Використання інноваційних технологій у процесі вивчення зарубіжної літератури сприятиме активізації навчально-пізнавальної діяльності, спонукатиме до зростання творчої активності, реалізації творчого потенціалу особистості.
Використання інноваційних технологій у процесі вивчення зарубіжної літератури сприятиме активізації навчально-пізнавальної діяльності, спонукатиме до зростання творчої активності, реалізації творчого потенціалу особистості.
Завдання:
будувати уроки, спрямовані на підтримку і розвиток життєвих компетентностей учнів з метою подальшої адаптації у соціумі.
залучати учнів до систематичної творчої, пошукової, експериментальної роботи;
залучати учнів до систематичної творчої, пошукової, експериментальної роботи;
виховувати активну, компетентну,креативну особистість, яка вміє бачити, ставити і вирішувати нестандартні проблеми.
розвивати інтелектуальні та творчі особистісні якості учнів з урахуванням їх інтересів,мотивів, систем цінностей;
систематичне розв’язання на уроці та в позаурочний час різноманітних творчих завдань;
систематичне розв’язання на уроці та в позаурочний час різноманітних творчих завдань;
Технологія розвитку критичного мислення на уроках зарубіжної літератури сприяє:
розвитку творчих здібностей учнів, умінь чітко й логічно вибудовувати усні й письмові висловлювання відповідно до мети й конкретної ситуації спілкування
розв’язання учнем або групою учнів будь-якої проблеми;
розв’язання учнем або групою учнів будь-якої проблеми;