З цією метою учні залучаються до роботи з різноманітними об’єктами, навчальною та довідковою літературою, наочністю, комп’ютерами, пошуковими системами
З цією метою учні залучаються до роботи з різноманітними об’єктами, навчальною та довідковою літературою, наочністю, комп’ютерами, пошуковими системами (каталоги, мережа Internet). Це дає змогу використовувати здобуті знання й набуті уміння для пошуку шляхів розв’язання проблем у змінених життєвих ситуаціях, бачити нові можливості підвищувати вмотивованість навчання, розвивати навички самостійної роботи. Залежно від видів навчальної практики звітні матеріали можуть бути у вигляді презентацій наукових проектів, захисту рефератів, укладання альманахів, написання щоденників, виготовлення виробів або обладнання, наочності, розроблення схем, комп’ютерних програм тощо.
З цією метою учні залучаються до роботи з різноманітними об’єктами, навчальною та довідковою літературою, наочністю, комп’ютерами, пошуковими системами (каталоги, мережа Internet). Це дає змогу використовувати здобуті знання й набуті уміння для пошуку шляхів розв’язання проблем у змінених життєвих ситуаціях, бачити нові можливості підвищувати вмотивованість навчання, розвивати навички самостійної роботи. Залежно від видів навчальної практики звітні матеріали можуть бути у вигляді презентацій наукових проектів, захисту рефератів, укладання альманахів, написання щоденників, виготовлення виробів або обладнання, наочності, розроблення схем, комп’ютерних програм тощо.
1. Підготовчий, під час якого учні знайомляться з метою та формами проведення навчальної практики, отримують завдання та вимоги щодо представлення результатів проведеної роботи, інструктуються з правил техніки безпеки; 2. Змістовно-організаційний, під час якого відбувається навчальна діяльність, що передбачена планом проходження практики; 3. Підсумковий, під час якого проводиться звітування учнів щодо проведеної роботи, перевірка набутих знань і вмінь, підбиття підсумків навчальної практики.
1. Підготовчий, під час якого учні знайомляться з метою та формами проведення навчальної практики, отримують завдання та вимоги щодо представлення результатів проведеної роботи, інструктуються з правил техніки безпеки; 2. Змістовно-організаційний, під час якого відбувається навчальна діяльність, що передбачена планом проходження практики; 3. Підсумковий, під час якого проводиться звітування учнів щодо проведеної роботи, перевірка набутих знань і вмінь, підбиття підсумків навчальної практики.
Тема. У “музеї” дієслова. Творчий конкурс. Створення макетів, експонатів, стендів
Тема. У “музеї” дієслова. Творчий конкурс. Створення макетів, експонатів, стендів
Мета : Сприяти закріпленню правописних навичок і вмінь здійснювати граматичні операції.
Мета : Сприяти закріпленню правописних навичок і вмінь здійснювати граматичні операції.
Мета : Формувати вміння логічно мислити, виховувати наполегливість і зосередженість, розвивати творчу пошукову діяльність щодо художніх образів.
Мета : Формувати вміння логічно мислити, виховувати наполегливість і зосередженість, розвивати творчу пошукову діяльність щодо художніх образів.
Мета :Сприяти зростанню уваги учнів до слова. Збагачувати лексичний запас. Розвивати кмітливість, мобільність, виробляти вміння розрізняти елементи теорії літератури.
Мета :Сприяти зростанню уваги учнів до слова. Збагачувати лексичний запас. Розвивати кмітливість, мобільність, виробляти вміння розрізняти елементи теорії літератури.