Головний екзаменатор наших учнів – життя. Наскільки вони будуть адаптованими до соціального середовища, здатними оперативно приймати правильне рішення в нестандартних ситуаціях, вмітимуть аналізувати й контролювати власну діяльність, залежить насамперед від школи . Одним із важливих напрямів оновлення навчального процесу в загальноосвітній школі є формування основ життєвої компетентності молодшого школяра.
Головний екзаменатор наших учнів – життя. Наскільки вони будуть адаптованими до соціального середовища, здатними оперативно приймати правильне рішення в нестандартних ситуаціях, вмітимуть аналізувати й контролювати власну діяльність, залежить насамперед від школи . Одним із важливих напрямів оновлення навчального процесу в загальноосвітній школі є формування основ життєвої компетентності молодшого школяра.
За умов такого навчання, учні отримують основи знань про норми взаємодії в суспільстві, розвиток уміння будувати нові взаємовідносини; ознайомлення з власним «Я», визначення в собі позитивних та негативних рис, готовність до використання знань як інструмента розв’язання життєвих проблем, аналізу нестандартних ситуацій. розвиваються та ускладнюються сприймання, пам’ять, увага, уява тощо; забезпечується формування таких інтелектуальних умінь, як аналізувати, порівнювати, виділяти головне, а на основі цього критично мислити та приймати відповідальні рішення.
створити оптимальні умови для розвитку творчих здібностей дитини на уроках та в позаурочний час;
Готувати дитину не до окремого уроку, а до самостійного життя, тобто виявити творчий потенціал учнів;
пробуджувати інтерес до навчання, робити його цікавим, пізнавальним, розвивальним;
Створити умови для розвитку творчої особистості, яка вміє формувати і доводити власну думку, розв`язувати життєві проблеми;
Вироблення компетенцій комунікативно виправдано користуватись засобами навчання в різних життєвих ситуаціях;
Формування духовного світу учнів, цілісних світоглядних уявлень, загальнолюдських ціннісних орієнтирів.
2011-2012
2011-2012
І етапТеоретичний. Застосування інтерактивних методів роботи в початкових класах для використання на різних уроках. Вивчення досвіду інших вчителів, накопичення та опрацювання методичної , пізнавальної літератури.
2012-2013
ІІ етапПрактичний . Часткове застосування інтерактивних методів навчання , що розвивають пізнавальний інтерес до предмету та формують основи життєвої компетентності молодшого школяра.
2013-2014
ІІІ етапПрактичний. Епізодичне застосування інтерактивних методів навчання на різних уроках в початкових класах в урочний та позаурочний час.
2014-2015
ІV етапПрактичний. Систематичне застосування інтерактивних методів навчання на уроках в початкових класах в урочний та позаурочний час, що забезпечують високу активність учнів у процесі навчання.