Вимоги до оснащення методичного кабінету щодо роботи з обдарованими дітьми



Дата конвертації18.06.2016
Розмір445 b.



Вимоги до оснащення методичного кабінету щодо роботи з обдарованими дітьми.

      • Вимоги до оснащення методичного кабінету щодо роботи з обдарованими дітьми.
      • Напрямки роботи вихователя-методиста щодо розвитку дитячої обдарованості в умовах освітнього середовища ДНЗ.
      • Традиційні та інноваційні форми роботи з педагогічними кадрами.
  • Основні поняття теми: форми роботи, традиційні та інтерактивні форми роботи: круглий стіл, мозковий штурм, ділові ігри, тренінгові форми роботи



Методична робота в ДНЗ – це цілісна, основана на досягненнях науки, освітніх інноваціях, конкретному аналізі стану навчально-виховного процесу, система діагностичної, пошукової, аналітичної, інформаційної, організаційної діяльності та заходів, спрямованих на всебічне підвищення професійної майстерності кожного педагога, розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу ДНЗ в цілому та удосконалення якості навчально-виховного процесу

  • Методична робота в ДНЗ – це цілісна, основана на досягненнях науки, освітніх інноваціях, конкретному аналізі стану навчально-виховного процесу, система діагностичної, пошукової, аналітичної, інформаційної, організаційної діяльності та заходів, спрямованих на всебічне підвищення професійної майстерності кожного педагога, розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу ДНЗ в цілому та удосконалення якості навчально-виховного процесу



надання методичної допомоги вихователям щодо підвищення їх кваліфікації, професійної компетентності, підготовки та проведення освітнього процесу з обдарованими дітьми, роботи з батьками вихованців та особами, які їх замінюють із питань виявлення та розвитку дитячих обдарувань.

  • надання методичної допомоги вихователям щодо підвищення їх кваліфікації, професійної компетентності, підготовки та проведення освітнього процесу з обдарованими дітьми, роботи з батьками вихованців та особами, які їх замінюють із питань виявлення та розвитку дитячих обдарувань.

  • навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі щодо розвитку дитячих обдарувань;



поширення серед батьків психолого-педагогічних знань із питань створення умов для розвитку обдарованої дитини;

  • поширення серед батьків психолого-педагогічних знань із питань створення умов для розвитку обдарованої дитини;

  • сприяння самовдосконаленню педагогів, розвитку їх творчої ініціативи;

  • забезпечення методичної підтримки щодо реалізації педагогічних ініціатив та апробації методичних розробок із питань навчання та виховання обдарованих дітей.



інформативність та змістовність;

  • інформативність та змістовність;

  • доступність;

  • сучасність;

  • естетичність;

  • задоволення потреб педагогів у саморозвитку і професійному самовдосконаленні.



нормативно-правові документи:

  • нормативно-правові документи:

  • галузеві нормативно-правові та інструктивно-методичні документи, що регламентують діяльність із обдарованими дітьми;

  • зразки перспективного і календарного планування освітньої роботи з обдарованими дітьми за різними моделями, а також методичних розробок різних форм організації дитячої життєдіяльності (свят, розваг, походів за межі дитячого садка, ігор, дослідно-пошукової діяльності, навчально-пізнавальних занять та ін.);

  • методичні розробки консультацій для педагогів і батьків (педагогічного, методичного, психологічного, медичного, дефектологічного змісту тощо),



плани проведення семінарів, практикумів, тренінгів, круглих столів, ділових ігор та інших форм методичної роботи з педагогічними кадрами;

  • плани проведення семінарів, практикумів, тренінгів, круглих столів, ділових ігор та інших форм методичної роботи з педагогічними кадрами;

  • досвід роботи дошкільних навчальних закладів міста, країни (з анотаціями);

  • Базовий компонент дошкільної освіти, програми, навчальні, навчально-методичні, методичні посібники з питань навчання, виховання та розвитку обдарованих дітей;

  • довідкова й енциклопедична література (довідники, словники, енциклопедії);

  • добірка фахових періодичних видань (газети, журнали, альманахи, часописи тощо).



Белова Е. С. Одаренность малыша: раскрыть, понять, поддержать : пособие для воспитателей и родителей / Елена Сергеевна Белова. – 2-е изд. – М. : Моск. психол.-соц. ин-т ; Флинта, 2001. – 144 с.

  • Белова Е. С. Одаренность малыша: раскрыть, понять, поддержать : пособие для воспитателей и родителей / Елена Сергеевна Белова. – 2-е изд. – М. : Моск. психол.-соц. ин-т ; Флинта, 2001. – 144 с.

  • Доман Г. Дошкольное обучение ребенка / Гленн Доман. – М. : Аквариум, 1995. – 397 с.

  • Лейтес Н. С. Способности и одаренность в детские годы / Натан Семенович Лейтес. – М. : Знание, 1984. – 79 с. : ил.

  • Лейтес Н.С. Способности и одаренность в детские годы. – М.: Знание, 1984. – 80с.

  • Одаренные дети : пер. с англ. / под ред. Бурменской Г. В., Слуцкого В. М. ; предисл. В. М. Слуцкого – М. : Прогресс, 1991. – 380 с.

  • Савенков А. И. Путь к одаренности : исследовательское поведение дошкольников / Александр Ильич Савенков. – СПб. : Питер, 2004. – 272 с. : ил.

  • Юркевич В. С. Одаренный ребенок : иллюзия и реальность : кн. для учителей и родителей / Виктория Соломоновна Юркевич. – М. : Просвещение, 1996.– 136 с.



І. створення розвивального середовища;

  • І. створення розвивального середовища;

  • ІІ. створення умов для розвитку різних видів обдарувань дошкільників у різних сферах життєдіяльності;

  • ІІІ. створення програмно-методичного забезпечення в ДНЗ і готовність вихователів до роботи з розвитку дитячих обдарувань.



  • Прогностична модель розвитку обдарувань дітей дошкільного віку









Масові форми методичної роботи мають сприяти виробленню єдиної педагогічної позиції і підходів до створення умов для розвитку різних видів дитячих обдарувань. Для них характерна наявність постійного складу педагогів, плановість і періодичність у роботі.

  • Масові форми методичної роботи мають сприяти виробленню єдиної педагогічної позиції і підходів до створення умов для розвитку різних видів дитячих обдарувань. Для них характерна наявність постійного складу педагогів, плановість і періодичність у роботі.



Групові форми роботи об’єднують педагогів за інтересами, однією мікропроблемою чи окремим напрямом. Вони максимально враховують потреби, інтереси, компетентність і рівень фахової підготовки з проблеми навчання, виховання та розвитку обдарованих дітей.

  • Групові форми роботи об’єднують педагогів за інтересами, однією мікропроблемою чи окремим напрямом. Вони максимально враховують потреби, інтереси, компетентність і рівень фахової підготовки з проблеми навчання, виховання та розвитку обдарованих дітей.



Індивідуальні форми роботи спрямовані на методичне самовдосконалення і відіграють важливу роль у підвищенні культурно-професійного рівня вихователя.

  • Індивідуальні форми роботи спрямовані на методичне самовдосконалення і відіграють важливу роль у підвищенні культурно-професійного рівня вихователя.



Каталог: download -> version
version -> Математика – цариця всіх наук Ян Снядецький
version -> Підготувала вчитель математики Олександрвської сзш пономаренко Лідія Василівна Предметний тиждень математики
version -> Медіакомпетентність особистості та її рівні
version -> Країна чудова – степи і Карпати, Країна чудова – степи і Карпати
version -> Види і типи педагогічного аналізу щодо створення умов для роботи з обдарованими дітьми. Види і типи педагогічного аналізу щодо створення умов для роботи з обдарованими дітьми
version -> Завдання Розглянути тему у різних джерелах інформації


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка