Закон України «Про дошкільну освіту» (ст. 7, 24) Положення про дошкільний навчальний заклад (п. 25) Лист мон україни



Дата конвертації25.12.2016
Розмір445 b.
ТипЗакон



Закон України «Про дошкільну освіту» (ст. 7, 24)

  • Закон України «Про дошкільну освіту» (ст. 7, 24)

  • Положення про дошкільний навчальний заклад (п. 25)

  • Лист МОН України від 16.08.2010 № 1/9-563 «Фізичний розвиток дітей в умовах дошкільного навчального закладу»



Інструктивно-методичнi рекомендацiї «Про органiзацiю фiзкультурно-оздоровчої роботи в дошкiльних навчальних закладах у лiтнiй перiод» (лист МОНмолодьспорту України від 28.05. 2012 № 1/9-413)

  • Інструктивно-методичнi рекомендацiї «Про органiзацiю фiзкультурно-оздоровчої роботи в дошкiльних навчальних закладах у лiтнiй перiод» (лист МОНмолодьспорту України від 28.05. 2012 № 1/9-413)

  • Інструктивно-методичні рекомендації «Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період» (лист МОНмолодьспорту України від 28.05. 2012 № 1/9-413)



Інструктивно-методичні рекомендації «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році» (лист МОН України від 20.05.2015 р. № 1/9-249)

  • Інструктивно-методичні рекомендації «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році» (лист МОН України від 20.05.2015 р. № 1/9-249)



зміцнення матеріально-технічної бази,

  • зміцнення матеріально-технічної бази,

  • створення умов для різних видів активності дітей влітку,

  • оздоровча робота,

  • робота з педагогічними працівниками,

  • робота з батьками



Охорона життя, збереження та зміцнення здоров’я дошкільників, безпека життєдіяльності,

  • Охорона життя, збереження та зміцнення здоров’я дошкільників, безпека життєдіяльності,

  • удосконалення рухових навичок дітей,

  • формування екологічної компетентності дітей, виховання емоційно-доброзичливого ставлення до живої природи,

  • розвиток пізнавальних здібностей,

  • трудове виховання,

  • виховання інтересу до дослідно-експериментальної діяльності тощо



розробляється перед початком нового навчального року у контексті ключових завдань діяльності ДНЗ, а наприкінці року (не пізніше травня) коректується,

  • розробляється перед початком нового навчального року у контексті ключових завдань діяльності ДНЗ, а наприкінці року (не пізніше травня) коректується,

  • додатково заслуховується і затверджується на засіданні педагогічної ради,

  • погоджується з районним/міським управлінням освіти й територіальною санітарно-епідеміологічною службою



На початок оздоровчого періоду затверджується режим дня у всіх вікових групах. Усі види дитячої діяльності (гра, праця, художня та пізнавальна діяльність) організовуються на свіжому повітрі

  • На початок оздоровчого періоду затверджується режим дня у всіх вікових групах. Усі види дитячої діяльності (гра, праця, художня та пізнавальна діяльність) організовуються на свіжому повітрі

  • На час канікул (літніх, осінніх, зимових, весняних) укладається інший розклад занять

  • Скорочується час на організовану пізнавальну діяльність. У період канікул з дітьми проводиться фізкультурно-оздоровча і художньо-естетична робота



Вихователь здійснює перспективне та календарне планування

  • Вихователь здійснює перспективне та календарне планування

  • Календарному плануванню передують перспективне планування комплексів ранкової гімнастики та гімнастики після денного сну, загартувальних заходів із зазначенням назв процедур і норм загартування, форм взаємодії з батьками (назва заходу, тема, дата проведення)



максимально можливе перебування дітей на свіжому повітрі (тераси, веранди, ігрові й фізкультурні майданчики, парк, гай, берег водойми тощо);

  • максимально можливе перебування дітей на свіжому повітрі (тераси, веранди, ігрові й фізкультурні майданчики, парк, гай, берег водойми тощо);

  • відповідна віку тривалість денного сну;

  • збалансоване, збагачене вітамінами харчування;

  • оптимальна рухова активність;

  • дотримання протягом дня повітряного та водного режиму, вимог до одягу і взуття при перебуванні дітей у приміщеннях і на майданчиках.



різні види праці (у природі, самообслуговування, господарсько-побутова, ручна/художня);

  • різні види праці (у природі, самообслуговування, господарсько-побутова, ручна/художня);

  • досліди та спостереження на майданчику, вулиці, у куточку природи, лісі, полі, на луках тощо;

  • самостійна ігрова, художня, рухова, пізнавальна, комунікативна діяльність;

  • індивідуальна робота з окремими вихованцями чи підгрупами по 2-4 дитини за різними змістовими напрямками освітньої роботи;

  • читання, розповідання, інсценування творів художньої літератури, бесіди на морально-етичні, побутові, особистісні теми;

  • різноманітні розваги: показ вистав у ляльковому, настільному, інших видах театру; дитячі концерти; фізкультурні, музичні, літературні дозвілля тощо.



правила дорожнього руху,

  • правила дорожнього руху,

  • поведінка на вулицях, у транспорті, при зустрічах з незнайомими людьми,

  • безпечна поведінка під час відпочинку на сонці, воді, у лісі,

  • користування електричними і газовими приладами,

  • запобігання харчовим отруєнням і кишковим інфекціям та ін.



ранкова гімнастика і гігієнічна гімнастика після денного сну,

  • ранкова гімнастика і гігієнічна гімнастика після денного сну,

  • щоденні фізкультурні заняття,

  • музичні заняття,

  • рухливі ігри, спортивні вправи та ігри з елементами спорту,

  • прогулянки-походи (дитячий туризм),

  • екскурсії, цільові прогулянки за межі дошкільного закладу,

  • праця,

  • самостійна рухова діяльність,

  • фізкультурне дозвілля



органiзацiя фiзкультурних занять та iнших форм роботи iз фiзичного виховання дошкiльникiв на свiжому повiтрi;

  • органiзацiя фiзкультурних занять та iнших форм роботи iз фiзичного виховання дошкiльникiв на свiжому повiтрi;

  • проведення загартувальних процедур iз дотриманням санiтарно-гiгiєнiчних норм;

  • активiзацiя просвiтницької роботи з батьками щодо охорони здоров’я та безпеки життєдiяльностi дiтей у лiтнiй перiод



заняття фiзичними вправами на прогулянках,

  • заняття фiзичними вправами на прогулянках,

  • фiзкультурнi свята i розваги,

  • дитячий туризм,

  • рухливi iгри,

  • самостiйна рухова дiяльнiсть,

  • днi та тижнi здоров’я,

  • iндивiдуальна робота з фiзичного виховання



проведення для педагогів дошкільного закладу семінарів, консультацій з питань організації освітнього процесу в літній період;

  • проведення для педагогів дошкільного закладу семінарів, консультацій з питань організації освітнього процесу в літній період;

  • організувати тимчасовий творчий колектив педагогів ДНЗ з питань підготовки до роботи в літній оздоровчий період;

  • скласти картотеку ігор (рухливих, дидактичних, будівельно-конструкторських) для використання під час різних форм роботи з дітьми в літній період;

  • розробити маршрути пішохідних переходів, екскурсій, прогулянок за межі дошкільного навчального закладу;

  • розробити методичні рекомендації щодо здійснення фізкультурно-оздоровчої роботи влітку.



Мета: підвищення професійного рівня педагогів, розвиток усіх складових їх професійної компетентності (дидактичної, методичної, психологічної тощо), підготовка до нового навчального року

  • Мета: підвищення професійного рівня педагогів, розвиток усіх складових їх професійної компетентності (дидактичної, методичної, психологічної тощо), підготовка до нового навчального року



Мотивація педагогів до самоосвіти, створення відповідних умов

  • Мотивація педагогів до самоосвіти, створення відповідних умов

  • Ознайомлення з новими програмами

  • Створення та організація роботи ТТК з різною методичною метою (розробка планування, циклограм, оформлення каталогів)



адаптація до умов дошкільного закладу новоприбулих дітей;

  • адаптація до умов дошкільного закладу новоприбулих дітей;

  • підготовка до школи майбутніх першокласників;

  • загартування дітей влітку;

  • збереження здоров’я дітей у літній період (попередження харчових отруєнь, сонячних опіків та теплових ударів, безпечне поводження біля водойм тощо);

  • організація режиму дітей влітку;

  • значення фізкультури та спорту в розвитку дитини дошкільного віку.













КВНЗ “Харківська академія неперервної освіти”

  • КВНЗ “Харківська академія неперервної освіти”

  • Центр громадянського виховання

  • т. 731- 50 - 52

  • http://edu-post-diploma.kharkov.ua

  • nova_gromada@ukr.net

  • alla0102@ukr.net





Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка