( спиратися на суб'єктивний досвід, психофізіологічні особливості школярів );
толерантно ставитися до кожного учня;
прививати любов до читання;
розвивати критичне мислення;
впроваджувати сучасні інноваційні технології.
“Розвиток пізнавальних здібностей
“Розвиток пізнавальних здібностей
учнів на уроках зарубіжної
літератури шляхом
впровадження пошуково-
дослідницької
діяльності”.
1. Можливості використання дослідницького методу в школі активно вивчалися ученими, педагогами, у тому числі сучасними українськими ученими – методистами: О.Пометун, О. Куцевол, О. Ісаєвою, В. Гладишевим та ін..
1. Можливості використання дослідницького методу в школі активно вивчалися ученими, педагогами, у тому числі сучасними українськими ученими – методистами: О.Пометун, О. Куцевол, О. Ісаєвою, В. Гладишевим та ін..
2. На організацію самостійної пошуково-дослідницької роботи учнів спрямований методичний апарат шкільних підручників із світової літератури Є. Волощук,
Ю. Ковбасенка, О. Ніколенко. 3. Методологічну основу мого досвіду склали праці М. Качурина (організація ПДД), Є.Ільїна, В. Гладишева (робота з деталлю, контекстний аналіз), О. Пометун, О. Пироженко (інтерактивні технології), О.Куцевол (компаративний аналіз), К. Таранік-Ткачук (аналіз художнього твору).
Війна – це смерть, руїни, горе, сльози. Відійшли в історію війни з Чингізханом, Наполеоном, Гітлером. Але людство повинно вивчати, знати ці події, щоб ніколи не повторилися страшні сторінки історії. Це був би злочин перед загиблими, злочин перед майбутнім. Робота змушує читача задуматися, зробити висновки, спонукає до активної життєвої позиції, до боротьби за мир в усьому світі.
Війна – це смерть, руїни, горе, сльози. Відійшли в історію війни з Чингізханом, Наполеоном, Гітлером. Але людство повинно вивчати, знати ці події, щоб ніколи не повторилися страшні сторінки історії. Це був би злочин перед загиблими, злочин перед майбутнім. Робота змушує читача задуматися, зробити висновки, спонукає до активної життєвої позиції, до боротьби за мир в усьому світі.
Мета роботи- робота покликана показати, що війна – це протигуманне явище, що чужих воєн не буває, як не буває переможців і переможених.
Завдання роботи: 1) шляхом компаративного аналізу тексту письменників дослідити основну проблему творів – людина в полум’ї війни;
2) формувати активну життєву позицію, толерантність, гуманістичний
світогляд.
Робота складається зі вступу, основної частини, висновків, списку використаних джерел.
Основними результатами роботи є: проведення літературних
зв’язків, аналогії та розбіжності в розкритті теми війни у творах;
з»ясування особливостей розкриття характеру героїв.