Взаємодія Взаємодія



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.
#8751





Створення умов для розвитку елементарних прийомів логічного мислення як способів пізнавальної діяльності у дошкільників через використання логічних фігур і блоків Дьєнеша.

  • Створення умов для розвитку елементарних прийомів логічного мислення як способів пізнавальної діяльності у дошкільників через використання логічних фігур і блоків Дьєнеша.



формування основних прийомів логічного мислення;

  • формування основних прийомів логічного мислення;

  • розвивати мовлення;

  • розвиток пізнавальних інтересів, творчої уяви;

  • виховання комунікативних навичок.

  • розвивати вміння виявляти властивості в об'єктах, називати їх;

  • пояснювати схожість і відмінності об'єктів.

  • розвивати пізнавальні процеси, розумові операції;

  • розвивати творчі здібності, уяву, фантазію.





Взаємодія

  • Взаємодія

  • з батьками і

  • старшими

  • дошкільниками



Логічні блоки Дьенеша представляють собою набір з 48 геометричних фігур:

  • Логічні блоки Дьенеша представляють собою набір з 48 геометричних фігур:

  • а) чотирьох форм (коло, трикутник, квадрат, прямокутник);

  • б) чотирьох кольорів (червоний, синій, жовтий);

  • в) двох розмірів (великий, маленький);

  • г) двох видів товщини (товстий, тонкий).

  • Кожна геометрична фігура характеризується чотирма ознаками:

  • формою, кольором , розміром, товщиною.

  • У наборі немає жодної однакової фігури.



Ефективність використання для:

  • Ефективність використання для:

  • Ознайомлення дітей з геометричними фігурами і формами предметів;

  • розвитку зв’язного мовлення;

  • розвитку розумових вмінь;

  • порівняння, аналізування, класифікування, узагальнення;

  • засвоєння елементарних навичок культури мислення;

  • розвитку творчих здібностей;

  • Розвитку пізнавальних процесів.



Блоки Дьєнеша – універсальний дидактичний матеріал, що дозволяє

  • Блоки Дьєнеша – універсальний дидактичний матеріал, що дозволяє

  • успішно реалізувати завдання пізнавального розвитку дітей, поставлені

  • в новому базовому компоненті.

  • Перш ніж приступити до ігор і вправ, нехай дитина самостійно

  • Використовує їх на свій розсуд в іграх. Як правило, діти з

  • задоволенням з них щось будують. У ході таких ігор блоками

  • малюк встановить, що вони мають різну форму, колір, величину і

  • товщину.



Безсумнівний плюс блоків Дьєнеша в тому, що ігри на їх основі може створити сам вихователь, змінюючи лише сюжет і завдання в залежності від віку та індивідуальних особливостей дитини.

  • Безсумнівний плюс блоків Дьєнеша в тому, що ігри на їх основі може створити сам вихователь, змінюючи лише сюжет і завдання в залежності від віку та індивідуальних особливостей дитини.







Аналіз роботи з дошкільниками

  • Аналіз роботи з дошкільниками

  • показав, що у дітей

  • сформовані такі первинні поняття, як

  • логічні дії, структура і алгоритми

  • виконання дій.

  • Діти вміють думати, стежити за

  • координацією рухів і

  • використовувати більш

  • складні граматичні структури речень у мовленні на основі порівнянь

  • і поєднань однорідних предметів.

  • Діти вміють виявляти властивості в об'єктах, називати їх, узагальнювати

  • об'єкти за їх властивостями, пояснювати схожість і відмінності об'єктів.



Всі ігри та ігрові вправи можна розділити на 4 групи з поступовим ускладненням:

  • Всі ігри та ігрові вправи можна розділити на 4 групи з поступовим ускладненням:

  • - для розвитку умінь виявляти і абстрагувати властивості;

  • - для розвитку умінь порівнювати предмети за їх властивостями;

  • - для розвитку дій класифікації та узагальнення;

  • - для розвитку здатності до логічних дій та операцій.



Отже, система роботи з розвитку логічного мислення дошкільнят з використанням логічних блоків Дьєнеша сприяє більш успішному формуванню у дітей основних прийомів логічного мислення,розвиває творчі здібності, уяву, фантазію і зв’язне мовлення.

  • Отже, система роботи з розвитку логічного мислення дошкільнят з використанням логічних блоків Дьєнеша сприяє більш успішному формуванню у дітей основних прийомів логічного мислення,розвиває творчі здібності, уяву, фантазію і зв’язне мовлення.



Логіка і математика для дошкільнят: Методичний посібник/Авт.-сост. Е.А. Носова, Р.Л. Непомняща. - СПб.: Акцідент, 1997. - 79 с.

  • Логіка і математика для дошкільнят: Методичний посібник/Авт.-сост. Е.А. Носова, Р.Л. Непомняща. - СПб.: Акцідент, 1997. - 79 с.

  • Немов Р.С. Психологія. - У 3-х кн. - Кн.2. - 2-е. изд. - М.: Просвещение: Владос, 1995. - 496 с.

  • Математика до школи: Посібник для вихователів дитячих садків та батьків. - Ч.1: Смоленцева А.А., Пустовойт О.В.; Ч.2: Ігри-головоломки/Сост. З.А. Михайлова, Р.Л. Непомняща. СПб.: Дитинство-Прес, 2002. - 191 с.

  • Тихомирова Л.Ф., Басов А.В. Розвиток логічного мислення дітей. - Ярославль: ТОО В«Академія розвитку В», 1996. - 240 с.

  • http://www.razvitie.co.ua/product_info.php?products_id=118

  • http://www.bayun-school.com/handmade/h3-5/mathematics-3-5/blocks-denesha.html



Каталог: Files -> downloads
downloads -> Чому займенник має таку назву? Яка його роль у мовленні?
downloads -> Кривоколінського навчально-виховного комплексу
downloads -> Інтелектуальна готовність
downloads -> Українська мова
downloads -> Тема. Що таке Батьківщина
downloads -> Мета: висвітлити життєвий і творчий шлях Р. М. Рільке, розкрити образ України у світі філософських та естетичних пошуків митця; визначити провідні мотиви лірики поета; Мета
downloads -> Урок-презентація на тему:"Голодомор 1932-1933 років. 80 років з часу трагедії"


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка