Застосування властивостей трикутників у прикладних задачах та задачах на місцевості



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



ЗАСТОСУВАННЯ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТРИКУТНИКІВ У ПРИКЛАДНИХ ЗАДАЧАХ ТА ЗАДАЧАХ НА МІСЦЕВОСТІ



Мета роботи – підвищення інтересу до математики та прикладної спрямованості шкільного курсу геометрії.

  • Мета роботи – підвищення інтересу до математики та прикладної спрямованості шкільного курсу геометрії.

  • Завдання роботи:

  • 1.Дати поняття прикладного застосування трикутників, розкрити суть методу розв’язування трикутників.

  • 2.Розглянути застосування властивостей трикутників при розв’язанні прикладних задач.

  • 3.Продемонструвати практичне застосування математичних ідей геометрії у різних галузях економіки;



Окремі прикладні задачі на застосування властивостей трикутників несуть на собі теоретичне навантаження сумі­жних дисциплін (фізика, астрономія, хімія, біологія, географія, геодезія,картографія тощо). Важливо навчитися не лише бачити математику навколо себе, але й використовувати математичні знання у всіх сферах життя, а й самим складати задачі на прикладах з довкілля.

  • Окремі прикладні задачі на застосування властивостей трикутників несуть на собі теоретичне навантаження сумі­жних дисциплін (фізика, астрономія, хімія, біологія, географія, геодезія,картографія тощо). Важливо навчитися не лише бачити математику навколо себе, але й використовувати математичні знання у всіх сферах життя, а й самим складати задачі на прикладах з довкілля.



Трикутником - називається геометрична фігура, яка складається з трьох точок, що не лежать на одній прямій, і трьох відрізків, що сполучають ці точки.

  • Трикутником - називається геометрична фігура, яка складається з трьох точок, що не лежать на одній прямій, і трьох відрізків, що сполучають ці точки.















В цьому випадку використовують кілок із планкою

  • В цьому випадку використовують кілок із планкою











Нами були розглянуті найбільш актуальні завдання, пов'язані з геометричними вимірюваннями на місцевості - визначення висоти предмета, знаходженням відстані до недоступних предметів. Звичайно прикладів задач даного характеру можна навести безліч, ми навели приклади найбільш типових.

  • Нами були розглянуті найбільш актуальні завдання, пов'язані з геометричними вимірюваннями на місцевості - визначення висоти предмета, знаходженням відстані до недоступних предметів. Звичайно прикладів задач даного характеру можна навести безліч, ми навели приклади найбільш типових.

  • Наведені завдання мають значний практичний інтерес, закріплюють отримані знання з геометрії і можуть використовуватися для практичних робіт.







Отже, з’ясувавши головні факти виникнення потреби розв’язувати трикутники, та дослідивши цікаві задачі прикладного характеру ми дійшли наступних висновків:

  • Отже, з’ясувавши головні факти виникнення потреби розв’язувати трикутники, та дослідивши цікаві задачі прикладного характеру ми дійшли наступних висновків:

  • задачі прикладного характеру на розв’язування трикутників та задачі на місцевості сприяють поглибленню і розширенню знань учнів з геометрії , розвитку інтересу учнів до предмета, розвитку математичних здібностей, прищеплення школярам інтересу й смаку до самостійних занять, виховання і розвитку ініціативи і творчості, розвитку певних сторін мислення і рис характеру учнів. Також вони сприяють професійної орієнтації учнів.



Хай буде Новий рік

  • Хай буде Новий рік

  • Схожий на диво,

  • Щоб кожен день жилося

  • радісно й щасливо!

  • Щоб здійснились задуми і мрії,

  • І щастям повнились надії !



Каталог: ENK -> 2011-2012 -> kompleks new magistru -> rob styd -> 14 15 -> fedorchuk -> %D0%A4%D0%BE%D1%82%D0%BE%20%D0%BA%D0%BD%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BA%20%D1%82%D0%B0%20%D1%96%D0%BD -> %D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97,%20%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8
%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97,%20%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8 -> Забезпечення повторення та узагальнення вивчених раніше відомостей про інтеграл, формування вміння застосовувати набуті знання в нестандартних умовах
%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97,%20%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8 -> Застосування похідної до розв‘язування прикладних задач
%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97,%20%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8 -> Перша група задач, у яких хоча б один об’єкт є реальний предмет (явище), називаються прикладними задачами
14 15 -> Хімічні речовини, які людина використовує в побуті, називають побутовою хімією. Однак часто ці надійні помічники людини можуть становити загрозу її здоров’ю
14 15 -> Якось поверталися однокласники додому і побачили, як хлопчик-хуліган ображав дівчину, сварився
2011-2012 -> Екосистема Агроценози
rob styd -> Належність предмета даній множині позначається символом, а неналежність – символом


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка