицький університет, Музей-меморіал жертв тоталітарних режимів «Тюрма на Лонцького»), перегляд та обговорення фільмів про події 1932-1933 років;

  • презентація книги «Сила волі. Євген Коновалець»

  • І. Дерев’яного;

  • презентація Електронного архіву українського визвольного руху, зустріч з працівником Центру досліджень визвольного руху.



завезено у бібліотеки ЗНЗ –12996 примірників на суму – 219975,35. З них:

  • завезено у бібліотеки ЗНЗ –12996 примірників на суму – 219975,35. З них:

  • художньої літератури – 415 примірників на суму 14631,94 грн.;

  • підручників – 12581 примірник на суму – 205343,41 грн.

  • 100% отримано підручники для учнів 3-х класів на 2014-2015н.р.

  •  



щотижневе поповнення «Хроніки подій» розділу «Освіта» на сайті Червоноградської міської ради та “ Освітнього порталу Львівщини”(понад 500 матеріалів інформативного та консультативного характеру);

  • щотижневе поповнення «Хроніки подій» розділу «Освіта» на сайті Червоноградської міської ради та “ Освітнього порталу Львівщини”(понад 500 матеріалів інформативного та консультативного характеру);

  • співпраця з редакціями радіостудії «Новий Двір» та ТРК

  • « Бужнет», газет «Новини Прибужжя» та «Вісник»;

  • лекторій для батьків та громадськості міста;

  • створення сайтів ДНЗ та електронної реєстрації дітей у «Мережі дошкільних навчальних закладів Львівщини»;

  • створення сайту ІМЦО;

  • створення інформаційної сторінки ІМЦО у соціальній мережі “Fasebook”.



Міжнародних:

  • Міжнародних:

  • з інформатики «Бобер» - 341 учень 2-11 класів;

  • з математики "Кенгуру“ - 654 учні 2-6 класів ЗНЗ; ІІ етап - 1647 учні 2-11 класів ЗНЗ);

  • фізичний конкурс "Левеня"(277 учнів 7-11 класів);

  • конкурс юних істориків «Лелека» (понад 300 учасників);

  • Міжнародний конкурс знавців української мови ім. П.Яцика

  • знавців англійської мови «Грінвіч»;

  • Всеукраїнський природничо-математичний конкурс «Олімп» (108 учнів 7-11 класів).



У ІІ (міському) етапі - 1340 учнів. З них – 250 призери;

  • У ІІ (міському) етапі - 1340 учнів. З них – 250 призери;

  • В ІІІ (обласному) етапі – 94 учасники. З них – 69 призери;

  • У ІV Всеукраїнському етапі – 6 учасників. З них – 3 призери.



Проте, поряд із здобутками та досягненнями в роботі ІМЦО є невирішені питання і проблеми, над якими слід працювати в 2014-2015 навчальному році:

  • Проте, поряд із здобутками та досягненнями в роботі ІМЦО є невирішені питання і проблеми, над якими слід працювати в 2014-2015 навчальному році:



В 2014/15 навчальному році діяльність ІМЦО буде спрямована на:

  • В 2014/15 навчальному році діяльність ІМЦО буде спрямована на:

  • вивчення та аналіз дотримання закладами освіти Державних стандартів щодо змісту, рівня та обсягу дошкільної, шкільної та позашкільної освіти;

  • - інформаційно - методичне забезпечення оптимального розвитку професійної активності педагогів, усебічне сприяння їх безперервній освіті, використання різноманітних форм методичної роботи;

  • - досягнення якісного рівня знань учнів;

  • - узагальнення, наукове обґрунтування і розповсюдження досвіду інноваційної діяльності;

  • - удосконалення моніторингових досліджень з метою корекційної освітньої діяльності;

  • - удосконалення системи управління навчальними закладами, підвищення управлінської культури керівників.




Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка