Загальний парк комп’ютерної техніки навчального закладу – 29



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.





Загальний парк комп’ютерної техніки навчального закладу – 29

  • Загальний парк комп’ютерної техніки навчального закладу – 29

  • Середній показник кількості учнів закладу на 1 ПК – 24учні

  • Кількість навчальних комп’ютерних комплексів та рік їх поставки – 1 навчальний комп’ютерний комплекс, рік поставки 2005р.

  • у них ПК – 10 шт.

  • Наявність локальної мережі у НКК – так

  • Наявність загальношкільної локальної мережі – так

  • Кількість ПК для підтримки управлінської діяльності - 10

  • Кількість ПК у предметних кабінетах – 6

  • Кількість ПК у шкільній бібліотеці – 1

  • Кількість та відсоток вчителів-предметників, що володіють ПК на рівні:

  • 40 (83%) впевнений користувач;

  • 8 (17%) невпевнений користувач;

  • 0 (0%) не володіють .



У 2005 році була проведена модернізація кабінету інформатики – створена локальна мережа, яка дозволяє більш ефективно використовувати комп’ютери в навчальному процесі.

  • У 2005 році була проведена модернізація кабінету інформатики – створена локальна мережа, яка дозволяє більш ефективно використовувати комп’ютери в навчальному процесі.

  • Програмно-технічний комплекс, якій зараз діє у закладі функціонує у середовищі операційної системи Windows .

  • З 2005 року гімназія має можливість підключення до світової мережі Інтернет та використання електронної пошти.











Використання ІКТ у загальноосвітньому навчальному закладі має значні

  • Використання ІКТ у загальноосвітньому навчальному закладі має значні

  • переваги для всіх учасників навчально-виховного процесу —адміністрації,

  • учителів,учнів, батьків.



Адміністрації навчального закладу  використання ІКТ дає змогу:

  • Адміністрації навчального закладу  використання ІКТ дає змогу:

  • оптимізувати звітність;

  • зробити персональний контроль більш докладним;

  • організувати електронний документообіг;

  • дистанційно стежити за перебігом навчально-виховного процесу (уроки, позакласні заходи тощо).





Учні, які вчаться за допомогою ІКТ, без обмежень у часі і просторі можуть отримувати:

  • Учні, які вчаться за допомогою ІКТ, без обмежень у часі і просторі можуть отримувати:

  • доступ до контенту щодо навчального предмета;

  • індивідуальне домашнє завдання;

  • тренінг і тест-завдання;

  • оперативну інформацію про результати своєї діяльності.



Вдале поєднання традиційних методів навчання з інформаційно-комунікаційними технологіями (ІКТ) може значно підвищити продуктивність вивчення як будь-якого предмета так і виховну роботу.

  • Вдале поєднання традиційних методів навчання з інформаційно-комунікаційними технологіями (ІКТ) може значно підвищити продуктивність вивчення як будь-якого предмета так і виховну роботу.

  • Ілюструючи події, процеси та явища, які є об'єктами вивчення, за допомогою ІКТ, наші вчителі урізноманітнюють урок або виховний захід, роблять його інтенсивним,інтерактивним, більш цікавим.

  • Використання у навчально-виховному процесі ІКТ сприяє гармонійному формуванню творчої та діяльнісної особистості учня.





Успіх виховного процесу залежить від відносин між вчителем і учнем які повинні будуватися на основі співдружності, співробітництва і ділового партнерства.

  • Успіх виховного процесу залежить від відносин між вчителем і учнем які повинні будуватися на основі співдружності, співробітництва і ділового партнерства.



Підвищенню результативності виховної роботи в нашій гімназії сприяє вдосконалення нових форм роботи, пошук нових систем виховання, впровадження розвиваючих технологій.

  • Підвищенню результативності виховної роботи в нашій гімназії сприяє вдосконалення нових форм роботи, пошук нових систем виховання, впровадження розвиваючих технологій.



Використання ІКТ у виховній роботі надає широкі можливості для реалізації різних проектів.

  • Використання ІКТ у виховній роботі надає широкі можливості для реалізації різних проектів.





Основні «плюси» у використанні ІКТ:

  • Основні «плюси» у використанні ІКТ:

  • наочність;

  • можливість отримати великий об’єм

  • інформації за малий проміжок часу;

  • доступність;

  • відносно низькі витрати на обладнання.



Класні та інформаційні години супроводжуються комп'ютерними презентаціями, складеними або вчителем, або учнями та використанням матеріалів Інтернету. Пошук інформації до бесід, тренінгів та круглих столів став набагато простіше за допомогою ресурсів мережі Інтернет.

  • Класні та інформаційні години супроводжуються комп'ютерними презентаціями, складеними або вчителем, або учнями та використанням матеріалів Інтернету. Пошук інформації до бесід, тренінгів та круглих столів став набагато простіше за допомогою ресурсів мережі Інтернет.



Сьогодні важко уявити наше життя без комп’ютерних технологій. Вони швидко ввійшли у всі сфери нашого життя. Застосування ІКТ в виховній роботі дає змогу організації ефективної взаємодії з сім'єю (батьківські збори) .

  • Сьогодні важко уявити наше життя без комп’ютерних технологій. Вони швидко ввійшли у всі сфери нашого життя. Застосування ІКТ в виховній роботі дає змогу організації ефективної взаємодії з сім'єю (батьківські збори) .





Використання ІКТ внесло зміни у всі сторони життя

  • Використання ІКТ внесло зміни у всі сторони життя

  • нашої гімназії

  • У першу чергу - змінилася роль учня. Він став активним учасником освітнього процесу, перетворився на партнера вчителя.

  • Допомагає у підготовці та проведенні уроків і позакласних заходів.



Наші учні беруть активну участь в бібліотечних заходах

  • Наші учні беруть активну участь в бібліотечних заходах



На нашому сайті можна ознайомитися з організацією роботи навчального закладу, досягненнями учнів та педагогів, цікавими моментами з життя гімназії.

  • На нашому сайті можна ознайомитися з організацією роботи навчального закладу, досягненнями учнів та педагогів, цікавими моментами з життя гімназії.



Також задати питання психологу, адміністрації.

  • Також задати питання психологу, адміністрації.



В результаті у вчителів нашої гімназії значно підвищився інтерес у використанні нових технологій, зросла зацікавленість дітей в олімпіадах, конкурсах та проектах, активізувалась робота зі створення презентацій учнів.

  • В результаті у вчителів нашої гімназії значно підвищився інтерес у використанні нових технологій, зросла зацікавленість дітей в олімпіадах, конкурсах та проектах, активізувалась робота зі створення презентацій учнів.



Для дитини Як індивідуальний розвиток і самовиховання; Як засіб додаткової мотивації до якого-небудь виду діяльності; Як якісно новий вид наочності; Як засіб інтерактивної організації діяльності; Як ефективний засіб набуття досвіду оперування отриманою інформацією; Як засіб формування навичок.

  • Для дитини Як індивідуальний розвиток і самовиховання; Як засіб додаткової мотивації до якого-небудь виду діяльності; Як якісно новий вид наочності; Як засіб інтерактивної організації діяльності; Як ефективний засіб набуття досвіду оперування отриманою інформацією; Як засіб формування навичок.

  • Для педагогів Як новий спектр форм, методів, прийомів, засобів виховного впливу на дитину; Як інструмент контролю, обліку, моніторингу виховного процесу; Як засіб комунікації та педагогічної освіти батьків.





Ми , скульптори дитячої натури,

  • Ми , скульптори дитячої натури,

  • Не маєм права на дитячу втому.

  • Ми є творці безсмертної культури,

  • любов дітей підтвердження тому.

  • І сенс не в тім, як стати знаменитим,

  • Або як у житті здобуть багатство.

  • Учитель, щоб навчить дітей творити,

  • Але не породити святотатство.

  • Учитель, щоб плекати мудрість світу,

  • Він той, хто береже красу дитини.

  • Вершиною в житті його зеніту

  • Є звершеність маленької людини.





Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка