Уроку : Девіз уроку : "Ми граючи, перевіряємо, що вміємо і що знаємо!"
Дата конвертації 30.05.2016 Розмір 445 b. Тип Урок
Девіз уроку : Девіз уроку : “Ми граючи, перевіряємо, що вміємо і що знаємо!”.
Узагальнити та систематизувати знання про види сил в природі; Узагальнити та систематизувати знання про види сил в природі; перевірити теоретичні знання з теми, розвивати інтерес до вивчення фізики шляхом активізації пізнавальної діяльності; формувати навички колективної праці.
Замок Замок Нерозгаданих Таємниць
кросворд № 1 кросворд № 1 Вид сили тертя, при якому можливе пересування людини по Землі. Назва сили ( рис. 1) Сила, що діє так само, як і кілька окремих сил, прикладених до певного тіла. Сила, під дією якої прогнулася дошка ( рис. 2 ) Стан, у якому перебуває космонавт ( рис. 3 ) Міра інертності.
кросворд № 2 кросворд № 2 Рух тіла під дією сили тяжіння(рис.4). Після того, як на траву наступили, вона набуває первинної форми. Яка властивість допомагає їй у цьому? Вид сили тертя, завдяки якому зав’язані шнурки не розв’язуються самі собою. Назва сили (рис. 5). Закінчіть речення: «Тіло змінює свою швидкість у результаті…». Сила, що зображена на рис. 6.
Силу, з якою Земля притягує до себе всі тіла, називають... Силу, з якою Земля притягує до себе всі тіла, називають... (з відповіді 4 б.,поставити в 4 клітинку) Буквою F позначають ... ( 1б., в 2кл., 4 б.,в 1кл.) 3 Буквою g позначають ... вільного падіння ( 1б.в З кл.) Напрям, значення,точка прикладання – основні …сили ( з відповіді 1 б. в 5 кл.)
Чому, незважаючи на те, що лід на ковзанці дуже гладенький, фігурист, який ковзає по ньому , все одно зупиняється? Чому, незважаючи на те, що лід на ковзанці дуже гладенький, фігурист, який ковзає по ньому, все одно зупиняється? Чому і куди відхиляється гілка, з якої злетів птах? Чому вона вирівнюється? Чому воротар надіває рукавиці? Чому краплі дощу легко стікають з похилого даху, а сніг на таких дахах накопичується і лежить? Чому на шинах автомобіля роблять рельєфний малюнок? Чому бігуни й альпіністи використовують взуття із шипами? Чому вгору везти візок важче, ніж горизонтальною поверхнею? Чому біля голівки цвяха, а іноді й на самій голівці, наносять насічку?
"Після обіду потеплішало, ми вийшли в сад і пили чай у тіні яблунь. Він (Ньютон) сказав мені, що перебуває там же, де й колись, і гравітація захоплює його думки. Він перебував у споглядальному настрої, коли зненацька з гілки впало яблуко". "Після обіду потеплішало, ми вийшли в сад і пили чай у тіні яблунь. Він (Ньютон) сказав мені, що перебуває там же, де й колись, і гравітація захоплює його думки. Він перебував у споглядальному настрої, коли зненацька з гілки впало яблуко". (Вільям Стаклі, манускрипт, 1752 р.)
"Коли Ньютон писав свої Принципи, то, зайнятий своїми думками, забував одягатися і їсти. Одного разу він пообідав, але не помітив цього. І коли пішов помилково обідати в другий раз , то дуже здивувався, що хтось з'їв його страви. Іншим разом неуважність обійшлася вченому дуже дорого. Якось, ідучи з будинку, він забув погасити свічку на столі, і всі його рукописи - плоди багаторічної наполегливої праці - згоріли у пожежі. Від цього розум великого фізика скаламутився на кілька місяців. " "Коли Ньютон писав свої Принципи, то, зайнятий своїми думками, забував одягатися і їсти. Одного разу він пообідав, але не помітив цього. І коли пішов помилково обідати в другий раз, то дуже здивувався, що хтось з'їв його страви. Іншим разом неуважність обійшлася вченому дуже дорого. Якось, ідучи з будинку, він забув погасити свічку на столі, і всі його рукописи - плоди багаторічної наполегливої праці - згоріли у пожежі. Від цього розум великого фізика скаламутився на кілька місяців. "
Хай хто і як не переконує мене, Я тверджу: головне в житті – везіння. Взять Ньютона: він через яблуко одне Відкрив закон всесвітнього тяжіння. А взять мене. Я, може, сто разів Був яблуками в тім’я битий. Але закону так і не відкрив. Він, бачите, Ньютоном вже відкритий. То як, скажіть, до серця це не брать, Як можна Ньютону не заздрить, люди? І з гнівом праведним не заявлять: В житті немає правди і не буде! Петро Красюк
Обчислити силу тяжіння, що діє на цих тварин? Обчислити силу тяжіння, що діє на цих тварин?
Внаслідок притягання Землі до Місяця на Землі виникають …? Внаслідок притягання Землі до Місяця на Землі виникають …?
У різних точках планети У різних точках планети Відомо, що прискорення вільного падіння на полюсі й на екваторі має різне значення. g полюс = 9,83 Н/кг g екватор = 9,73 Н/кг gМісяць=1,6 Н/кг gМарс=3,7 Н/кг
Про яке відкриття йдеться мова у поезії? Про яке відкриття йдеться мова у поезії? Но яблоко его же и спасло, - Ведь Ньютона открытие разбило Неведенья мучительное зло. Дорогу к новым звёздам проложило И новый выход страждущим дало. Уж скоро мы, природы властелины, И на Луну пошлём свои машины. (Дж.Байрон. Дон Жуан)
Зима – це радість, лижі, сміх, Зима – це радість, лижі, сміх, Це ковзанка, це гірка, сніг. Фортеці, сніжки – це розваги! В зими свої є переваги. Але дорога, безперечно, Зимою дуже небезпечна. А те, що слизько – всім на втіху! Та водієві не до сміху! Дорога, як каток блищить – Машину враз не зупинить! В зимовий час, та що й казати, Дорогу треба посипати! Щоб відбувалося...
Такого снегопада, такого снегопада Такого снегопада, такого снегопада Давно не помнят здешние места. А снег не знал и падал, А снег не знал и падал, Земля была прекрасна, прекрасна и чиста. Чому падає сніг?
1. Как бы ни старался водопад течь вверх, он все равно будет извергаться вниз.(китайська) 1. Как бы ни старался водопад течь вверх, он все равно будет извергаться вниз.(китайська) 2. Скільки б не скакав, а на землю впадеш . 3. Брошенный вверх камень на твою же голову упадет. (монгольська) 4. Колос повний до землі гнеться, а пустий - угору пнеться ( українська). 5. Вода тече завжди вниз . 6. Что тратишь , поднимаясь в гору, вернешь на спуске. (фінська).
1. Веник не переломишь, а по прутику весь веник переломаешь. 1. Веник не переломишь, а по прутику весь веник переломаешь. 2. Как об стенку горох.( російська)
1. Вода и землю точит и камень долбит.(російська) 1. Вода и землю точит и камень долбит.(російська) 2. Корабли пускают, как салом подмазывают. (російська) 3. Нет такого человека, который хоть раз не поскользнулся бы на льду. (осетинська) 4. Без мыла ,а в душу лезет(російська) 5. Пошло дело как по маслу. (російська) 6. Из навощенной нити трудно плести сеть. (корейська) 7. Угря в руках не удержишь. (французська) 8. Не подмажешь, не поедешь. (французська) 9. Что кругло – легко крутится. (японська) . 10. От того телега запела, что давно дегтю не ела.
Червоний – урок цікавий Червоний – урок цікавий Синій – хочемо таких уроків Білий – урок не цікавий
Творче завдання. Написати твір-мініатюру на тему: “Якби сили на Землі раптово зникли…” Творче завдання. Написати твір-мініатюру на тему: “Якби сили на Землі раптово зникли…”
Поділіться з Вашими друзьями: