Закон україни «про охорону дитинства» від 26 квітня 2001 року №2402-111 національна доктрина розвитку освіти затверджено Указом Президента України від 17 квітня 2002 року №347/2002
Особливого значення МОН України надає підвищенню рівня інформованості дітей і молоді, формуванню мотивації до здорового способу життя і безпечної поведінки шляхом уведення нових навчальних програм і методик
Особливого значення МОН України надає підвищенню рівня інформованості дітей і молоді, формуванню мотивації до здорового способу життя і безпечної поведінки шляхом уведення нових навчальних програм і методик
з фізичної культури. З 2002 р. передбачено та проводиться в 1-4 класах по три уроки на тиждень, а в 5-9 класах за новою програмою 2009 р. рекомендовано також проводити по три уроки фізичної культури.
У попередні роки з метою формування навичок здорового способу життя та на виконання протокольного рішення засідання Національної координаційної ради боротьби з наркоманією при Кабінеті Міністрів України та подальшого розвитку міжнародного проекту “Європейська мережа шкіл сприяння здоров'ю” МОН України спільно з МОЗ України, у 2002/2003 навчальному році було проведено Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу — Школи сприяння здоров'ю. Зараз в Україні, за оцінками Міністерства освіти і науки, нараховується близько 2,5 тис. шкіл, які до пріоритетів навчання та виховання включили питання формування здорового способу життя учнів.
У попередні роки з метою формування навичок здорового способу життя та на виконання протокольного рішення засідання Національної координаційної ради боротьби з наркоманією при Кабінеті Міністрів України та подальшого розвитку міжнародного проекту “Європейська мережа шкіл сприяння здоров'ю” МОН України спільно з МОЗ України, у 2002/2003 навчальному році було проведено Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу — Школи сприяння здоров'ю. Зараз в Україні, за оцінками Міністерства освіти і науки, нараховується близько 2,5 тис. шкіл, які до пріоритетів навчання та виховання включили питання формування здорового способу життя учнів.
Кожна із вказаних шкіл працює за певною темою, яка є актуальною в питанні формування здорового способу життя. Наприклад:
Кожна із вказаних шкіл працює за певною темою, яка є актуальною в питанні формування здорового способу життя. Наприклад:
Виховання і розвиток потреби здорового способу життя, збереження психічного здоров’я учнів як найвищої соціальної цінності.
Реалізація проекту «Здорова дитина – здорова нація».
Формування особистості, зорієнтованої на здоровий спосіб життя.
Створення системи фізкультурно-оздоровчої роботи у ЗНЗ. Загартовуючі заходи.
Дитячий туризм. Збереження і зміцнення здоров’я учнів у навчально-виховному процесі.
Актуальність теми обумовлює:
Актуальність теми обумовлює:
необхідність вивчення основних чинників, які мають вплив на здоровий спосіб життя учнів;