Урок Інтерактивні технології навчання



Дата конвертації11.06.2016
Розмір500 b.
ТипУрок


Сучасний урок

  • Інтерактивні

  • технології навчання


  • Дітей , їх особисту гідність і їх потреби треба так само шанувати, як і старших, і тільки поводячися з ними лагідно, щиро, розумно, як з рівними, входячи в їх спосіб думання, можна виховувати чесних, щирих, правдолюбних і справді вільних людей.

  • Іван Франко



Урок як форма організації навчання

  • Сучасні дидакти виділяють такі

  • групи форм навчання:

  • форми організації всієї системи навчання, навчально-виховного процесу;

  • форми організації навчальної діяльності учнів.

  • Форми навчання відповідно поділяються на

  • групи за такими ознаками:

  • кількістю учнів (індивідуальне, групове, фронтальне);

  • місцем навчання (шкільне, позашкільне, екстернат);

  • тривалістю (час регламентується педагогами, батьками, учнями).



Урок як форма організації навчання

  • Наприкінці XVI — на початку XVII ст. як індивідуальна, так і індивідуально-групова форми організації навчання вже не відповідали потребам суспільства. В братських школах України, Білорусії та деяких інших країн виникло групове навчання, яке і стало основою класно-урочної форми навчання, обґрунтованої та вдосконаленої

  • Я.А.Коменським



Елементи класно-урочної системи організації процесу навчання

  • Основною одиницею занять є урок.

  • Учні об'єднані в класи за віком та рівнем підготовки.

  • Існує постійний склад класу на весь період шкільного навчання.

  • Заняття обов'язкові для всіх.

  • Існує розклад занять, перерв, єдиний навчальний рік і канікули.

  • Робота всіх учнів у класі відбувається одночасно і по одній темі за єдиним для всіх учнів планом.

  • Навчальним процесом керує вчитель.



Інтерактивна модель навчання

  • Слово «інтерактив» прийшло до нас з англійської від слова «interact», де «inter» — взаємний і «асt;» — діяти. Таким чином, інтерактивний — здатний до взаємодії, діалогу.

  • Інтерактивне навчання — це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету — створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.



Організація інтерактивного навчання передбачає:



«Піраміда навчання»



Дослідження російських психологів

  • читаючи очима, може запам'ятати 10% інформації,

  • слухаючи — 26% ,

  • розглядаючи — 30% ,

  • слухаючи і розглядаючи — 50%,

  • обговорюючи — 70%,

  • особистий досвід — 80%,

  • спільна діяльність з обговоренням — 90% ,

  • навчання інших — 95%



Використання наочності під час уроку збільшує запам'ятовування матеріалу від 14 до 38%. Експеримент, проведений американськими дослідниками, показав, що використання візуальних засобів під час вивчення слів на 200 % поліпшує результати. Крім того, така презентація матеріалу забирає на 40 % менше часу, вона підсилює усну подачу матеріалу.

  • Використання наочності під час уроку збільшує запам'ятовування матеріалу від 14 до 38%. Експеримент, проведений американськими дослідниками, показав, що використання візуальних засобів під час вивчення слів на 200 % поліпшує результати. Крім того, така презентація матеріалу забирає на 40 % менше часу, вона підсилює усну подачу матеріалу.

  • Наочність варта не тільки сотень слів, а й утричі ефективніша за одні лише слова



Понад 2400 років тому Конфуцій сказав:

  • Те, що я чую, я забуваю.

  • Те, що я бачу, я пам'ятаю.

  • Те, що я роблю, я розумію.



Кредо інтерактивного навчання

  • Те, що я чую, я забуваю.

  • Те, що я бачу й чую, я трохи

  • пам'ятаю.

  • Те, що я чую, бачу й обговорюю,

  • я починаю розуміти.

  • Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю,

  • я набуваю знань і навичок.

  • Коли я передаю знання іншим, я стаю

  • майстром



Технології інтерактивного навчання

  • Інтерактивні технології кооперативного навчання

  • Робота в парах

  • Ротаційні (змінювані) трійки

  • Два – чотири – всі разом

  • Карусель

  • Робота в малих групах

  • Технології колективно-групового навчання

  • Мікрофон

  • Мозковий штурм

  • Навчаючись – учусь (“Кожен учить кожного”, “Броунівський рух”)

  • Аналіз ситуації ……..



ТЕСТ “Хто ти?”

  • З даних фігур виберіть ту, яка вам найбільше до вподоби



Результат:

  • Провідні риси – працелюбність, потреба доводити розпочату справу до кінця, наполегливість (квадрат)

  • Провідні риси – допитливість, цікавість, жвавий інтерес до всього, що відбувається, сміливість (прямокутник)

  • Найдоброзичливіша з п'яти фігур. Висока чутливість, здатність співчувати, емоційно відгукуватись (коло)

  • Символізує лідерство. Найхарактернішою особливістю є сила, енергія, нестримність (трикутник)

  • Символізує творчість. Зигзагам подобається створювати щось нове, оригінальне (зигзаг)



  • ГЕНІАЛЬНІ ВІДКРИТТЯ – ЦЕ 99% ПРАЦІ

  • ТА 1% ТАЛАНТУ

  • ТОМАС ЕДІСОН



Каталог: fileadmin -> user upload -> documents -> histori
documents -> Відміню-вання іменників першої відміни
histori -> Використання презентацій в навчальному процесі Види презентацій
histori -> Інформації про рі-вень засвоєння учнями навчального матері-алу Принципи використання інформації зворотного зв'язку Проблеми змісту тестованого матеріалу Параметри задаються на основі Програми
histori -> Радянізація західних областей України Відновлення радянського режиму
documents -> Елементи теорії ймовірностей місце теми в шкільному курсі математики


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка