В. О. Сухомлинський Бойченко, Л. Мотивація навчальної діяльності /Л. Бойченко// Завуч. 2011. №11



Дата конвертації17.12.2016
Розмір445 b.



Познайомити педагогічний колектив з науково-методичною літературою щодо формування в учнів позитивної мотивації до навчання, сприяти розвитку і підвищенню рівня пізнавальної мотивації учнів

  • Познайомити педагогічний колектив з науково-методичною літературою щодо формування в учнів позитивної мотивації до навчання, сприяти розвитку і підвищенню рівня пізнавальної мотивації учнів



Теоретичні аспекти проблеми мотивації навчання

  • Теоретичні аспекти проблеми мотивації навчання

  • Вплив внутрішньої мотивації на розвиток творчих здібностей учнів

  • Мотивація навчальної діяльності здібних учнів

  • Розвиток позитивної мотивації в учнів, що потребують корекції знань

  • Мотивація учнів до занять фізичною культурою

  • Психологічний супровід формування в учнів мотивації до навчання.



Усі наші задуми, усі пошуки і намагання перетворюються на порох, якщо учень не бажає вчитися

  • Усі наші задуми, усі пошуки і намагання перетворюються на порох, якщо учень не бажає вчитися

  • В.О.Сухомлинський



1. Бойченко, Л. Мотивація навчальної діяльності /Л. Бойченко// Завуч. - 2011. - № 11

  • 1. Бойченко, Л. Мотивація навчальної діяльності /Л. Бойченко// Завуч. - 2011. - № 11

  • Володарська, О. Вивчення мотивації навчальної діяльності підлітків /О. Володарська //Психолог. – 2013. – № 17. –С.33-42

  • 2. Жадан, О. Психологічний супровід формування в учнів мотивації до навчання /О. Жадан //Основи здоров'я. – 2014. – № 5. – С.16 – 19

  • 3. Калошин, В. Мотивація – це просто /В. Калошин// Управління школою. – 2014. - № 28 – 30. – С.66 - 70

  • 4. Куновська, К. Формування позитивної мотивації до навчання в учнів середньої школи /К. Куновська//

  • 5. Шкільному психологу. – 2011. - № 11. – С.27 – 29

  • 6. Макарчук, А. Мотивація навчання в початковій школі

  • /А. Макарчук// Завуч. – 2014. - № 6. – С.2 – 4

  • 7. Ніцу, Ю. Вплив мотиваційного чинника на якість знань старшокласників /Ю. Ніцу// Школа. – 2014. - № 5. – С.10 - 12

  • 8. Одинець, В. Мотивація до навчання, або «Технологія цікавості» /В. Одинець// Школа. – 2013. - № 8. – С.38 – 48

  • 9. Пальчевський, С. Педагогіка: Навч. посіб. – К.: Каравела, 2007. – 576 с.

  • 10. Присенко, В. Мотивація до навчання /В. Присенко// Завуч. –

  • 2011. - № 6. – С.21 – 22

  • 11. Урбанська, Л. Мотивація учнів до навчання та саморозвитку

  • /Л. Урбанська// Завуч. – 2011. - № 9. – С.3 – 6

  • 12. Усе про мотивацію /уклад. А. Г. Дербеньова. – Х.: Вид.

  • група «Основа», 2012. – 207с.: схеми, рис., табл. - /Серія

  • «Золота педагог. скарбниця»/









Найадекватнішим мотивом навчальної діяльності є пізнавальний інтерес.

  • Найадекватнішим мотивом навчальної діяльності є пізнавальний інтерес.

  • Пізнавальні інтереси – група мотивів, пов’язана зі змістом і процесом учіння, спрямована на опанування способом певної діяльності.









Для підвищення мотиваційної сфери учнів необхідно формувати зміст навчального матеріалу як систему практичних і навчальних завдань та організовувати активні дії дитини з їх вирішенням.

  • Для підвищення мотиваційної сфери учнів необхідно формувати зміст навчального матеріалу як систему практичних і навчальних завдань та організовувати активні дії дитини з їх вирішенням.

  • Використовувати ті форми і методи навчання, які сприяють розвитку самостійної інтелектуально-творчої діяльності учнів.

  • Активно запроваджувати гуманістичні моделі і технології спілкування, навчання і виховання.





Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка