Урок у системі початкової освіти в умовах школи культури здоров’я



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.
#5304


Сучасний здоров'язбережувальний урок у системі початкової освіти в умовах школи культури здоров’я

  • Табальчук Світлана Володимирівна,

  • заступник директора

  • з науково – методичної роботи ,

  • вчитель – методист,

  • відмінник освіти України


Основні підходи до визначення сутності здоров’язбереження особистості

  • Результат впливу педагогічних факторів освітнього процесу на збереження здоров’я його суб’єктів.

  • Процес створення умов, що дозволяють не втратити, не порушити, не дати зникнути фізичному і психічному благополуччю.

  • Процес збереження і зміцнення здоров’я, спрямований на перетворення інтелектуальної й емоційної сфер особистості, підвищення ціннісного ставлення до власного здоров’я, оточуючих на основі усвідомлення особистої відповідальності.

  • Розв’язання освітніх завдань з урахуванням здоров’я учасників навчального процесу та з метою його збереження й, по можливості, зміцнення.

  • Єдність педагогічних заходів, спрямованих на поліпшення (не погіршення) здоров’я учнів й зростання якості їхньої освіченості.

  • Реалізація методів і засобів навчання відповідно до фізіолого – психологічних принципів збереження здоров’я.



Принципи здоров’язбереження

  • “Не зашкодь!”

  • Неперервність та наступність .

  • Відповідність змісту та організації навчання віковим особливостям учнів.

  • Комплексний, міжпредметний, цілісний підхід.

  • Створення ситуації успіху.

  • Активність .

  • Суб’єкт – суб’єктна взаємодія.

  • Превентивність.

  • Відповідальність за власне здоров’я.

  • Наявність позитивних мотивів діяльності усіх учасників навчально – виховного процесу.

  • Збагачення навчальних програм валеологічним змістом.

  • Емоційно – позивний клімат навчання.

  • Рефлексивність уроку.



















Валеологічні критерії раціональної організації здоров’язбережувального уроку



Валеологічні критерії раціональної організації здоров’язбережувального уроку



Валеологічні критерії раціональної організації здоров’язбережувального уроку



Результати опитування вчителів щодо дотримання умов проведення здоров’язбережувального уроку



Схема проведення аналізу здоров’язбережувального уроку Критерії оцінювання уроку (в балах) Високий рівень -12-10 балів Достатній рівень – 9-7 балів Середній рівень – 6-4 балів Низький рівень – 3-1 балів



Схема проведення аналізу здоров’язбережувального уроку (продовження)



Схема проведення аналізу здоров’язбережувального уроку (продовження)



Схема проведення аналізу здоров’язбережувального уроку (закінчення)



Узагальнені результати дослідження вироблення системи цінностей в учнів 4-х, 7-х, 10-х класів







Каталог: Files -> downloads
downloads -> Чому займенник має таку назву? Яка його роль у мовленні?
downloads -> Кривоколінського навчально-виховного комплексу
downloads -> Інтелектуальна готовність
downloads -> Українська мова
downloads -> Тема. Що таке Батьківщина
downloads -> Мета: висвітлити життєвий і творчий шлях Р. М. Рільке, розкрити образ України у світі філософських та естетичних пошуків митця; визначити провідні мотиви лірики поета; Мета
downloads -> Урок-презентація на тему:"Голодомор 1932-1933 років. 80 років з часу трагедії"


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка