Курс української мови – важлива складова загального змісту початкової освіти. Відповідно до Державного стандарту основною змістовою лінією навчального предмету є комунікативна, яка передбачає розвиток усного і писемного мовлення, вміння користуватись мовою як засобом спілкування. Сучасність вимагає набуття діалогічного і монологічного мовлення, слухання-розуміння, говоріння, читання.
Курс української мови – важлива складова загального змісту початкової освіти. Відповідно до Державного стандарту основною змістовою лінією навчального предмету є комунікативна, яка передбачає розвиток усного і писемного мовлення, вміння користуватись мовою як засобом спілкування. Сучасність вимагає набуття діалогічного і монологічного мовлення, слухання-розуміння, говоріння, читання.
З цією метою використовую різні види роботи, які збільшують лексичний запас, поглиблюють логіку міркувань у висловлюваннях, вчать помічати важливі слова у текстах, узагальнювати, класифікувати, досліджувати, доводити.
Скласти слово з розрізнених літер.
Скласти слово з розрізнених літер.
Скласти слова, кожне з яких починається останньою літерою попереднього слова.
Скласти нове слово з перших складів поданих слів.
Серед ланцюжка слів знайти зайве слово. Пояснити свій вибір.
Замінити окремі слова в реченні близькими за значенням.
Замінити окремі слова в реченні протилежними за значенням.
учнів. Систематичне використання таких нетрадиційних форм роботи на уроках допоможе розвинути в кожного учня гнучкість мислення, навчити кожну дитину логічно розмірковувати, нестандартно підходити до розв’язання проблем,думати, самостійно робити висновки.
Зміст і обсяг завдань розкривають широкі можливості для творчої роботи на уроці,залучення школярів до виконання