Високий рівень



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.









У результаті аналізу здобутих емпіричних даних було встановлено три рівні вихованості ціннісного ставлення до людини у дітей молодшого шкільного віку: високий, середній, низький. Високий рівень (1 – 2 Е ⁄ к – 11,8%, К ⁄ к – 10,9%; 3 – 4 Е ⁄ к – 12,3%, К ⁄ к – 11,9 %).

  • У результаті аналізу здобутих емпіричних даних було встановлено три рівні вихованості ціннісного ставлення до людини у дітей молодшого шкільного віку: високий, середній, низький. Високий рівень (1 – 2 Е ⁄ к – 11,8%, К ⁄ к – 10,9%; 3 – 4 Е ⁄ к – 12,3%, К ⁄ к – 11,9 %).

  • Середній рівень (1 – 2 Е ⁄ к – 64,1%, К ⁄ к –63,8 %; 3 – 4 Е ⁄ к – 64,0%, К ⁄ к – 64,9%).

  • Низький рівень (1 – 2 Е ⁄ к – 24,1%, К ⁄ к – 25,3%; 3 – 4 Е ⁄ к –22,7%, К ⁄ к –23,2%.









Будяк Т.Д. Провела тренінг з першокласниками на тему: „Доброта – краса людської душі”

  • Будяк Т.Д. Провела тренінг з першокласниками на тему: „Доброта – краса людської душі”







Теоретичні засади виховання ціннісного ставлення до людини.

  • Теоретичні засади виховання ціннісного ставлення до людини.

  • Філософсько-методологічні основи виховання ціннісного ставлення до людини у дітей.

  • Психолого-педагогічні особливості молодших школярів для виховання ціннісного ставлення до людини.

  • Сутність та структура ціннісного ставлення до людини у молодших школярів.

  • Критерії та показники виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів.





 Виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів – процес складний і довготривалий, який потребує постійної уваги учителя.

  •  Виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів – процес складний і довготривалий, який потребує постійної уваги учителя.

  • Учитель має знати умови, у яких живе дитина, сприяти його хорошому самопочуттю, задовольняти його інтереси та розвивати здібності.



Школяр має себе почувати захищеним від несправедливості та образ вчителя слід бачити його таким, яким він є, небайдужим учителю і однокласникам. Він має цінувати інтересами спільної справи, а це вимагає уміння допомагати своїм друзям та цінувати їх.

  • Школяр має себе почувати захищеним від несправедливості та образ вчителя слід бачити його таким, яким він є, небайдужим учителю і однокласникам. Він має цінувати інтересами спільної справи, а це вимагає уміння допомагати своїм друзям та цінувати їх.



Певне значення у вихованні ціннісного ставлення до людини у молодших школярів має особистий приклад учителя, його ставлення до дітей.

  • Певне значення у вихованні ціннісного ставлення до людини у молодших школярів має особистий приклад учителя, його ставлення до дітей.









Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка