Урок Інтерактивні технології навчання
Скачати
500 b.
Дата конвертації
11.06.2016
Розмір
500 b.
Тип
Урок
Сучасний урок
Інтерактивні
технології навчання
Дітей , їх особисту гідність і їх потреби треба так само шанувати, як і старших, і тільки
поводячися з ними лагідно
, щиро, розумно, як з рівними, входячи в їх спосіб думання, можна виховувати чесних, щирих, правдолюбних і справді вільних людей.
Іван Франко
Урок як форма організації навчання
Сучасні дидакти виділяють такі
групи форм навчання:
форми організації всієї системи навчання,
навчально-виховного процесу
;
форми організації навчальної діяльності учнів.
Форми навчання відповідно поділяються на
групи за такими ознаками:
кількістю учнів (індивідуальне, групове, фронтальне);
місцем навчання (шкільне, позашкільне, екстернат);
тривалістю (час регламентується педагогами, батьками, учнями).
Урок як форма організації навчання
Наприкінці XVI — на початку XVII ст. як індивідуальна, так і індивідуально-групова форми організації навчання вже не відповідали потребам суспільства. В
братських школах
України, Білорусії та деяких інших
країн виникло групове навчання
, яке і стало основою класно-урочної форми навчання, обґрунтованої та вдосконаленої
Я.А.Коменським
Елементи класно-урочної системи організації процесу навчання
Основною одиницею занять є урок.
Учні об'єднані в класи за віком та рівнем підготовки.
Існує постійний склад класу на весь період шкільного навчання.
Заняття обов'язкові для всіх.
Існує розклад занять, перерв, єдиний навчальний рік і канікули.
Робота всіх учнів у класі відбувається одночасно і по одній темі за єдиним для всіх учнів планом.
Навчальним процесом керує вчитель.
Інтерактивна модель навчання
Слово
«інтерактив»
прийшло до нас з англійської від слова «interact», де «inter» — взаємний і «асt;» — діяти. Таким чином, інтерактивний — здатний до взаємодії, діалогу.
Інтерактивне навчання — це спеціальна форма організації
пізнавальної діяльності
, яка має конкретну, передбачувану мету — створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.
Організація інтерактивного навчання передбачає:
«Піраміда навчання»
Дослідження російських психологів
читаючи очима, може запам'ятати 10% інформації,
слухаючи — 26% ,
розглядаючи — 30% ,
слухаючи і розглядаючи — 50%,
обговорюючи — 70%,
особистий досвід — 80%,
спільна діяльність з обговоренням — 90% ,
навчання інших — 95%
Використання наочності під час уроку збільшує запам'ятовування матеріалу від 14 до 38%. Експеримент, проведений
американськими дослідниками
, показав, що використання візуальних засобів під час вивчення слів на 200 % поліпшує результати. Крім того, така презентація матеріалу забирає на 40 % менше часу, вона підсилює усну подачу матеріалу.
Використання наочності під час уроку збільшує запам'ятовування матеріалу від 14 до 38%. Експеримент, проведений американськими дослідниками, показав, що використання візуальних засобів під час вивчення слів на 200 % поліпшує результати. Крім того, така презентація матеріалу забирає на 40 % менше часу, вона підсилює усну подачу матеріалу.
Наочність варта не тільки сотень слів, а й утричі
ефективніша за одні лише слова
Понад 2400 років тому Конфуцій сказав:
Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я бачу, я пам'ятаю.
Те, що я роблю, я розумію.
Кредо інтерактивного навчання
Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я бачу й чую, я трохи
пам'ятаю.
Те, що я чую,
бачу й обговорюю
,
я починаю розуміти.
Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю,
я набуваю знань і навичок.
Коли я передаю знання іншим, я стаю
майстром
Технології інтерактивного навчання
Інтерактивні технології кооперативного навчання
Робота в парах
Ротаційні (змінювані) трійки
Два – чотири – всі разом
Карусель
Робота в
малих групах
Технології колективно-групового навчання
Мікрофон
Мозковий штурм
Навчаючись – учусь (“Кожен учить кожного”, “Броунівський рух”)
Аналіз ситуації ……..
ТЕСТ “Хто ти?”
З даних фігур виберіть ту, яка вам найбільше до вподоби
Результат:
Провідні риси – працелюбність, потреба доводити розпочату справу до кінця, наполегливість (квадрат)
Провідні риси – допитливість, цікавість,
жвавий інтерес до всього
, що відбувається, сміливість (прямокутник)
Найдоброзичливіша з п'яти фігур. Висока чутливість, здатність співчувати, емоційно відгукуватись (коло)
Символізує лідерство. Найхарактернішою особливістю є сила, енергія, нестримність (трикутник)
Символізує творчість. Зигзагам подобається створювати щось нове, оригінальне (зигзаг)
ГЕНІАЛЬНІ ВІДКРИТТЯ – ЦЕ 99% ПРАЦІ
ТА 1% ТАЛАНТУ
ТОМАС ЕДІСОН
Каталог:
fileadmin
->
user upload
->
documents
->
histori
documents -> Відміню-вання іменників першої відміни
histori -> Використання презентацій в навчальному процесі Види презентацій
histori -> Інформації про рі-вень засвоєння учнями навчального матері-алу Принципи використання інформації зворотного зв'язку Проблеми змісту тестованого матеріалу Параметри задаються на основі Програми
histori -> Радянізація західних областей України Відновлення радянського режиму
documents -> Елементи теорії ймовірностей місце теми в шкільному курсі математики
Поділіться з Вашими друзьями:
База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації
Головна сторінка
Інформації
Інформація
Диплом
Задача
Закон
Звіт
Книга
Кодекс
Конкурс
Концепція
Лекція