Встановіть причини, які спонукали зародженню селянських виступів у 20-30-ті роки 19 століття



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.
#6568


Встановіть причини, які спонукали зародженню селянських виступів у 20-30-ті роки 19 століття.

  • Встановіть причини, які спонукали зародженню селянських виступів у 20-30-ті роки 19 століття.

  • Укажіть, яку частину України охопили масові селянські повстання і під чиїм проводом?

  • Яка чисельність була у загонах У.Кармелюка й яким чином здійснювалось незадоволення селян?

  • Хто такі опришки?


Які регіони також були охоплені повстаннями 20-30-х років 19 століття?

  • Які регіони також були охоплені повстаннями 20-30-х років 19 століття?

  • Який висновок можна зробити, після визначення причин й простеження тенденції селянських повстань цього періоду?

  • Які результати антикріпосницьких повстань було отримано?

  • Таким чином, серед українців було сформовано ідеї. Назвіть ці ідеї.





ознайомитися з процесом розвитку національної ідеї в суспільно-політичному русі України І половини ХІХ століття та діяльністю першої політичної організації – Кирило-Мефодіївського товариства;

  • ознайомитися з процесом розвитку національної ідеї в суспільно-політичному русі України І половини ХІХ століття та діяльністю першої політичної організації – Кирило-Мефодіївського товариства;

  • Простежити діяльність Тараса Шевченка, як суспільно-політичного діяча та його участь у братерстві;



Передумови утворення Кирило-Мефодіївського товариства.

  • Передумови утворення Кирило-Мефодіївського товариства.

  • Утворення та діяльність Кирило-Мефодіївського товариства.

  • Значення Кирило-Мефодіївського товариства для розгортання національно-визвольного руху.

  • Місце Тараса Шевченка в українському визвольному русі.





  • Якому етапу розвитку національного руху відповідає діяльність Кирило-Мефодіївського товариства?







  • 1843 рік

  • Виникнення таємного гуртка «Київська молода»

  • Завдання гуртківців:

  • Ліквідація кріпацтва.

  • Піднесення культурно-освітнього рівня селянства.

  • Пробудження національної свідомості серед українців.

  • Члени гуртка не змогли вийти за межі пропагандистської та просвітянської діяльності і гурток саморозпустився

  • Грудень 1845 рік

  • Утворення таємної політичної національно-патріотичної організації

  • Кирило-Мефодіївського товариства (братерства)



  • Головне завдання: спонукати всіх слов’ян до боротьби за економічне,

  • соціальне й національне визволення.

  • Програмові цілі:

  • Знищення кріпосного права і поділу населення на стани

  • Об’єднання слов’янських народів у єдину федерацію

  • Кожний слов’янський народ зберігає свою самостійність і незалежність й утворює власну державу з республіканською формою правління у складі федерації

  • Проголошення рівності, демократичних прав і свобод народів

  • Розвиток національної мови та культури усіх слов’янських народів

  • Правове законодавство має ґрунтуватися на релігійних ідеях

  • Форми та методи діяльності:

  • Нелегальність та конспірація

  • Прийняття присяги

  • Проголошення взаємодопомоги

  • Поширення освіти і грамотності серед населення

  • Поширення своїх ідей через виховання молоді та розповсюдження літератури



“Книга буття українського народу

  • “Книга буття українського народу

  • «Статут Слов’янського товариства св. Кирила і Мефодія»



М.Костомаров

  • М.Костомаров



  • Течії товариства





1. Прочитайте матеріал параграфу на с.89, автором якого є Орест Субтельний.

  • 1. Прочитайте матеріал параграфу на с.89, автором якого є Орест Субтельний.

  • 2. На основі прочитаного з’ясуйте, яке значення діяльності Кирило-Мефодіївського товариства встановлює відомий історик? Тобто, що саме вдалося, за словами автора, зробити братчикам?





Шевченко віддавав пошану видатним історичним особам – Дорошенку, Полуботку, Хмельницькому

  • Шевченко віддавав пошану видатним історичним особам – Дорошенку, Полуботку, Хмельницькому

  • Не ідеалізував історичне минуле, а навпаки засуджував Переяславську угоду з Росією, яка разом з ліквідацією Запорізької Січі призвела до занепаду України

  • Виступав з критикою самодержавно-кріпосницьких порядків

  • Вірив у силу всеслов’янського єднання















Каталог: attachments
attachments -> Робота з епіграфом
attachments -> Водичка, водяний, підводний водичка, водяний, підводний
attachments -> Поглибити і узагальнити знання учнів про додаток; формувати вміння ставити запитання до другорядних членів речення, визначати способи вираження додатку
attachments -> Поглибити знання учнів про другорядні члени речення; формувати навички розпізнавання їх у реченні, дати поняття про поширені і непоширені речення
attachments -> Рід невідмінюваних іменників визначається так
attachments -> 1. Дано одне речення. Скласти програму, яка визначає з якої букви починається друге слово в реченні
attachments -> 1. Роль козацтва в захисті південних кордонів українських земель
attachments -> Урок до нас прийшов за розкладом сьогодні


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка