Виконавська дисципліна Терміни подання звітних інформацій
Дата конвертації 28.06.2016 Розмір 445 b.
Виконавська дисципліна
Терміни подання звітних інформацій щодо стану оформлення документів на право щомісяця власності на нерухоме державне майно та право до 25 числа щодо наявності вакансій (відділ кадрів) щомісяця до 25 числа оперативний звіт у електронному вигляді щочетверга звіти за формами 6-В і 7-В у електронному вигляді за графіком (лист від 25.06.2015 № 03-28/2484)
Про хід виконання державного замовлення на підготовку кваліфікованих робітників у 2015 році
Виконання державного замовлення на підготовку кваліфікованих робітників у 2015 році станом на 16.07.2015
Виконання обсягів державного замовлення на підготовку кваліфікованих робітників у 2015 році
Виконали на 100-91% державне замовлення на підготовку кваліфікованих робітників у 2015 році
Виконали на 70-61% державне замовлення на підготовку кваліфікованих робітників у 2015 році
Виконали на 60-51% державне замовлення на підготовку кваліфікованих робітників у 2015 році
Виконали на 50-41% державне замовлення на підготовку кваліфікованих робітників у 2015 році
Виконали на 40-31% державне замовлення на підготовку кваліфікованих робітників у 2015 році
Виконали на 30-21% державне замовлення на підготовку кваліфікованих робітників у 2015 році
Виконали на 20-10% державне замовлення на підготовку кваліфікованих робітників у 2015 році
Виконання обсягів державного замовлення на підготовку кваліфікованих робітників у 2015 році за галузевим спрямуванням
Виконання обсягів державного замовлення на підготовку кваліфікованих робітників у 2015 році за галузевим спрямуванням
Виконання обсягів державного замовлення за освітньою базою вступників
Виконання обсягів державного замовлення за місцем проживання вступників
Виконання обсягів державного замовлення за місцем проживання (Харківська область) вступників
План випуску учнів ПТНЗ у 2015 році, складає 7706 випускника , з них 321 особа із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування
Щодо документів про професійно-технічну освіту
Порядок замовлення, видачі та обліку документів про професійно-технічну освіту державного зразка, Порядок замовлення, видачі та обліку документів про професійно-технічну освіту державного зразка, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 02.04.2015 № 387, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16.04.2015 за № 426/26871
Інформативні листи Міністерства освіти і науки України щодо замовлення , видачі та обліку документів про професійно-технічну освіту державного зразка Інформативні листи Міністерства освіти і науки України щодо замовлення, видачі та обліку документів про професійно-технічну освіту державного зразка від 30.04.2015 № 1/9-226 від 28.05.2015 № 1/9-270 від 16.06.2015 № 1/9-289 від 16.06.2015 № 1/9-290 від 09.07.2015 № 1/9-324 від 13.07.2015 № 1/9-325 від 15.07.2015 № 1/9-331
ДНЗ Харківський професійний монтажно-будівельний ліцей» (ПТУ № 1) – 6 замовлень на 141 особу ДНЗ Харківський професійний монтажно-будівельний ліцей» (ПТУ № 1) – 6 замовлень на 141 особу Харківський професійний ліцей машинобудування (ПТУ № 5) - 3 замовлення на 27 осіб ДНЗ«Харківське вище професійне училище № 6» (ВПУ № 6) – 4 замовлення на 94 особи Харківський професійний будівельний ліцей (ПТУ № 8) – 2 замовлення на 41 особу Харківський професійний ліцей будівництва та автотранспорту (ПТУ № 9) – 2 замовлення на 57 осіб Харківське вище професійне училище швейного виробництва та побуту УІПА (ВПУ № 12) – 8 замовлень на 113 осіб ДНЗ«Харківське вище професійне механіко-технологічне училище» (ВПУ № 18) – 7 замовлень на 11 осіб ДНЗ «Харківський професійний ліцей будівельних технологій» (ПТУ № 22) – 5 замовлень на 75 осіб ДПТНЗ «Харківське вище професійне училище будівництва ліцей будівельних технологій» (ПТУ № 25) – 11 замовлень на 105 осіб ДНЗ«Харківський поліграфічний центр професійно-технічної освіти» (ПТУ № 26) – 3 замовлення на 57 осіб Харківський професійний ліцей швейного і хутрового виробництва (ПТУ № 38) – 3 замовлення на 56 осіб ДПТНЗ «Харківське вище професійне училище сфери послуг» (ВПУ № 40) – 1 замовлення на 97 осіб
Вище професійне училище № 27 м. Куп’янськ (ВПУ № 27) – 5 замовлень на 92 особи Вище професійне училище № 27 м. Куп’янськ (ВПУ № 27) – 5 замовлень на 92 особи Первомайський професійний ліцей (ПТУ № 29) – 1 замовлення на 106 осіб Лозівський професійний ліцей (ПТУ № 36) – 5 замовлень на 101 особу Богодухівський професійний аграрний ліцей (ПТУ № 51) - 3 замовлення на 55 осіб Панютинський професійний аграрний ліцей (ПТУ № 56) - 5 замовлення на 123 особи Барвінківський професійний аграрний ліцей (ПТУ № 58) - 2 замовлення на 44 особи Петрівський професійний аграрний ліцей (ПТУ № 59) – 2 замовлення на 46 особи Професійно-технічне училище № 60 смт. Кегичівка (ПТУ № 60) – 2 замовлення на 54 особи Державний навчальний заклад «Ізюмський професійний аграрний ліцей» (ПТУ № 61) – 2 замовлення на 35 осіб
http://www:stservice.com.ua http://www:stservice.com.ua
Стаття 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» передбачає, що ПТНЗ як розпорядники інформації зобов'язані оприлюднювати: П.І.Б. керівника і його заступників, контакти (місце знаходження, телефони, адреса електронної пошти , адреса сайту) Графік прийому громадян адміністрацією Статут Ліцензії Штатний розпис та/або структуру ПТНЗ Правила внутрішнього розпорядку Річний план закупівель Накази з основної діяльності Планування діяльності Звіти Інформацію про вакансії (в тому числі про їх відсутність) Правила прийому на навчання
Забезпечити оформлення АКТів Забезпечити оформлення АКТів готовності до нового навчального року до 15 серпня 2015 року. Завершити ремонтні роботи у гуртожитках, вжити заходів щодо забезпечення належних житловопобутових умов проживання, навчання та відпочинку учнів до 20 серпня 2015 року. та передбачити фінансування видатків на протипожежні заходи в ПТНЗ у 2015 році Забезпечити упорядження прилеглої території постійно. Продовжити роботу щодо оформлення Державного акту на право користування земельною ділянкою протягом 2015 року. Здійснювати контроль за спожиті енергоносії та вжити заходів щодо їх економного використання протягом 2015/2016 н.р. енергозберігаючих вікон, ламп, дверей протягом 2015/2016 н.р.
Продовжити роботу щодо встановлення Продовжити роботу щодо встановлення недостаючих гратів на вікнах, батареях опалення, світильниках у спортивних залах закладів протягом 2015 року. Своєчасно укласти договори з організаціями на постачання енергоносіїв (тепло-, електроенергії, та водовідведення до 1 вересня 2015 року. Вжити заходів щодо оформлення документів на списання основних засобів, щодо приведення у належний стан автотранспортної техніки навчального закладу постійно. Забезпечити 100% виконання державного замовлення на прийом учнів у 2015 році до 30 серпня 2015року. закінчення навчального року до 10 серпня 2015 року На нараді при директорі розглянути питання щодо нормативності ведення журналів теоретичного та виробничого навчання до 15.09.2015 У плані роботи на новий навчальний рік передбачити заходи по завершенню навчального року, особливо приділити увагу на їх конкретність, оптимальність визначених термінів до 25.08.2015
Поділіться з Вашими друзьями: