Завдання системи методичної підготовки майбутніх вчителів Майбутній учитель має набути таких умінь



Дата конвертації22.12.2016
Розмір445 b.
#11066









Завдання системи методичної підготовки майбутніх вчителів

  • Майбутній учитель має набути таких умінь:

  • - здійснювати науково та педагогічно обґрунтований вибір навчальної програми, відповідних до неї дидактичних засобів, підручників та посібників;

  • - реалізувати змістовний аспект викладання шкільного предмета, який передбачає забезпечення відповідності ступеня освіченості учня вимогам сучасного рівня розвитку науки та практики;

  • - працювати за новими педагогічними технологіями;

  • - розробляти таку методичну систему навчання з предмету або циклу дисциплін, щоб не тільки давати знання, а й навчати самостійно мислити, спираючись на ці знання, збуджувати інтерес в учнів до творчого пошуку.



Інформаційна компетентність вчителя (за Н.В.Морзе)

  • Формується при врахуванні вимог інформаційного суспільства та передбачає:

  • використання термінології, апаратної складової, програм і методів ІКТ

  • використання ІКТ у навчанні та створенні методичних та дидактичних матеріалів, формування завдань для учнів з використанням ІКТ

  • розуміння ролі ІКТ у науковій галузі, на якій базується відповідна навчальна дисципліна

  • використання ІКТ для планування та проектування навчального середовища, моніторингу навчальних досягнень учнів

  • використання ІКТ для спілкування в педагогічному середовищі, ознайомлення з ППЗ та підвищення кваліфікації



Впровадження програми „Intel @. Навчання для майбутнього”

  • Інноваційна освітня програма Intel сприяє підготовці вчителя сучасного типу, навчає його не тільки користуватися комп’ютером, але й повною мірою використовувати його потенціал у навчальному процесі, роблячи урок дійсно сучасним, інформаційно насиченим і цікавим для учнів



Програма Intel «Навчання для майбутнього» у навчальному процесі ВНЗ сьогодні



Оцінка підсумків впровадження Intel «Навчання для майбутнього» в навчальний процес педагогічних університетів

  • підвищення інтересу студентів 4-5 курсів до більш глибокого вивчення комп’ютерних технологій для викладання шкільних предметів під час педагогічної практики,

  • підвищення інтересу студентів до досвіду своїх однокурсників завдяки семінарам, тренінгам і конкурсам робіт,

  • використання проектного методу як об’єкта та інструмента дослідження в науково-дослідній діяльності студентів, дипломному проектуванні тощо,

  • в цілому, підвищення якості викладання у ВНЗ за рахунок освоєння викладачами-тьюторами програми Intel нових програмних продуктів, нових технологій, комп’ютерної та мультимедійної техніки



  • Сьогодні, аналізуючи зміни,що відбуваються у навчанні майбутніх учителів і підвищенні кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників, досвід викладання, який вони отримали в результаті використання нових педагогічних технологій можна додати:

  • випускники програми є більш конкурентноздатними в освітніх закладах;

  • програма «Навчання для майбутнього» сприяє не тільки підвищенню професіоналізму конкретного викладача, але й, в цілому, сприяє розвитку інформаційоної культури педагогів, появі нових педагогічних ініціатив і створює умови для підвищення якості навчальної діяльності;

  • проектна методика стає складовою частиною освітньої системи навчальних закладів.



Що зроблено ?



Вибір курсу програми на перспективу

  • На виконання наказів МОН України від 02.03.09 №190 «Про затвердження плану дій щодо реформування системи педагогічної і післядипломної освіти педагогічних працівників на 2009-2012 роки» (п.4) та 24.03.09 №271 «Про продовження Всеукраїнського експерименту щодо навчання вчителів ефективному використанню ІКТ у навчальному процесі та підвищенні кваліфікації педагогічних працівників за програмою Intel «Навчання для майбутнього»

  • необхідно виробити механізми:



  • Визначення шляхів впровадження програми в навчальний процес в якості складової галузевих стандартів вищої педагогічної освіти

  • Видання підручників, навчальних посібників з грифом МОН України, широкого шлейфу книг, наукових статей, які б відображали б програму зі сторони, як освітнє явище, адаптуючи її до умов української освіти

  • Дослідження можливостей використання програми при викладанні фахових методик, проведенні педагогічних практик

  • Розроблення методик для вчителів та студентів педагогічних університетів, створення каталогів методичних матеріалів

  • Розроблення навчально-методичних матеріалів, змісту освіти, форм організації навчального процесу, апробацію в експериментальних групах

  • Підтримка мережевого товариства учасників і випускників програми на регіональних і всеукраїнських освітніх порталах

  • Проведення об’єднаних конкурсів проектів студентів коледжів, технікумів і вузів

  • Організація тренінгів для тьюторів і обмін досвідом між різними вищими педагогічними навчальними закладами, обмін методичними матеріалами з нових курсів програми між методичними кафедрами



Дякую за увагу! Бажаю творчих успіхів



Каталог: files -> content
files -> Інтелектуальна готовність
files -> Українська мова
content -> Ключове, Тематичні та Змістові запитання навчального проекту Чим відрізняються Ключове, Тематичні і Змістові запитання?
content -> Громадська організація “право”
content -> Всі бібліографічні відомості мають точно відповідати даним документа; всі бібліографічні відомості мають точно відповідати даним документа
content -> Науки Літератури Мистецтва
content -> Наскільки зростуть ціни при підвищенні зарплати в три рази?


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка