Зіставляємо програми з історії та інтегрованих дисциплін, відшукуємо суміжні теми. З’ясовуємо, з яким видом інтеграції маємо справу



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.





Алгоритм дій вчителя

Алгоритм дій вчителя
  • Зіставляємо програми з історії та інтегрованих дисциплін, відшукуємо суміжні теми.

  • З’ясовуємо, з яким видом інтеграції маємо справу (спадкоємна, синхронна чи випереджальна).

  • Ознайомлюємося із теоретичним змістом матеріалу конкретного уроку як в контексті історії, так і інтегрованих тем.

  • Залежно від виду інтеграції та ступеня важливості кожної інтегрованої дисципліни складаємо міжпредметне завдання.

 

Історія - математика



9 класі. Тема «Велика Французька революція кінця XVIII ст.».

9 класі. Тема «Велика Французька революція кінця XVIII ст.».

Початковий рівень. 1. Розв’яжіть вираз і дайте відповідь: яка подія відбулася в отриманий у результаті рік?

 250 ∙ 10 : 4 + 148 ∙ 3 – 520 =

Відповідь: 1799 – рік завершення революції у Франції, встановлення консульства.

Середній рівень. Знайдіть значення дробового виразу і дайте відповідь: яка подія відбулася в отриманий у результаті рік?

Відповідь: 1812 – рік нападу армії Наполеона на Росію.



Історія – образотворче мистецтво – художня культура



8 клас. Тема “Початок Національно-визвольної війни українського народу середини XVII ст.”

8 клас. Тема “Початок Національно-визвольної війни українського народу середини XVII ст.”

Іл. №1. Б.Хмельницький проголошує промову в Переяслові 1654 р. Художник невідомий, гравюра.

Іл. №2 Б. Хмельницький в Переяслові 1654 р. Літографія В.Сизова

  Розгляньте ілюстрації №1 і 2, опишіть їх композиції.

• Як ви гадаєте, яка подія на них зображена?

• Що вам відомо про традиції скликання козацьких рад?

• Які питання на них вирішувалися?

• Зіставте і порівняйте обидва зображення. Знайдіть спільні і відмінні ознаки.

• Як ви гадаєте, делегація котрої із країн зображена на ілюстрації №1.

• Що привело чужинців до Гетьманщини? Поясніть свої міркування.

Історія – інформатика – художня культура 8 клас. Тема “Початок Національно-визвольної війни українського народу середини XVII ст.”



малюнок-загадка «Переяславська рада» знайдіть історичні помилки



Історія – географія – інформатика 5 клас. Тема 1. Звідки і як історики довідуються про минуле. Урок по темі «Історична карта».



Історія – кіномистецтво – література



Приклад 1.

Приклад 1.

Художній фільм «Тарас Бульба», режисер Володимир Бортко, 2009р.

Транслюється короткий сюжет із фільму. На визначеному вчителем моменті приглушується звук.

Завдання:

Озвучити репліку актора, що стала крилатою фразою і є у тексті твору М.Гоголя “Тарас Бульба”.

Відповідь: “Я тебе породив, я тебе і вб'ю”.

Приклад 2.

Художній фільм «Тарас Бульба», режисер Володимир Бортко, 2009р.

Транслюється кадр з фільму.

Завдання:

назвіть картину і її автора, що підходить по сюжету до даного кадру.

Відповідь: «Запорожці пишуть листа турецькому султанові» Художник І.Рєпін. 1889-1896рр



Висновок Використання наведеного алгоритму дій при створенні міжпредметних завдань суттєво полегшує діяльність вчителя історії в даній сфері. Реалізація міжпредметних зв’язків сприяє підвищенню пізнавальної діяльності учнів. Допомагає розкрити зміст всіх навчальних курсів у їх взаємодії.



Найкраще придане для дитини є допомогти їй здобути знання, бо знання, звичайно, дає в руки шматок хліба, вигладжує добру натуру і виправляє характер.

Найкраще придане для дитини є допомогти їй здобути знання, бо знання, звичайно, дає в руки шматок хліба, вигладжує добру натуру і виправляє характер.

Народна мудрість



Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка