Урок іноземної мови розглядається як діяльність спілкування



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.
ТипУрок







Головна мета навчання іноземної мови – формування в учнів комунікативної компетенції.

  • Головна мета навчання іноземної мови – формування в учнів комунікативної компетенції.

  • Урок іноземної мови розглядається як діяльність спілкування.

  • Комунікативно спрямовані завдання і вправи забезпечують оволодіння мовою як засобом спілкування





Формувати та розвивати в учнів психологічну готовність до спілкування іноземною мовою.

  • Формувати та розвивати в учнів психологічну готовність до спілкування іноземною мовою.

  • Вчити учнів застосовувати всі свої мовні навички й уміння в навчальних ситуаціях.

  • Активізувати навчально-пізнавальну діяльність учнів.

  • Стимулювати учнів до активної участі у процесі спілкування.

  • Вчити учнів правилам “спільного” навчання (у групах, у парах, у колективі).







Мовленнєва ситуація є основою комунікації.

  • Мовленнєва ситуація є основою комунікації.

  • Людина не говорить заради спілкування, за допомогою мови вона задовольняє свої матеріальні та духовні потреби.



Робота в групах.

  • Робота в групах.

  • Робота в парах.



Респонсивні вправи (запитання-відповідь, вправи-репліки, умовна бесіда).

  • Респонсивні вправи (запитання-відповідь, вправи-репліки, умовна бесіда).

  • Ситуативні вправи (ситуації, що доповнюють; проблемні ситуації, уявні ситуації, рольові ситуації).

  • Репродуктивні вправи (переказ, скорочено-вибірковий переказ, інсценізація).

  • Описові вправи ( опис елементарних зображень, описання фабульних сюжетів, описання статичних сюжетів, опис реальних об’єктів).

  • Дискусійні вправи ( навчальна дискусія, коментування).

  • Композиційні вправи.

  • Ініціативні вправи ( запитання учнів, прес-конференція, інтерв’ю).



Використання комунікативних вправ не означає ігнорування мовних вправ, які сприяють засвоєнню нормативного мовлення у фонетичному, лексичному і граматичному відношенні.

  • Використання комунікативних вправ не означає ігнорування мовних вправ, які сприяють засвоєнню нормативного мовлення у фонетичному, лексичному і граматичному відношенні.



Предмет розмови.

  • Предмет розмови.











Каталог: metod-skarb
metod-skarb -> Pp. — період гетьманської держави, її очолюють високоосвічені, європейського рівня політичні й громадські діячі
metod-skarb -> Тарас Григорович Шевченко (1814-1861)
metod-skarb -> 3. Рішення про війну з Центральною Радою
metod-skarb -> В. О. Сухомлинський
metod-skarb -> ? ? Чи можна вважати Давній Рим одним із джерел сучасної європейської цивілізації ?
metod-skarb -> Піски (на Чернігівщині)— батьківщина Павла Тичини. В центрі села, біля автобусної зупинки І новозбудованої церкви, стоїть пам'ятник поету І хатина, де він ріс
metod-skarb -> “Я українець. Оце і вся моя автобіографія”
metod-skarb -> Микола Вінграновський Микола Степанович Вінграновський народився
metod-skarb -> Коли кожен почне зі свого власного краю, ми збережемо нащадкам багату країну з родючими ґрунтами
metod-skarb -> «Сучасні підходи до формування позитивної мотивації дітей та учнівської молоді на здоровий спосіб життя в процесі вивчення основ здоров’я»


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка