Створення умов для розвитку елементарних прийомів логічного мислення як способів пізнавальної діяльності у дошкільників через використання логічних фігур і блоків Дьєнеша.
Створення умов для розвитку елементарних прийомів логічного мислення як способів пізнавальної діяльності у дошкільників через використання логічних фігур і блоків Дьєнеша.
формування основних прийомів логічного мислення;
формування основних прийомів логічного мислення;
розвивати мовлення;
розвиток пізнавальних інтересів, творчої уяви;
виховання комунікативних навичок.
розвивати вміння виявляти властивості в об'єктах, називати їх;
Перш ніж приступити до ігор і вправ, нехай дитина самостійно
Використовує їх на свій розсуд в іграх. Як правило, діти з
задоволенням з них щось будують. У ході таких ігор блоками
малюк встановить, що вони мають різну форму, колір, величину і
товщину.
Безсумнівний плюс блоків Дьєнеша в тому, що ігри на їх основі може створити сам вихователь, змінюючи лише сюжет і завдання в залежності від віку та індивідуальних особливостей дитини.
Безсумнівний плюс блоків Дьєнеша в тому, що ігри на їх основі може створити сам вихователь, змінюючи лише сюжет і завдання в залежності від віку та індивідуальних особливостей дитини.
- для розвитку здатності до логічних дій та операцій.
Отже, система роботи з розвитку логічного мислення дошкільнят з використанням логічних блоків Дьєнеша сприяє більш успішному формуванню у дітей основних прийомів логічного мислення,розвиває творчі здібності, уяву, фантазію і зв’язне мовлення.
Отже, система роботи з розвитку логічного мислення дошкільнят з використанням логічних блоків Дьєнеша сприяє більш успішному формуванню у дітей основних прийомів логічного мислення,розвиває творчі здібності, уяву, фантазію і зв’язне мовлення.
Логіка і математика для дошкільнят: Методичний посібник/Авт.-сост. Е.А. Носова, Р.Л. Непомняща. - СПб.: Акцідент, 1997. - 79 с.
Логіка і математика для дошкільнят: Методичний посібник/Авт.-сост. Е.А. Носова, Р.Л. Непомняща. - СПб.: Акцідент, 1997. - 79 с.
Немов Р.С. Психологія. - У 3-х кн. - Кн.2. - 2-е. изд. - М.: Просвещение: Владос, 1995. - 496 с.
Математика до школи: Посібник для вихователів дитячих садків та батьків. - Ч.1: Смоленцева А.А., Пустовойт О.В.; Ч.2: Ігри-головоломки/Сост. З.А. Михайлова, Р.Л. Непомняща. СПб.: Дитинство-Прес, 2002. - 191 с.
Тихомирова Л.Ф., Басов А.В. Розвиток логічного мислення дітей. - Ярославль: ТОО В«Академія розвитку В», 1996. - 240 с.