Як зв'язок між суб’єктами ринку. Даний підхід конкретизує мк в розрізі тісних зв’язків між контактними аудиторіями за допомогою реклами, pr, стимулювання збуту, пропаганди, особистих продажів, тощо



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.
#9151





як зв'язок між суб’єктами ринку. Даний підхід конкретизує МК в розрізі тісних зв’язків між контактними аудиторіями за допомогою реклами, PR, стимулювання збуту, пропаганди, особистих продажів, тощо.

  • як зв'язок між суб’єктами ринку. Даний підхід конкретизує МК в розрізі тісних зв’язків між контактними аудиторіями за допомогою реклами, PR, стимулювання збуту, пропаганди, особистих продажів, тощо.

  • як процес обміну інформацією між суб’єктами ринку. Варто відзначити тісний зв'язок та схожість даного підходу з попереднім, однак в межах процесного підходу спостерігається нехтування процесом встановлення зв’язків та зосередження уваги лише на процесі передачі та отримання інформації.

  • як сукупність елементів, що передаються між суб’єктами. Розуміння науковцями сутності МК в межах даного підходу зводиться до характеристики маркетингових комунікацій як комплексу сигналів, що адресуються споживачам для зосередження їх уваги на продукті чи суб’єкті господарювання в цілому.

  • як комплекс заходів впливу на споживачів. Даний підхід ґрунтується на визначенні основних заходів, що застосовуються суб’єктом господарювання для просування товарів чи послуг та отримання прибутків.





















Згідно закону України «Про рекламу», реклама – це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару

  • Згідно закону України «Про рекламу», реклама – це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару







звернення до емоцій клієнта,

  • звернення до емоцій клієнта,

  • акцент на марку банку,

  • залучення до рекламних проектів зірок,

  • акцент на цифри (термін вкладу або кредиту, час обслуговування, найвигідніша процентна ставка за кредитом/депозитом, бонусні відсотки і т.д.).











найширше охоплення аудиторії, що дає можливість сформувати масовий попит, а також стимулювати збут на вже відому споживчу послугу;

  • найширше охоплення аудиторії, що дає можливість сформувати масовий попит, а також стимулювати збут на вже відому споживчу послугу;

  • рекламодавець має можливість контролювати основні параметри повідомлення (його зміст, оформлення, час та частоту його дії на аудиторію);

  • дія реклами розповсюджується не тільки на банківську послугу, а й на банк в цілому;

  • висока ймовірність того, що повідомлення дійде до потенційного клієнта.



універсальність рекламного повідомлення призводить до зниження ефективності комунікаційного процесу, оскільки реклама не враховує індивідуально-психологічні властивості об’єктів комунікації;

  • універсальність рекламного повідомлення призводить до зниження ефективності комунікаційного процесу, оскільки реклама не враховує індивідуально-психологічні властивості об’єктів комунікації;

  • для отримання позитивного ефекту, рекламні дії повинні неодноразово повторюватися;

  • складність оцінки економічної ефективності та планування рекламної кампанії;

  • деякі види реклами потребують значних інвестицій;

  • рекламне повідомлення, як правило, є коротким.

















Особистий продаж – усне уявлення продукту банку з метою укладання угоди, яке здійснюється за допомогою особистого контакту представника банку та клієнта.

  • Особистий продаж – усне уявлення продукту банку з метою укладання угоди, яке здійснюється за допомогою особистого контакту представника банку та клієнта.



банківський працівник-агент контактує з одним клієнтом (особиста зустріч, телефонна розмова, зв’язок через засоби Інтернету, тощо);

  • банківський працівник-агент контактує з одним клієнтом (особиста зустріч, телефонна розмова, зв’язок через засоби Інтернету, тощо);

  • банківський працівник-агент контактує з групою клієнтів;

  • група банківських працівників контактує з групою клієнтів;

  • контакт з потенційними клієнтами;

  • проведення відкритих семінарів і роз’яснень, де відбувається прямий контакт з клієнтами та ін.















Корпоративний імідж  – це цілеспрямовано сформований образ фірми, покликаний здійснювати емоційно-психологічний вплив на громадськість, клієнтів, споживачів з метою своєї популяризації і реклами.

  • Корпоративний імідж  – це цілеспрямовано сформований образ фірми, покликаний здійснювати емоційно-психологічний вплив на громадськість, клієнтів, споживачів з метою своєї популяризації і реклами.

  • Розробка стандартного пакету «Корпоративний стиль» коштує в середньому $500-700,

  • дизайн окремо логотипу чи слогану – $200-400,

  • підбір фірмових кольорів, адаптація до різноманітних способів нанесення, корпоративна типографіка – $100,

  • психографічний аналіз корпоративного образу – $600-800.





Обираючи фірмовий колір враховують особливі психологічні асоціації, пов’язані з ним:

  • Обираючи фірмовий колір враховують особливі психологічні асоціації, пов’язані з ним:

  • червоний активність, амбіційність, рух, рішучість. Виражає порив, наполегливість, пристрасть;

  • жовтогарячий бізнес, кар’єра, а також життєва сила, відвага, запал і лідерські якості. Викликає прихильність до себе;

  • жовтий мудрість, розумова діяльність та інтелект;

  • зелений життя, народження, природа. Символізує зростання, розвиток, гроші (долари), процвітання та благополуччя;

  • синій чесність, відвертість, відданість. Миролюбний, безтурботний і заспокійливий колір.

  • Логічно припустити, що банки повинні неодмінно мати зелений колір (гроші, долари). Однак перевага надається червоному кольору, можливо тому, що він виражає активність і рішучість. Синій також випереджає колір долара, адже привертає увагу його чесність і спокій.



Більшість фінустанов першої десятки мають зелене «забарвлення», трохи менше червоне.

  • Більшість фінустанов першої десятки мають зелене «забарвлення», трохи менше червоне.

  • А «кольороподіл» 50 провідних банків має такий вигляд:

  • червоні (28%) – Укрсоцбанк, Надра Банк, Альфа Банк, ПУМБ, Укрпромбанк;

  • сині (26%) Укрексимбанк, «Форум», ВТБ, Укргазбанк, Родовід Банк;

  • зелені (20%) ПриватБанк, Укрсиббанк, ОТП Банк, Ощадбанк, «Фінанси та Кредит»;

  • жовті (10%) Райффайзен Банк Аваль, Промінвестбанк, Мегабанк, «Кліринговий дім»;

  • жовтогарячі (6%) Сведбанк, ING Bank, Сведбанк інвест;

  • інші (10%) Сіті Банк, Донгорбанк, «Київська Русь», Каліон Банк, МТБ.



Найбільша група – банки з домінуючим зеленим корпоративним кольором. Їх одинадцять. До основного зеленого кольору часто додаються білий, жовтий (золотий), червоний, чорний акценти.

  • Найбільша група – банки з домінуючим зеленим корпоративним кольором. Їх одинадцять. До основного зеленого кольору часто додаються білий, жовтий (золотий), червоний, чорний акценти.

  • 1. Управління Національного банку України / зелений, золотий.

  • 2. ОЩАДБАНК / зелений, акцент – жовтий.

  • 3. ПриватБанк / зелений, акцент – чорний.

  • 4. Банк УНІВЕРСАЛЬНИЙ/ зелений, акцент – світло-зелений.

  • 4. Східно-європейський Банк / зелений, акцент – золотий.

  • 5. УКРСИББАНК / зелений, акценти – чорний, білий.

  • 6. ІНДЕКСБАНК / темно-зелений, акценти – червоний, бірюзовий.

  • 7. Надра Банк / зелений, білий, червоний.

  • 8. БРОКБІЗНЕСБАНК / темно-зелений, акцент – золотий.

  • 9. OTP BANK / два зелених, акцент – білий.

  • 10. Банк ФІНАНСИ ТА КРЕДИТИ / зелений.

  • 11. Банк ХРЕЩАТИК / зелений, акцент – жовтий.





Наступна велика група – банки з домінуючим синім корпоративним кольором. За своєю кількістю вона майже наздоганяє попередню – таких банків дев’ять.

  • Наступна велика група – банки з домінуючим синім корпоративним кольором. За своєю кількістю вона майже наздоганяє попередню – таких банків дев’ять.

  • 1. UKREXIMBANK/ синій, білий, жовтий.

  • 2. КРЕДОБАНК / темно-синій, акцент – оранжевий.

  • 3. ІМЕКСБАНК / темно-синій, акцент – білий.

  • 4. ВТБ Банк / синій.

  • 5. УКРГАЗБАНК / синій, акцент – білий.

  • 6. Банк ФОРУМ/ синій, акцент – жовтий.

  • 7. РОДОВІД Банк / синій, акцент – білий.

  • 8. Банк ТАВРИКА / синій.

  • 9. МКБ Міжнародний комерційний банк / синій.

  • 10. Експрес-Банк / синій, акцент – золотий.





Третя група – з домінуючою червоною корпоративною гамою.

  • Третя група – з домінуючою червоною корпоративною гамою.

  • 1. Коопінвестбанк / червоний, акценти – синій, білий.

  • 2. ПРАВЕКС-БАНК / бордовий.

  • 3. ProCredit Bank / червоний, акцент – шість кольорів райдуги.

  • 4. Ва Банк / червоний, акцент – сірий.

  • 5. Електрон БАНК / бордовий, акцент – білий.

  • 6. УКРСОЦБАНК/ акцент – золотий.

  • 7. Соц Ком Банк / червоний; бордовий.





Каталог: images -> department -> banking -> discip -> marketing
marketing -> Цінова політика
marketing -> Маркетингове середовище – це середовище прямого впливу на суб'єкта підприємницької діяльності та її результати, але це й середовище постійних змін
marketing -> Жираф – это лошадь, выполненная
marketing -> Ринок – сукупність усіх потенційних споживачів, які потребують певних товарів тієї чи іншої галузі виробництва І мають можливість задовольнити свою потребу
marketing -> Термін «маркетинг» походить від злиття двох слів («market getting) оволодіння ринком
marketing -> Сутність та склад клієнтської бази банку
marketing -> Зміст та мета методу
marketing -> Поняття, зміст та місце продуктової політики в комплексі банківського маркетингу
marketing -> Конкуренція – це об’єктивне явище еволюції кредитно-фінансової системи конкуренція – це об’єктивне явище еволюції кредитно-фінансової системи
marketing -> 1 Суть і значення збутової політики банків


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка