Вчитель початкових класів Дубровицької зош і-іііст.№2 Стаж роботи – 35років



Дата конвертації27.06.2016
Розмір445 b.



  • Вчитель початкових класів Дубровицької ЗОШ І-ІІІст.№2

  • Стаж роботи – 35років

  • В 1976 році закінчила Дубнівське педагогічне училище за спеціальністю “Вчитель початкових класів, старша піонервожата”

  • В Дубровицькій ЗОШ І-ІІІ ст.№2 працює 28 років

  • Курсова перепідготовка – 2013рік

  • Спеціаліст вищої категорії



Серце віддаю дітям.



Працювати на учня.

  • Працювати на учня.

  • Доброта + суворість + справедливість = позитивний результат.

  • Вчити дітей самостійності, відповідальності, самоконтролю.

  • Прислухатися до думки учня.

  • Не нав'язувати своїх ідей.

  • Вчити своїми вчинками, діями, справами.

  • Виховний потенціал не в самому виховному заході, а в процесі підготовки до нього, бо саме тут розвивається особистість.

  • Відкидаю поняття “не хочу”, “не вмію”, “не знаю” – вчу цьому дітей.



Всебічно розвивати здібності кожної дитини;

  • Всебічно розвивати здібності кожної дитини;

  • Уточнювати, поглиблювати та розвивати сенсорні уміння школярів;

  • Розвивати вміння здійснювати всі види мовленнєвої діяльності;

  • Розвивати уміння слухати і розуміти усне мовлення;

  • Вчити стежити за розвитком думки, помічати в тексті най-

  • важливіші слова.

  • Прищеплювати культуру спілкування

  • Формувати початкові уміння доказово та логічно міркувати і доводити свої дії;

  • Розвивати відповідні мовленнєві уміння, пов'язані з використанням мовних термінів та символів;

  • Розвивати логічне та абстрактне мислення;

  • Розширювати понятійний словниковий запас дітей;

  • Формувати креативні можливості кожного учня.



Принцип діяльності;

  • Принцип діяльності;

  • Принцип цілісної уяви про світ;

  • Принцип безперервності;

  • 4 Принцип психологічної комфортності;

  • 5 Принцип варіативності;

  • 6 Принцип творчості.



1. Пояснювально-ілюстративний метод:

  • 1. Пояснювально-ілюстративний метод:

















Курс української мови – важлива складова загального змісту початкової освіти. Відповідно до Державного стандарту основною змістовою лінією навчального предмету є комунікативна, яка передбачає розвиток усного і писемного мовлення, вміння користуватись мовою як засобом спілкування. Сучасність вимагає набуття діалогічного і монологічного мовлення, слухання-розуміння, говоріння, читання.

  • Курс української мови – важлива складова загального змісту початкової освіти. Відповідно до Державного стандарту основною змістовою лінією навчального предмету є комунікативна, яка передбачає розвиток усного і писемного мовлення, вміння користуватись мовою як засобом спілкування. Сучасність вимагає набуття діалогічного і монологічного мовлення, слухання-розуміння, говоріння, читання.

  • З цією метою використовую різні види роботи, які збільшують лексичний запас, поглиблюють логіку міркувань у висловлюваннях, вчать помічати важливі слова у текстах, узагальнювати, класифікувати, досліджувати, доводити.











Скласти слово з розрізнених літер.

  • Скласти слово з розрізнених літер.

  • Скласти слова, кожне з яких починається останньою літерою попереднього слова.

  • Скласти нове слово з перших складів поданих слів.

  • Серед ланцюжка слів знайти зайве слово. Пояснити свій вибір.

  • Замінити окремі слова в реченні близькими за значенням.

  • Замінити окремі слова в реченні протилежними за значенням.



  • “Розсипаночка”, “Розплутай клубочок”,

  • “Чарівний ланцюжок”, “Знайди слово у слові”,

  • “Назви за зразком”, “Забери слово”, “Речення

  • в мішку”, “Продовж фразу”, “Моє запитання –

  • твоя відповідь”, “Яка літера загубилася”,

  • “Редактор”, “Фоторобот”, “Впіймай слово”.



  • Усі завдання розраховані на пошукову діяльність

  • учнів. Систематичне використання таких нетрадиційних форм роботи на уроках допоможе розвинути в кожного учня гнучкість мислення, навчити кожну дитину логічно розмірковувати, нестандартно підходити до розв’язання проблем,думати, самостійно робити висновки.

  • Зміст і обсяг завдань розкривають широкі можливості для творчої роботи на уроці,залучення школярів до виконання

  • пізнавальних завдань, проведення елементарних

  • досліджень.



Всебічний розвиток особистості;

  • Всебічний розвиток особистості;

  • Стимулювання до поглибленого вивчення української

  • мови.

  • Виховання стійкого інтересу до навчання;

  • Творчий спосіб здобування знань;

  • Розширення обсягу знань учня початкової школи;

  • Полегшення сприйняття програмового матеріалу в подальшому навчанні;

  • Стабільне бажання дитини вчитися;

  • Отримання задоволення від роботи.























Каталог: documents -> rajon -> dubrovica.php -> %D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D1%84%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%BE -> %D0%90%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96%2010%20%D0%BA%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8F%202014%20%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83
%D0%90%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96%2010%20%D0%BA%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8F%202014%20%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83 -> Я – Митець я – Оратор
%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D1%84%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%BE -> Розвивати інтелектуальні та творчі особистісні якості учнів з урахуванням їх інтересів, мотивів, системи цінностей
%D0%90%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96%2010%20%D0%BA%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8F%202014%20%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83 -> Дубровицької загальноосвітньої школи I-IIІ ступенів №2


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка