Закону України Відповідно до ст. 22, 23 Закону України "Про дошкільну освіту"



Дата конвертації14.06.2016
Розмір445 b.
#6943
ТипЗакон







  • Передбачено обов’язкову освіту для дітей старшого дошкільного віку

  • від 06.07.2010 № 2442-VI



Відповідно до ст.22, 23 Закону України

  • Відповідно до ст.22, 23 Закону України

  • “Про дошкільну освіту”

  • - є державним освітнім стандартом,

  • - визначає вимоги до рівня розвиненості, вихованості, навченості дітей перед вступом до школи – мінімальне освітнє ядро,

  • - має оновлюватися 1 раз на 10 років.



- Підготовлена оновленим складом робочої групи.

  • - Підготовлена оновленим складом робочої групи.

  • - Пройшла громадське обговорення через веб-сайт МОН

  • - Доопрацьована відповідно до зауважень і пропозицій науковців НАПН України, фахівців Міністерства, ІІТЗО,викладачів і методистів ІППО, ВНЗ, працівників ДНЗ.

  • - Схвалена комісією з дошкільної педагогіки і психології НМР з питань освіти МОН

  • - Розглянута і затверджена колегією Міністерства



- передбачає зміни і доповнення з урахуванням сучасних вимог до змісту дошкільної освіти,

  • - передбачає зміни і доповнення з урахуванням сучасних вимог до змісту дошкільної освіти,

  • - забезпечує більш тісну наступність змісту дошкільної і початкової освіти,

  • - концентрує увагу на збалансованості фондів “хочу”, “можу”, “буду”,

  • - окреслює рівень дошкільної зрілості дитини 6/7-річного віку



Інваріантна складова

  • Інваріантна складова

  • - формується на державному рівні,

  • - є обов’язковою для реалізації через різні форми здобуття дошкільної освіти.

  • Варіативна складова

  • реалізується додатково з урахуванням

  • - специфіки діяльності навчального закладу,

  • - особливостей регіону,

  • - інтересів, потреб дитини та побажань батьків.



Нова редакція

  • Нова редакція



Освітні лінії

  • Освітні лінії

  • - “Комп’ютерна грамота”

  • - “Іноземна мова”

  • - “Хореографія”

  • - “Шахи”



Навчальний предмет “Українська мова”

  • Навчальний предмет “Українська мова”

  • Змістові лінії: мовленнєва,

  • мовна,

  • соціокультурна,

  • діяльнісна

  • Аспекти роботи за ними:

  • навчання грамоти,

  • мовленнєва діяльність,

  • знання про мову, мовні уміння

  • правопис,

  • графічні навички письма,

  • техніка письма, культура

  • оформлення письмових робіт,

  • уміння вчитися



Навчальний предмет “Природознавство”

  • Навчальний предмет “Природознавство”

  • Змістові лінії:

  • - об’єкти природи,

  • - взаємозв’язки у природі,

  • - Земля- планета Сонячної с-ми,

  • - Україна на планеті Земля,

  • - рідний край,

  • - охорона і збереження природи,

  • - методи пізнання природи.

  • Теми для роботи за ними:

  • світ, у якому ти живеш,

  • світ неживої природи,

  • світ живої природи,

  • рідний край,

  • моя країна - Україна



Навчальний предмет “Математика”

  • Навчальний предмет “Математика”

  • Змістові лінії:

  • - числа, дії з числами - в межах 100,

  • - величина - довжина , маса, місткість, вартість, час,

  • - математичні вирази, рівності, нерівності,

  • - сюжетні задачі - поняття, структура, розв’язання

  • - просторові відношення, геометричні фігури,

  • - робота з даними

  • Компетентність:

  • предметна математична



Вимоги БКДО як освітнього стандарту реалізуються

  • Вимоги БКДО як освітнього стандарту реалізуються

  • - упродовж усього дошкільного віку

  • - через різні форми здобуття дошкільної освіти

  • - шляхом організації і змістового наповнення освітньої роботи за чинними програмами



Регламентується низкою

  • Регламентується низкою

  • ЗАКОНОДАВЧИХ, НОРМАТИВНИХ,

  • ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНИХ АКТІВ

  • - Закони України

  • - Порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв МОН України

  • наказ МОН від 17.06.2008 № 537

  • - Лист МОН України “Щодо порядку розроблення програм для дошкільних навчальних закладів”

  • від 27.05.2010 № 1/9-369

  • - Рекомендації ІІТЗО щодо розроблення програм для дошкільної освіти та їх використання в освітній роботі з дошкільниками

  • Долинна О.П., Низковська О.В. “Програми для дошкілля

  • в освітньому просторі України” журнал “Дошкільне виховання”, №9, 2011



За особливостями спрямування і змістового наповнення:

  • За особливостями спрямування і змістового наповнення:

  • - Комплексні (комплекс розвивальних, виховних, навчальних функцій і змістових напрямів освітньої роботи)

  • - Парціальні (одна чи декілька освітніх функцій, один чи кілька близьких змістових напрямів освітньої роботи)



За призначенням:

  • За призначенням:

  • - Загальні (для ДНЗ/груп загального розвитку)

  • - Спеціальні (для ДНЗ/груп компенсуючого типу та інклюзивної освіти)

  • Розробляються за всіма нозологіями,

  • зараз – на розгляді фаховими комісіями

  • у МОН

  • - Профільні (забезпечують профіль освітньої діяльності закладів/груп)

  • - Експериментальні (в умовах ДНЗ)



За рівнем упровадження:

  • За рівнем упровадження:

  • - Загальноукраїнські (для всієї України)

  • - Регіональні (для певного регіону). Регіональний компонент – не менше 15% обсягу програмового матеріалу.

  • - Локальні (обмежені використанням в окремих ДНЗ певними чинниками)



За концептуальними засадами:

  • За концептуальними засадами:

  • - Традиційні (на усталених, перевірених часом, загальновизнаних підходах до організації, змісту освітнього процесу)

  • - Альтернативні (на інших, порівняно із загальноприйнятими, філософсько-концептуальних засадах організації, змістового наповнення, створення умов розвитку, виховання, навчання).

  • - Інноваційні (на прогресивних концептуальних засадах, нових поглядах на місце, роль дорослого і дитини в освітньому процесі, форми організації дитячого буття)



Мають гриф Міністерства

  • Мають гриф Міністерства

  • “Затверджено Міністерством освіти і науки України”

  • або

  • “Рекомендовано Міністерством освіти і науки України”



“ Щодо організації роботи в дошкільних навчальних закладах у 2014-2015н.р.”

  • “ Щодо організації роботи в дошкільних навчальних закладах у 2014-2015н.р.”

  • від 27.06.2014 №1\9-341



- забезпечення фізичного, психічного і соціального розвитку дітей раннього віку (від 1 до 3 років), їх безболісної адаптації до змінних умов життя та успішного входження у соціальне середовище;

  • - забезпечення фізичного, психічного і соціального розвитку дітей раннього віку (від 1 до 3 років), їх безболісної адаптації до змінних умов життя та успішного входження у соціальне середовище;

  • - патріотичне виховання у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку;

  • - трудове виховання в процесі організованої й самостійної предметно-практичної діяльності дітей;

  • - забезпечення наступності в реалізації завдань духовного, патріотичного, трудового виховання між дошкільною і початковою ланками освіти.



Базова програма розвитку дитини дошкільного віку “Я У СВІТІ”

  • Базова програма розвитку дитини дошкільного віку “Я У СВІТІ”

  • Затверджена МОН України

  • (лист від 25.04.2008р. №1/11-1522)

  • Видана державним коштом

  • на замовлення Інституту інноваційних технологій і змісту освіти





Мета даної програми  - розширити змістовий компонент освітньої роботи з дітьми, розкриваючи етнічні, історичні та соціокультурні  особливості Західного регіону.

  • Мета даної програми  - розширити змістовий компонент освітньої роботи з дітьми, розкриваючи етнічні, історичні та соціокультурні  особливості Західного регіону.





Науковий керівник –

  • Науковий керівник –

  • Крутій К.Л.

  • Лист про надання

  • грифа МОН

  • від 08.12.2010 №1/11-11178



  • наук. керівники – Проскура О.В., Кочина Л.П., Кузьменко В.У., Кудикіна Н.В.

  • Лист про надання грифа

  • від 08.12.2010 № 1/11-11177



Керівник проекту –

  • Керівник проекту –

  • Жебровський Б.М.

  • Надано гриф

  • Рекомендовано Міністерством освіти і науки” наказом МОН

  • від 23.11.2010 № 1111

  • Затверджено колегією МОНмолодьспорт

  • від 01.03.2012



Вступ

  • Вступ

  • Основна частина: - “Фізичний розвиток”.

  • - “Пізнавальний розвиток”,

  • - “Мовленнєвий розвиток”,

  • - “Художньо-естетичний розвиток”,

  • - “Ігрова діяльність”,

  • - “Трудова діяльність”

  • Додатки: - “Організація життєдіяльності дітей”,

  • - “Орієнтовні форми, методи, засоби

  • освітньої роботи з дітьми”,

  • - “Схема загартування дітей у ДНЗ і вдома”,

  • - “Поради щодо організації дослідів у природному

  • довкіллі” та ін.





«Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років (авт. Лохвицька Л. В.);

  • «Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років (авт. Лохвицька Л. В.);

  • «Казкова фізкультура», програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку (авт. Єфименко М. М.);

  • «Грайлик», програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі (авт.: Березіна О. М., Гніровська О. 3., Линник Т. А.);

  • «Радість творчості», програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку (авт.: Борщ Р. М., Самойлик Д. В.);

  • «Скарбниця моралі», програма з морального виховання дітей дошкільного віку (авт. Лохвицька Л. В.);

  • «Граючись вчимося. Англійська мова», програма для дітей старшого дошкільного віку, методичні рекомендації (авт.: Гунько С., Гусак Л., Лещенко 3.).



мають відмітку

  • мають відмітку

  • “Схвалено для використання в дошкільних навчальних закладах”

  • Є загальноукраїнськими.

  • Використовуються для реалізації інваріантної та варіативної складових змісту дошкільної освіти у різних формах організації дитячої життєдіяльності,

  • у роботі гуртків, студій, секцій.



СТВОРЕННЯ:

  • СТВОРЕННЯ:

  • Предметно-розвивального простору;

  • Основна форма навчально-пізнавальної діяльності – індивідуальні, індивідуально – підгрупові (2-3 дитини), підгрупові(8-10дітей), ігри-заняття;

  • ТРИВАЛІСТЬ ЗАНЯТЬ: з дітьми віком до 1,5 року не повинна перевищувати 8–10 хв., від 1,5 до 2 років — 10 хв.,

  • від 2 до 3 років — до15 хв.,

  • від 3 до 4 років — 15 - 20хв.,

  • від 4 до 5 років — 20 - 25 хв.,

  • від 5 до 6 (7)років — 25-30 хв.

  • Перерва між заняттями 10-15 хв.





Наша адреса:

  • Наша адреса:

  • Навчально-методичний центр освіти

  • м. Львова

  • пл. Данила Галицького, 4

  • Контактний телефон: 297-53-28

  • E-mail: nmco@ukr.net

  • Блог: nmcolviv.blogspot.com



Каталог: Files -> downloads
downloads -> Чому займенник має таку назву? Яка його роль у мовленні?
downloads -> Кривоколінського навчально-виховного комплексу
downloads -> Інтелектуальна готовність
downloads -> Українська мова
downloads -> Тема. Що таке Батьківщина
downloads -> Мета: висвітлити життєвий і творчий шлях Р. М. Рільке, розкрити образ України у світі філософських та естетичних пошуків митця; визначити провідні мотиви лірики поета; Мета
downloads -> Урок-презентація на тему:"Голодомор 1932-1933 років. 80 років з часу трагедії"


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка