Загальнонаукові аспекти теорії і
Дата конвертації 02.06.2016 Розмір 444 b. Тип Лекція
Лекція 1. методології. План: 1. Компоненти наукового дослідження. 2. Медологічні рівні наукового пізнання. 3. Компоненти методології. 4. Розвиток наукового знання.
Вчення про принципи побудови, форми і способи науково – пізнавальної діяльності Визначає компоненти наукового дослідження: об’єкт; предмет; завдання дослідження; алгоритм дослідження.
Загальна наукова методологія (філософія, логіка) Загальна наукова методологія (філософія, логіка) Загальнонаукова методологія (міждисциплінарні концепції та підходи) Методологія споріднених груп наук (науки про Землю, суспільні, природничі) Методологія конкретних наук (географія, геологія) Часткова методологія (окремі наукові напрями і дисципліни: суспільна географія)
Змістовна (що вивчати, для чого вивчати , зміст і мета дослідження) Змістовна (що вивчати, для чого вивчати, зміст і мета дослідження) Формальна (якими методами вивчати, яким чином отримувати нове знання)
Емпіричне пізнання: Емпіричне пізнання: 1.1. Пасивне (спостереження, опис) 1.2. Активне (експеримент) 2. Теоретичне пізнання (аналіз, синтез, узагальнення , передбачення, прогноз, дедукція, індукція, науковий синтез)
Архаїчна Греція (VIII – VI ст.д.н.е.) – описи земель – періегези, берегів – періпли. Узагальнив Гекатей із Мілета – опис всіх відомих земель – початок описово – краєзнавчого напряму географії. Архаїчна Греція (VIII – VI ст.д.н.е.) – описи земель – періегези, берегів – періпли. Узагальнив Гекатей із Мілета – опис всіх відомих земель – початок описово – краєзнавчого напряму географії. Мілет – натурфілософська школа – іонійська (мілетська) – очолив Фалес. Спроби пояснити явища навколишнього світу (розливи Нілу) – умоглядні без опори на емпіричні факти. Зародження елементів землезнавчого або природно – географічного напряму. Перші карти – зародження картографічного напряму. V ст.д.н.е. – Геродот з Галікарнаса – опис Ойкумени в історії. IV ст.д.н.е. – Арістотель із Стагири – перші докази кулястості Землі , пояснення деяких фізико – географічних явищ (натурфілософія). ІІІ ст.д.н.е. – Ератосфен з Кирени – перша праця з географії (дійшла в уривках), розміри кола по меридіану, ввів паралелі і меридіани, імпульс до розробки картографічних проекцій. І ст.д.н.е. – Страбон з Амасиї, Птолемей – два різні підходи до визначення предмету , змісту і задач географії.
Каталог: files ->
%D0%9D%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81 %D0%9D%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81 -> 10 лекційних занять %D0%9D%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81 -> Етно-демографічні особливості України %D0%9D%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81 -> Особливості розвитку географії як науки. Особливості розвитку географії як науки %D0%9D%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81 -> Об’єкт та мета курсу. Визначення математичних методів та моделювання %D0%9D%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81 -> Андорра, Ватикан, Греція, Іспанія, Італія, Мальта, Португалія, Андорра, Ватикан, Греція, Іспанія, Італія, Мальта, Португалія %D0%9D%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81 -> Розташування Подільського району в межах України можна оцінити як західно-центральне. Розташування Подільського району в межах України можна оцінити як західно-центральне %D0%9D%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81 -> Еволюція уявлень про географічний «простір – час». Соціально-географічний простір та час. Еволюція уявлень про географічний «простір – час». Соціально-географічний простір та час %D0%9D%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81 -> Основи суспільної географії Поділіться з Вашими друзьями: