|
Узагальнити знання про джерела забруднення навколишнього середовища
|
Дата конвертації | 02.06.2016 | Розмір | 445 b. |
|
Розвивати вміння спостерігати, порівнювати, робити висновки на основі результатів досліджень Виховувати відповідальне ставлення до природи - Навчитися використовувати знання з різних предметів для розуміння і оцінки екологічних проблем людства
І. Вступ І. Вступ 1. Перегляд відеофільму “Забруднення середовища”. 2. Вступне слово вчителя географії. 3. Вступне слово вчителя хімії. ІІ. Обговорення проблем (основна частина). 1. Забруднення атмосфери та її можливі наслідки: а) озонові діри; б) кислотні дощі; в) парниковий ефект. 2. Забруднення гідросфери в результаті господарської діяльності людини: а) забруднення вод суходолу; б) забруднення вод Світового океану. ІІІ. Презентація учнівського проекту “Визначення екологічного коефіцієнта” ІV. Виступ агітбригади «Еколог» . V. Підсумок конференції.
“Людина давно втратила здатність передбачати й вгадувати - вона знайде свій кінець, зруйнувавши Землю” “Людина давно втратила здатність передбачати й вгадувати - вона знайде свій кінець, зруйнувавши Землю” Альберт Швейцер
В екологічних бідах, що звалилися на людство, винна не хімія, а люди, які погано її знають.
Джерела забруднення навколишнього середовища Джерела забруднення навколишнього середовища
Вплив хімічних забруднень навколишнього середовища Вплив хімічних забруднень навколишнього середовища 1)на атмосферу: 2)на гідросферу: 3)на грунт: а)кислотні дощі ; а)закислення водойм; а)засолення;
б)парниковий ефект; б)нафтові п’ятна б)закислення в)озонові діри; в)забруднення іонами в)вилуження важких металів;
4)на техногенні системи: 5)на живі організми: а)корозія. а) токсичність
Озонові діри Кислотні дощі Парниковий ефект
Забруднювачі Захворювання Забруднювачі Захворювання 1.Чадний газ (СО) - інфаркт міокарда, 2. Кислоти головні болі задишка;, 3.Важкі метали - подразнення слизо- 5.Вуглекислий газ (CO2) часті приступи астми - розлад нервової сис- теми, сліпота, гіпертонія, малокрів’я; - зогострення респіраторних захворювань
Забруднення води Забруднення води Нерозчинні шкідливі наявність у викиди у водойми домішки: неорганічні стічних водах теплих вод ТЕС, пісок, глина домішки(кислоти, мікроорганізмів АЕС, які ведуть до (за рахунок мінеральні солі); (бактерій, зміни термічного змиву дощовими органічні (нафта, вірусів, спор і біологічного водами з полів), нафтопродукти, грибків, яєць режимів води викиди миючі засоби, червів і ін.), промислових пестициди та ін. більшість із підприємств яких викликають і тварин
фізичного хімічного біологічного теплового фізичного хімічного біологічного теплового забруднення забруднення забруднення забруднення Тверді 1. Нафтова Холера, ди- +26 -30 градусів 1.Знижують труднює га- та інші захворю- життєдіяльність прозорість зообмін. вання мешканців водойм, а води. 2.Згустки при температурі +36 2.Пригнічують мазуту, осідаючи гинуть риби ріст рослин. на дно,знищують 3.Забивають мікроорганізми, зябри риб які беруть участь 4.Погіршують в самоочищенні води смак води
Об’єкт пізнання: екологічна ситуація в природному середовищі мікрорайону Васютинського НВК. Об’єкт пізнання: екологічна ситуація в природному середовищі мікрорайону Васютинського НВК. Провідна ідея: моніторинг рівня впливу довкілля на якість життя. Спосіб виконання проекту: соціологічне дослідження. Керівник проекту – учитель географії Суховій В.Д, Виконавці – учні 7 класу
“Збережемо нашу природу для нащадків” “Збережемо нашу природу для нащадків”
Ніщо готове не впаде нам з неба, Працюйте, не шкодуючи зусиль. А ще умійте, друзі, там , де треба Природу рідну Зберегти!
1. Капіруліна С.Л. Усі уроки географії. 7 клас. Харків. Видавнича група «Основа». 2007. 1. Капіруліна С.Л. Усі уроки географії. 7 клас. Харків. Видавнича група «Основа». 2007. 2. Клименко В.Г. За сторінками шкільного підручника географії. Хрестоматія. 7 клас. Харків. Видавнича група «Основа». 2007. 3. Корнєєв В.П. «На допомогу вчителю». Географія материків і океанів.7 клас. Посібник для вчителя. Харків. Видавництво «Ранок».Веста.2002. 4. Методичний комп’ютерний посібник «Електронний конструктор уроку». Географія.6, 7, 8, 9, 10 клас. Видавнича група «Основа». 2010. 5. Сайти: www.eurotraveler.ru evolution.powernet.ru ru.wikipedia.org http://www.photographer.ru http://fotki.yandex.ru 6.Сиротенко Г.О. Сучасний урок: інтерактивні технології навчання. Х.Видавнича група «Основа».2003. 7.Стадник О.Г.. Готуємось до уроків географії. 7 клас. Веста. Видавництво «Ранок».2008. 8.Стадник О.Г.. Нетрадиційні форми уроків географії. Харків. Видавнича група «Основа». 2004.
Поділіться з Вашими друзьями: |
|
|