Українська народна казка “ кривенька качечка” презентацію до уроку читання



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.
ТипПовідомлення


УКРАЇНСЬКА НАРОДНА КАЗКА “ КРИВЕНЬКА КАЧЕЧКА”

  • ПРЕЗЕНТАЦІЮ ДО УРОКУ ЧИТАННЯ

  • В 3 КЛАСІ

  • ПІДГОТУВАЛА ВЧИТЕЛЬ

  • ЛЯЩІВСЬКОГО НВК

  • МАЦВЕЙ ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА


Вдосконалення навичок читання

  • Читання прислів` їв на одному мовному видиху

  • * ЯКЕ ЧАСТУВАННЯ – ТАКЕ Й ДЯКУВАННЯ

  • * ЧИЯ ВІДВАГА, ТОГО Й ПЕРЕМОГА

  • * БЕЗ ТРУДІВ НЕ ЇСТИМЕШ ПИРОГІВ

  • Читання прислів`їв



Вікторина

  • -З якої казки ці слова?



Я по коробу метений,

  • Я по коробу метений,

  • на яйцях спечений.

  • Я від баби втік

  • і від діда втік…..



Повідомлення теми уроку

  • Сьогодні на уроці ми будемо знайомитися ще з однією українською народною казкою. Послухайте пісеньку із казки і скажіть, чи знаєте як вона називається?

  • Онде наша іва,

  • Онде наша діва,

  • На метеному дворці

  • На тесаном стовпці.

  • Кужілочка шумить ,

  • Веретенце дзвенить.

  • Скиньмо по пір`ячку,

  • Нехай летить з нами.

  • (“ Кривенька качечка”)



Словникова робота

  • Починочок-пряжа намотана на веретено.

  • Кужілочка-частина прядки у вигляді кілка, на який намотують пряжу.

  • Веретенце- ручне знаряддя для прядіння у вигляді тонкої палички із загостреними кінцями.

  • Полинули- полетіли.

  • Жалувати- шанувати.



Робота над казкою “Кривенька качечка ”

  • Самостійне мовчазне читання казки учнями.

  • -Хто дійові особи казки?

  • Перевірка первинного сприймання.

  • -Чи сподобалась вам казка?

  • -Як закінчується казка?

  • Читання казки з логічно-завершиними частинами

  • - “ ланцюжком”

  • - “ дощиком”

  • - “ небо і земля”



Складання плану казки за малюнками

  • 1) 2)

  • 3) 4)

  • Переказ казки за планом



-Роз`єднай слова і прочитай:

  • -Роз`єднай слова і прочитай:

  • ЗАГАДКУ

  • ПЛАВАЛА,КУПАЛАСЯСУХЕНЬ

  • КОЮЗОСТАЛАСЯ

  • ПРИСЛІВ`Я

  • ЗАДОБРОДОБРОМПЛАТЯТЬ

  • -Чи виражає воно головну думку казки?

  • -Кому з героїв казки воно могло бути порадою?



Сенкан до слова “добро”

  • Сенкан

  • Іменник ( 1)

  • Прикметник ( 2) Дієслово (3)

  • Синонім (2-3)



Підсумок уроку

  • - До якої групи казок можна віднести цю казку?

  • - Хто автор казки?

  • -Розташуй малюнки по - порядку





Список використаних джерел

  • Савченко О.Я. Читанка: Підручник для 3 кл.-К.: Освіта,2003-Ч.І.-142с.

  • Заброцька С.Г.

  • Уроки читання. 3 кл.: Навч. посібник.- Тернопіль: навчальна книга- Богдан, 2004.-288с.

  • Картинки- ресурси Інтернету



Каталог: public -> oipopp -> repository -> dcr
dcr -> Прийменник як службова частина мови Кифорук Оксана Вікторівна
dcr -> Знаходити прислівники в текстах і пояснювати правильність думки; знаходити прислівники в текстах і пояснювати правильність думки
dcr -> Завдання : розкрити роль прислівників у художніх, науково-популярних і ділових текстах
dcr -> Читання “Дощиком”
dcr -> «Квітни мово, наша рідна. Дмитро Білоус. Віра поета в неминуче відродження рідного слова у поезіях \"Вічно жива\" та \"Хліб і слово\"»
dcr -> Основні групи фразеологізмів, багатозначність, синонімія та антонімія фразеологізмів Мета
dcr -> Ходи більше …бігай. Ходи більше …бігай


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка