З досвіду роботи



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.


З досвіду роботи

  • З досвіду роботи

  • учителя світової літератури

  • Помічнянської загальноосвітньої школи

  • І-ІІІ ступенів №1

  • ім.Героя України Березняка Є.С.

  • КОЛОС

  • АЛЛИ АНАТОЛІЇВНИ


Освіта: вища

  • Освіта: вища

  • Який навчальний заклад закінчила, в якому році: Кіровоградський педагогічний інститут ім.О.С.Пушкіна, 1989 рік

  • Спеціальність за дипломом: вчитель російської мови та літератури

  • Викладаю: світова література та російська мова

  • Стаж безпосередньої педагогічної роботи в даному закладі станом на 1 вересня 2014 року: 25 років

  • Кваліфікаційна категорія: вища, старший вчитель





Свідома інтерпретація художнього тексту сприятиме:

  • Свідома інтерпретація художнього тексту сприятиме:

  • розвитку філософічності мислення;

  • глибшому аналізу тексту;

  • активізації навчально-пізнавальної

  • діяльності;

  • реалізації творчого потенціалу учнів;

  • вихованню духовно багатої особистості















Розв’язання герменевтичних питань

  • Розв’язання герменевтичних питань

  • Балада Ф.Шіллера «Рукавичка»:

  • – Що ми можемо сказати про головних героїв балади?

  • – Оцініть вчинок лицаря Делоржа.

  • – Чому його дама посміла так вчинити з ним? Що, на вашу думку,

  • зумовило її вчинок і відповідь лицаря?

  • – Знайдіть кульмінаційний момент балади «Рукавичка».

  • – Визначте засоби, які посилюють динамізм подій у баладі.

  • – Поясніть, чому автор зображує коло короля та вельмож і коло

  • звірів.

  • – На чиєму боці, як ви вважаєте, автор балади?

  • – Що послужило мотивом для написання цієї балади?

  • – Сформулюйте головну проблему балади «Рукавичка». Чому

  • автор назвав її повістю?



Створення опорно-смислових схем

  • Створення опорно-смислових схем

  • Приклад: повість Д.Крюса

  • “Флорентіна”



Презентації з асоціативними зображеннями, музичні твори тої чи іншої доби, зображення історичних та географічних місць

  • Презентації з асоціативними зображеннями, музичні твори тої чи іншої доби, зображення історичних та географічних місць

  • Прогнозоване читання

  • Прогнозоване читання робить сприйняття твору проблемним і надає учням роль співавторів твору

  • Обговорення дискусійних питань

  • Дискусія

  • метод «Прес»

  • вправа «Займи позицію»

  • дебати

  • Прийоми інтерактивного навчання

  • Гронування “кола Вена” асоціативний кущ

  • «коло думок» сенкан



Ігрові технології

  • Ігрові технології

  • Театралізовані, рольові, інтелектуальні ігри, брейн-ринги, вікторини, літературні турніри



розвивальне навчання;

  • розвивальне навчання;

  • особистісно орієнтоване навчання;

  • інтерактивні технології;

  • інформаційні технології;

  • розвиток критичного мислення;

  • проблемне навчання;

  • ігрові технології



Під час використання навчального діалога як засобу інтерпретації художніх творів учні:

  • Під час використання навчального діалога як засобу інтерпретації художніх творів учні:

  • вчаться глибше робити аналіз художнього тексту;

  • роблять зіставлення етапів, фактів, явищ, особливостей художніх творів світової літератури;

  • розкривають загальні закономірності літературного процесу й водночас неповторну своєрідність творів різних народів;

  • навчаються вести діалог на рівні «читач-автор», «читач-герой», «читач-автор-перекладач».

  • Задача вчителя - сприяти формуванню читацьких компетенцій, умінь та навичок культурного читача, який не тільки оволодіває змістом художніх творів, а вміє висловити власну думку щодо прочитаного, обгрунтувати свою позицію, дати оцінку персонажам і подіям твору, передати словами свої емоції та почуття під впливом читання







Учасник обласної школи творчого словесника

  • Учасник обласної школи творчого словесника

  • Керівник районної творчої групи вчителів світової літератури

  • Використання інформаційно-комунікативних технологій у освітньому процесі

  • Робота з обдарованими учнями

  • Використання різних навчальних технологій під час проведення уроків;

  • Підготовка учнів до участі у предметних олімпіадах та конкурсах

  • Публікації у фаховій пресі











Каталог: Files -> downloadcenter
downloadcenter -> Педагогічне кредо: Педагогічне кредо
downloadcenter -> Вашій увазі пропонуються завдання, Вашій увазі пропонуються завдання
downloadcenter -> Ольга Ольга
downloadcenter -> Програму зовнішнього незалежного оцінювання (зно) з історії України
downloadcenter -> Виникнення та розквіт Київської Русі
downloadcenter -> Повідомлення про твір зробив у 1797 році відомий поет того часу Херасков. Текст знайдено на початку 90-х років 18 ст відомим збирачем стародруків О.І. Мусіним-Пушкіним у збірці давньоруських творів
downloadcenter -> Що втекло від баби з дідом
downloadcenter -> Найбільш активною частиною населення є трудові ресурси. Це населення у працездатному віці (чоловіки 16-60 років та жінки 16-55 років), крім інвалідів І і ІІ груп, а також підлітки та пенсіонери, які працюють


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка