Вчитель хімії середньої загальноосвітньої школи №238



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.


Вчитель хімії середньої загальноосвітньої школи №238

  • Вчитель хімії середньої загальноосвітньої школи №238

  • Деснянського району м. Києва


« Есть некий час – как сброшенная клажа :

  • « Есть некий час – как сброшенная клажа :

  • Когда в себе гордыню укротим.

  • Час ученичества – он в жизни каждой

  • Торжественно-неотвратим»

  • ( М.Цветаева )

  • Будь яка радість швидкоплинна і тільки одна - доступна нам постійно – це радість учнівства.

  • Виховати учня для того, щоб потім у нього вчитися.





«Технологія завтрашнього дня потребує не мільйонів поверхово начитаних людей, готових працювати в унісон на монотонних роботах, не людей, які виконують накази, не зморгнувши оком, а людей, котрі можуть приймати критичні рішення в реальності, яка швидко змінюється».

  • «Технологія завтрашнього дня потребує не мільйонів поверхово начитаних людей, готових працювати в унісон на монотонних роботах, не людей, які виконують накази, не зморгнувши оком, а людей, котрі можуть приймати критичні рішення в реальності, яка швидко змінюється».

  • англ. філософ О.Тоффлер



Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та впровадженні методики організації навчально-пізнавальної діяльності учнів, що сприяє формуванню критичного мислення на уроках хімії

  • Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та впровадженні методики організації навчально-пізнавальної діяльності учнів, що сприяє формуванню критичного мислення на уроках хімії

  • Об’єктом дослідження є формування критичного мислення на уроках хімії.

  • Предмет дослідження – зміст прийоми, методи розвитку критичного мислення.



Завдання дослідження:

  • Завдання дослідження:

  • здійснити аналіз психолого-педагогічної літератури та шкільної практики з проблеми дослідження;

  • вивчити наявні умови вирішення проблеми на практиці, констатувати та проаналізувати типові недоліки та їх причини;

  • розробити методику розвитку критичного мислення учнів при вивченні хімії в основній школі;

  • провести експериментальну перевірку запропонованої методичної системи;

  • розробити систему уроків, самостійних та практичних робіт для 9 класу.



уміння урівноважувати у своїй свідомості різні точки зору;

  • уміння урівноважувати у своїй свідомості різні точки зору;

  • уміння піддавати ідею коректному скептицизму;

  • об'єднання активного й інтерактивного процесу;

  • перевірка окремих ідей на можливість їх використання;

  • моделювання систем доказів, на основі яких базуються різні точки зору;

  • переоцінка та переосмислення понять та інформації;

  • здатність знайти необхідну інформацію та використовувати її самостійно під час прийняття рішення.

  •                                                      



виділити час і забезпечити можливості для застосування критичного мислення;

  • виділити час і забезпечити можливості для застосування критичного мислення;

  • дозволити учням вільно розмірковувати;

  • приймати різноманітні ідеї та думки;

  • сприяти активному залученню учнів до процесу навчання;

  • забезпечити для учнів безризикове середовище, вільне від насмішок;

  • висловити віру у здатність кожного учня породжувати критичні судження;

  • цінувати критичні міркування учнів.



Розвивальне навчання

  • Розвивальне навчання

  • Особистісно орієнтоване навчання

  • Інтерактивні методи

  • Проектну діяльність

  • Дослідно-експериментальну діяльність







Олжас Сулейменов. -Мамо, а чому верблюд вродливий? -Що ти, Боже, таж потворний він! Не чіпай! Який гидкий, паршивий! Потім тягнеш пальці в рот! -Ні, вродливий! Бачиш - він вродливий? Бачиш, дідуся на спинці покатав, А коли його я попросила, Руку він мені полоскотав...

  • Олжас Сулейменов. -Мамо, а чому верблюд вродливий? -Що ти, Боже, таж потворний він! Не чіпай! Який гидкий, паршивий! Потім тягнеш пальці в рот! -Ні, вродливий! Бачиш - він вродливий? Бачиш, дідуся на спинці покатав, А коли його я попросила, Руку він мені полоскотав...



Антуан де Сент Екзюпері

  • Антуан де Сент Екзюпері

  • Оноре де Бальзак

  • Ги де Мопассан

  • Шарль де Голь



ГОМОЛОГИ

  • ГОМОЛОГИ

  •           ( від грецького “homologos”, “homos” – подібний, схожий та “logos” – слово, закон).



пента - п`ять

  • пента - п`ять

  • гекса - шість

  • гепта - сім

  • окта - вісім

  • нона - дев`ять

  • дека - десять



Міжнародна непатентована назва: Comb drug

  • Міжнародна непатентована назва: Comb drug

  • Виробник: "SSL Industries Ltd" від імені "Mentholatum Co Ltd" для "Mentholatum Company Limited", Шотландія/Великобританія

  • Лікарська форма: Спрей

  • Форма випуску: Спрей для зовнішнього застосування по 135 г (200 мл) у балончиках № 1

  • Діючі речовини: 1 балончик містить:n-пентану - 54.0 г, левоментолу - 2.7 г

  • Допоміжні речовини: диметиловий ефір, етанол

  • Фармакотерапевтична група: Різні препарати, які мають протизапальну дію.

  • Показання: Симптоматичне лікування болю у м'язах, включаючи біль у попереку, ревматичного болю, ішіасу, люмбаго, фіброзних запалень, болю від забиття, судом та розтягнень зв'язок.









Групова навчальна діяльність

  • Групова навчальна діяльність

  • “ Мозковий ” штурм

  • Дискусія

  • Асоціативне мислення

  • Сенкан

  • Есе

  • Проектні технології



“ …Я рада, що чогось ще не умію,

  • “ …Я рада, що чогось ще не умію,

  • Однак цього ніскільки не боюся,

  • Бо щось, чого робити ще не смію,

  • Дарує віру в те, що ще навчуся…”



Григорий Поженян

  • Григорий Поженян

  • Я такое дерево

  • Ты хочешь, чтобы я был, как ель, зеленый,

  • Всегда зеленый - и зимой, и осенью.

  • Ты хочешь, чтобы я был гибкий как ива,

  • Чтобы я мог не разгибаясь гнуться.

  • Но я другое дерево.

  • Просто, я другое дерево.

  • Говорят, если деревья долго лежат в земле,

  • То они превращаются в уголь, в каменный уголь,

  • Они долго горят не сгорая, и это дает тепло.

  • А я хочу тянуться в небо.

  • Не потому что я лучше других деревьев, нет.

  • А просто, я другое дерево.

  • Я такое дерево.

  • 1977





Каталог: files -> %D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8 -> %D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2011 -> 0628
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2011 -> Становище та проблеми дітей з інвалідністю За даними Державного
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2011 -> Правова освіта учнів: цілі, завдання, шляхи реалізації
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2011 -> Використання інтерактивних методів навчання на уроках українознавства
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2011 -> 10 дітей з хронічними захворюваннями
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2011 -> Культура мислення молодшого школяра
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2011 -> Науково-методичні засади конструювання змісту курсу біології
0628 -> Диплом спеціаліста за фахом учитель трудового навчання закінчила Слов'янський державний педагогічний


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка