Урок, на якому створено реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості
Скачати
500 b.
Дата конвертації
02.06.2016
Розмір
500 b.
Тип
Урок
Дітей, їх особисту гідність і їх потреби треба так само шанувати, як і старших, і тільки поводячися з ними лагідно, щиро, розумно, як з рівними, входячи в їх спосіб думання, можна виховувати чесних, щирих, правдолюбних і справді вільних людей
.
Іван Франко
Сучасний урок - це перш за все
Сучасний урок - це перш за все
урок, на якому створено реальні умови
для інтелектуального, соціального,
морального становлення особистості
учня. До основних компонентів уроку
як системи належать: зміст
навчального матеріалу, методи, засоби
навчання, форми організації
навчальної діяльності учнів.
Урок — закінчений відрізок процесу навчання, або «клітинка»
педагогічного процесу.
Організаційний момент.
Організаційний момент.
Актуалізація опорних знань (перевірка домашнього завдання).
Мотивація навчальної діяльності (підготовка учнів до сприйняття нового матеріалу).
Засвоєння нового матеріалу.
Закріплення нового матеріалу.
Підсумки уроку.
Повідомлення домашнього завдання.
Це
чітка межа
, яка відокремлює перерву від уроку. З даного етапу починається створення психологічної атмосфери уроку. Важливою є і виховна роль етапу, що формує в дітей уміння організовуватися.
Це чітка межа, яка відокремлює перерву від уроку. З даного етапу починається створення психологічної атмосфери уроку. Важливою є і виховна роль етапу, що формує в дітей уміння організовуватися.
Організаційний момент складається:
із підготовки класного приміщення і робочих
місць учнів; перевірки відсутніх та наявності чергових тощо;
із підготовки вчителя до уроку ;
із підготовки учнів до уроку ;
із вітання й організації уваги учнів.
Етап уроку
, на якому відтворюються знання, вміння або життєвий досвід учнів, необхідні для опанування нового матеріалу.
Етап уроку, на якому відтворюються знання, вміння або життєвий досвід учнів, необхідні для опанування нового матеріалу.
Форми роботи на даному етапі:
Фронтальне опитування;
Робота з навчальною та довідковою літературою;
Короткочасні диктанти та самостійні роботи.
Нетрадиційні форми - «Мозковий штурм», «Асоціювання» та інші.
Етап на якому необхідно спрямувати
пізнавальну діяльність учнів
, пробудити їх інтерес до обговорюваної теми.
Етап на якому необхідно спрямувати пізнавальну діяльність учнів, пробудити їх інтерес до обговорюваної теми.
Прийоми для використання в роботі:
зв'язок навчального матеріалу з реаліями життя, показ його практичного значення;
створення проблемної ситуації;
вплив на емоційну сферу (використання художньої літератури, творів мистецтва);
використання яскравих афоризмів, порівнянь, образів;
рольові ігри та ін.
Мета етапу — опанування учнями нових знань і способів дії через різноманітні технології інтерактивного навчання та використання інформаційно – комунікаційних технологій.
Етап осмислення отриманих знань і вмінь, їх систематизація та узагальнення.
Необхідно використовувати практичні завдання,
різноманітні питання
, які потребують активної розумової діяльності, доречним буде поєднання індивідуальної та групової роботи.
Контрольно – коригуючий етап.
Метою цього етапу являється
фіксація помилок та виставлення оцінок.
Однак більшу увагу необхідно
приділити само – та взаємооцінюванню, рефлексивній діяльності.
Мета цього етапу — пояснити особливості виконання домашньої роботи,
провести інструктаж
, мотивувати необхідність її виконання. «Багатоваріативність і різноманіття домашніх завдань — перешкода однобічному розвитку особистості. За успішного використання воно може перетворити не тільки домашню роботу учнів, але й сам урок, зробити навчання по-справжньому особистішим».
Мета цього етапу — пояснити особливості виконання домашньої роботи, провести інструктаж, мотивувати необхідність її виконання. «Багатоваріативність і різноманіття домашніх завдань — перешкода однобічному розвитку особистості. За успішного використання воно може перетворити не тільки домашню роботу учнів, але й сам урок, зробити навчання по-справжньому особистішим».
Ю. А. Конаржевский
1) комбінований (змішаний); 2) засвоєння нових знань; 3) засвоєння навичок і умінь; 4) застосування знань, навичок і умінь; 5) узагальнення і систематизації знань; 6)
перевірки
, оцінки і корекції знань, навичок і умінь;
7) нетрадиційний урок ( подорожі, змагання та інші).
Інтерактивні технології кооперативного навчання
Інтерактивні технології кооперативного навчання
Робота в парах
Ротаційні (змінювані) трійки
Два – чотири – всі разом
Карусель
Робота в
малих групах
Технології колективно-групового навчання
Мікрофон
Мозковий штурм
Навчаючись – учусь (“Кожен учить кожного”, “Броунівський рух” , веб-квести та ін.)
Аналіз ситуації яка розглядається.
Наочність
варта не тільки сотень слів
, а й утричі ефективніша за одні лише слова
Наочність варта не тільки сотень слів, а й утричі ефективніша за одні лише слова
Використання наочності під час уроку збільшує запам'ятовування матеріалу від 14 до 38%.
Експеримент, проведений американськими дослідниками, показав, що використання візуальних засобів під час вивчення слів на 200 % поліпшує результати.
Така подача матеріалу забирає на 40 % менше часу та підсилює усну подачу матеріалу.
Те, що
я чую
, я забуваю.
Те, що я бачу, я пам'ятаю.
Те, що я роблю, я розумію.
Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я бачу й чую, я трохи
пам'ятаю.
Те, що я чую, бачу й обговорюю,
я починаю розуміти.
Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю,
я набуваю знань і навичок.
Коли я передаю знання іншим, я стаю
майстром.
ГЕНІАЛЬНІ ВІДКРИТТЯ –
ЦЕ 99% ПРАЦІ
ТА 1% ТАЛАНТУ
ТОМАС ЕДІСОН
Каталог:
uploads
->
editor
->
8175
->
501313
->
sitepage 36
->
files
files -> Внутрішкільний контроль- це вид діяльності керівників знз спільно з представниками громадських організацій із встановленням відповідної системи нвр закладу загальнодержавним вимогам (нормативам)
files -> У пошуках у пошуках
Поділіться з Вашими друзьями:
База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації
Головна сторінка
Інформації
Інформація
Диплом
Задача
Закон
Звіт
Книга
Кодекс
Конкурс
Концепція
Лекція