Уроках фізики" "Ефективність використання мультимедійних презентацій на уроках фізики"



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.
ТипУрок



“Ефективність використання мультимедійних презентацій на уроках фізики”

  • “Ефективність використання мультимедійних презентацій на уроках фізики”



Чим більше читаєш, не розмірковуючи, тим більше запевняєш себе, що багато знаєш, а чим більше розмірковуєш, читаючи, тим ясніше бачиш, що знаєш ще дуже мало”

  • “ Чим більше читаєш, не розмірковуючи, тим більше запевняєш себе, що багато знаєш, а чим більше розмірковуєш, читаючи, тим ясніше бачиш, що знаєш ще дуже мало”











1. Розміщення на слайдах тільки основних моментів уроку

  • 1. Розміщення на слайдах тільки основних моментів уроку











Звернення уваги на логіку подачі інформації

  • Звернення уваги на логіку подачі інформації

  • Можливість постійного вдосконалення і доповнення матеріалу

  • Економія до 30% часу на уроці

  • Постійне бачення учнів в полі зору





Фізичний кабінет не обладнаний мультимедійним проектором, що не дає можливість застосовувати його систематично

  • Фізичний кабінет не обладнаний мультимедійним проектором, що не дає можливість застосовувати його систематично

  • Не достатньо сформована система застосування і використання мультимедійних технологій на уроках

  • Великі затрати часу на підготовку презентацій

  • Необхідні уміння у використанні ряду прикладних комп’ютерних програм



Уроки з використанням презентацій відображають один з головних принципів створення сучасного уроку –

  • Уроки з використанням презентацій відображають один з головних принципів створення сучасного уроку –

  • принцип привабливості





Каталог: attachments
attachments -> Робота з епіграфом
attachments -> Водичка, водяний, підводний водичка, водяний, підводний
attachments -> Поглибити і узагальнити знання учнів про додаток; формувати вміння ставити запитання до другорядних членів речення, визначати способи вираження додатку
attachments -> Поглибити знання учнів про другорядні члени речення; формувати навички розпізнавання їх у реченні, дати поняття про поширені і непоширені речення
attachments -> Рід невідмінюваних іменників визначається так
attachments -> 1. Дано одне речення. Скласти програму, яка визначає з якої букви починається друге слово в реченні
attachments -> 1. Роль козацтва в захисті південних кордонів українських земель
attachments -> Урок до нас прийшов за розкладом сьогодні


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка