Законодавча база Закон України «Про телекомунікації»



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.
ТипЗакон



Законодавча база

  • Закон України «Про телекомунікації»

  • Глава V стаття 27 Органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень зобов'язані створювати сприятливі умови для функціонування розвитку телекомунікаційних мереж загального користування та повноцінного надання телекомунікаційних послуг.

  • Закон України «Про місцеві державні адміністрації» стаття 20

  • повноваження місцевих державних адміністрацій:

  • - забезпечують організацію обслуговування населення підприємствами, установами та організаціями житлово-комунального господарства, зв'язку, телебачення, радіомовлення, незалежно від форм власності.

  • Закону України «Про телекомунікації» п.6 ст. 31 де визначено, що суб'єкти господарювання, які здійснюють будівництво телекомунікаційних мереж загального користування, можуть установлювати в приміщеннях, що їм належать на правах найму, телекомунікаційне обладнання, використовувати дахи будинків і технічні приміщення для встановлення антен та необхідного обладнання на підставі договору з власником приміщення.



Реалізація вимог Законодавчої бази

  • ЗУ «Про телекомунікації»:

  • - визначає повноваження держави щодо управління та регулювання телекомунікаційної діяльності, а також права, обов'язки та засади відповідальності фізичних і юридичних осіб, які беруть участь у даній діяльності або користуються телекомунікаційними послугами. Дія цього Закону поширюється на відносини суб'єктів ринку телекомунікацій щодо надання та отримання телекомунікаційних послуг і використання телекомунікаційних мереж загального користування (ст. 5 Закону). Органом регулювання у сфері телекомунікацій є Національна комісія з питань регулювання зв'язку (НКРЗ) (ст. 17 Закону).

  • - Відповідно до вимог статей 18, 57 Закону України "Про телекомунікації" ( 1280-15 ) та розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 N 833-р ( 833-2009-р ) "Питання доступу до кабельної каналізації електрозв'язку" Національна комісія з питань регулювання зв'язку України Затвердила Порядок доступу до кабельної каналізації електрозв'язку.



Проблеми доступу до елементів інфраструктури державної, комунальної, приватної та колективної власності для розміщення телекомунікаційного обладнання.

  • Тлумачення місцевими органами влади, приватних власників будинків Законів, Постанов та Розпоряджень уряду, міністерств та відомств України на свій розсуд.

  • Прийняття місцевими органами влади підзаконних правових актів з посиланням на діюче Законодавство України, які в значній мірі стримують діяльність підприємства в наданні телекомунікаційних послуг.

  • Відсутність достатнього фінансування місцевих бюджетів, яке приводить до пошуку інших джерел наповнення місцевого бюджету.

  • Висування несприятливих умов від ОСББ, кооперативів на розташування телекомунікаційного обладнання у будинку, а саме - провести ремонт дахів, під'їздів, підвалів та інше.

  • Лобіювання сприятливих умов для одного з операторів/провайдерів телекомунікацій на різних рівнях влади. Особливо це находить місце серед кооперативів та ОСББ.

  • Відсутність Єдиних правил доступу операторів/провайдерів телекомунікацій зв'язку до елементів інфраструктури майнових комплексів України.



Перелік дозвільних документів за разміщення телекоммунікаційних мереж у будинкаж комунальної власності які повинен отримати оператор/провайдер телекомунікацій

  • Отримання ТУ на проектування та разміщення ТКО у житловому будинку.

  • Отримання ТУ на місце кріплення повітряно-кабельного переходу з будинку на будинок.

  • Погодження проектно-кошторисної документації.

  • Надання дозвілу на виконання робіт на розміщення ТКО у середені житлового будинку та здійснення контролю за виконанням робіт.

  • Погодження акту приймання виконання робіт.

  • Погодження акту приймання робіт на між будинковий повітряно-кабельний перехід.

  • Бронювання місця у інженерній інфроструктурі житлового будинку під разміщення ТКО.

  • Надання доступу до інженерної інфроструктури будинку.

  • Договір сервітуту на розміщення ТКО у середені житлового будинку..

  • Договір сервітуту на розміщення місць під здійснення ВКП на фасадах, дахах, чердаках, техповерхах житлових будинків.



Проблеми доступу до елементів інфраструктури державної, комунальної, приватної та колективної власності для розміщення телекомунікаційного обладнання.

  • Значний зріст «сірих провайдерів/операторів» телекоммуникацій, працюючих без правових підстав (без ліцензій, договорів на разміщення мереж, проектно-кошторисної документации, инженерної підготовки, культури і т.п.).

  • Недотримання умов та правил операторами телекоммуникацій при виконанні будівельно-монтажних робіт.

  • Недотримання норм та правил при прокладанні повітряно-кабельних мереж телекоммуникацій між будинками.

  • Низька культура при виконанні будівельно-монтажних робіт операторами.

  • Відмова у наданні місця у телефонній кабельної каналізаціїї.

  • Небажання операторами/провайдерами нести додаткові фінансові витрати на розвиток власної інфроструктури з технічного обслуговування, створення спільних ККЕ.



Низька культура при виконанні будівельно-монтажних робіт операторами.



Низька культура при виконанні будівельно-монтажних робіт операторами.



Низька культура при виконанні будівельно-монтажних робіт операторами.



Спрощення процедури доступу операторів та провайдерів зв’язку при побудові телекомунікаційних мереж

  • Керуючись ст. 319 ЦК України . Здійснення права власності (витяг) п.7 “ діяльність власника може бути обмежена чи припинена або власника може бути зобов'язано допустити до користування його майном інших осіб лише у випадках і в порядку, встановлених законом ” внести доповнення до cт. 31 ЗУ “Про телекомунікації” наступне:

  • Власник приміщення (Володілець) зобов’язаний надати право користування будівлею, спорудою, будинком для цілей розміщення телекомунікаційних мереж (сервітут) кожному оператору, провайдеру телекомунікацій, який до нього звернеться. Умови сервітуту встановлюються однаковими для всіх операторів, провайдерів телекомунікацій.

  • Власник приміщення (володілець) не має права надавати переваги одному суб’єкту перед іншим та не має права відмовитися від надання сервітуту за наявності у нього технічних можливостей для прокладання телекомунікаційних мереж.

  • У разі відмови від надання сервітуту, оператор, провайдер телекомунікацій має право передати вирішення спору на розгляд НКРЗ України, і у випадку, якщо відмова за рішенням НКРЗ буде визначена як безпідставна, то володілець зобов’язаний відшкодувати збитки, завдані такою відмовою.

  • Сервітут для цілей розміщення телекомунікаційних мереж може бути встановлено за рішенням НКРЗ України. Типова форма договору про право користування (сервітут) та методика розрахунку вартості за це право затверджується НКРЗ України.







Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка