Управління конкурентоспроможністю продукції на різних стадіях її життєвого циклу



Дата конвертації01.06.2016
Розмір444 b.


УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА РІЗНИХ СТАДІЯХ ЇЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ


Конкурентоспроможність продукції

  • Це сукупність якісних і вартісних характеристик продукції, що виготовлена за схемою оптимальних витрат для забезпечення потреб споживачів, що відповідає вимогам конкурентного ринку у порівнянні з аналогічною продукцією, що представлена на ньому



Вплив домінуючих факторів на конкурентоспроможність продукції в залежності від її стадії життєвого циклу



Етап дослідження та розробки продукції



Етап впровадження



Етап росту



Етап зрілості



Етап спаду



Висновки

  • Для забезпечення стабільного розвитку, перш за все, підприємство повинне досягти певного рівня ефективності своєї роботи, а для цього необхідно впровадити і постійно вдосконалювати систему управління конкурентоспроможністю продукції на різних стадіях життєвого циклу.



Дякую за увагу !

  • Роботу виконала:

  • студентка V курсу,

  • ФЕтаУ, 8504, 6 група

  • Поліщук Ганна





Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка