„Впровадження інформаційно- „Впровадження інформаційно



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.





„Впровадження інформаційно-

  • „Впровадження інформаційно-

  • комунікаційних технологій (ІКТ) на

  • уроках

  • фізики та астрономії”



реалізувати впровадження в навчальний процес нових інформаційних технологій та посилення загальноосвітніх функцій комп'ютерно орієнтованих дидактичних систем, пов'язаних з оволодінням учнями комплексом знань, умінь і навичок, необхідних для повсякденного життя та майбутньої професійної діяльності

  • реалізувати впровадження в навчальний процес нових інформаційних технологій та посилення загальноосвітніх функцій комп'ютерно орієнтованих дидактичних систем, пов'язаних з оволодінням учнями комплексом знань, умінь і навичок, необхідних для повсякденного життя та майбутньої професійної діяльності



Тільки використання інформаційно-комунікаційних технологій дозволяє розв'язати такі проблеми, як:

  • Тільки використання інформаційно-комунікаційних технологій дозволяє розв'язати такі проблеми, як:

  • а) адаптативність навчального матеріалу (залежно від індивідуальних особливостей учнів);

  • б) багатотермінальність (одночасна робота групи учнів за комп'ютером);

  • в) інтерактивність (взаємодія ЕОМ і учня, що імітує певною мірою реальне спілкування);

  • г) контроль індивідуальної роботи учнів в позаурочний час



Інформаційно-комунікаційні технології дають можливість організувати навчальний процес так, що створюються умови для врахування й розвитку індивідуальних особливостей кожного учня, його творчих, розумових, комунікативних здібностей.

  • Інформаційно-комунікаційні технології дають можливість організувати навчальний процес так, що створюються умови для врахування й розвитку індивідуальних особливостей кожного учня, його творчих, розумових, комунікативних здібностей.

  • Ці технології дозволяють учневі рухатися власною навчальною траєкторією і дають можливість виявити й реалізувати власні пізнавальні можливості.



Кодоскоп;

  • Кодоскоп;

  • Епіпроектор;

  • Телевізор “Меридіан”;

  • DVD-програвач;

  • Діапроектор “Лектор”;

  • Калькулятор “Програміст”;

  • Екран;

  • Медіапроектор;

  • Ноутбук



- педагогічний програмний засіб «Фізика-11клас»;

  • - педагогічний програмний засіб «Фізика-11клас»;

  • - комп’ютерна програма «Фізика теорія». Частина 1-4.

  • - бібліотека електронних наочностей «Фізика 10-11 класи»;

  • - інтерактивні лекції та розв’язки задач з фізики;

  • - віртуальна фізична лабораторія 10-11 класи;

  • - тренінг-програма “Фізика” для підготовки до ЗНО;

  • - репетитор “Фізика”;

  • - повний інтерактивний курс «Відкрита фізика»;

  • - відеодосліди з фізики;

  • - Оксфордська відеоенциклопедія з фізики;

  • астрономія

  • - педагогічний програмний засіб «Астрономія 11 клас»;

  • - педагогічний програмний засіб «Бібліотека електронних наочностей з астрономії»;

  • - астрономія в 3-D анімації та інші.

















Підсумком систематичної роботи з впровадження ІКТ є:

  • Підсумком систематичної роботи з впровадження ІКТ є:

  • повна успішність по предмету;

  • підвищення інтересу до вивчення фізики та астрономії;

  • підвищення працездатності учнів на уроці, швидке сприйняття нового матеріалу;

  • освітній процес став більш насиченим, яскравим, результативним;

  • розвивається пізнавальна активність, аналітичне мислення, формуються навики роботи з комп'ютером, колективної роботи та самостійного дослідження.









Каталог: attachments
attachments -> Робота з епіграфом
attachments -> Водичка, водяний, підводний водичка, водяний, підводний
attachments -> Поглибити і узагальнити знання учнів про додаток; формувати вміння ставити запитання до другорядних членів речення, визначати способи вираження додатку
attachments -> Поглибити знання учнів про другорядні члени речення; формувати навички розпізнавання їх у реченні, дати поняття про поширені і непоширені речення
attachments -> Рід невідмінюваних іменників визначається так
attachments -> 1. Дано одне речення. Скласти програму, яка визначає з якої букви починається друге слово в реченні
attachments -> 1. Роль козацтва в захисті південних кордонів українських земель
attachments -> Урок до нас прийшов за розкладом сьогодні


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка