Зовнішність; тіло; основні органи



Дата конвертації04.01.2017
Розмір444 b.


Ознайомлення дітей дошкільного віку з субсферою “Я-фізичне”


Складові змістової лінії “Фізичне Я”

  • зовнішність;

  • тіло;

  • основні органи;

  • розвиток організму;

  • гігієна тіла та праці ;

  • розвиток рухової активності;

  • статева ідентифікація;

  • здоров'я і хвороба;

  • безпека життєдіяльності.



Завдання

  • формувати в дітей знання про будову тіла, призначення та дію органів;

  • стимулювати навички громадської та особистої гігієни;

  • розвивати уявлення про ознаки здоров'я і хвороби та шляхи її запобігання;

  • знайомити з помічниками і друзями здоров'я - природними і соціальними чинниками, які допомагають, а які можуть і шкодити здоров'ю;

  • розкривати поняття про вікові зміни в організмі, його розвиток;

  • виховувати у дошкільнят позитивне ставлення до антропометрії, медичних обстежень, профілактичних щеплень;

  • знайомити дітей з історією значення здоров'язберігаючої поведінки.



Робота з дітьми здійснюється через:



Методи та прийоми роботи:



Форми роботи:



Спільна фізкультурно-оздоровча робота дошкільного закладу і сім’ї:

  • Щоденна взаємодія - обмін інформацією між батьками та педагогами про фізичний розвиток дитини.

  • Участь батьків у фізкультурно-оздоровчих заходах дошкільного навчального закладу.

  • Оформлення фотовиставок, тематичних стендів, інформаційних листків, пересувних тем, анкетування.

  • Проведення батьківських конференцій з питання фізичному вихованні дітей; зустріч з лікарями, психологом.

  • Консультації на батьківських зборах.

  • Робота клубу взаємодопомоги; школа молодих батьків; видача педагогічної та психологічної літератури для читання у вихідні дні.



Великий педагог В.О.Сухомлинський писав:



Роботу виконала: вихователь дошкільного навчального закладу №30 м.Умані Чорна Тетяна Анатоліївна



Каталог: public -> oipopp -> repository -> dcr
dcr -> Прийменник як службова частина мови Кифорук Оксана Вікторівна
dcr -> Знаходити прислівники в текстах і пояснювати правильність думки; знаходити прислівники в текстах і пояснювати правильність думки
dcr -> Завдання : розкрити роль прислівників у художніх, науково-популярних і ділових текстах
dcr -> Читання “Дощиком”
dcr -> «Квітни мово, наша рідна. Дмитро Білоус. Віра поета в неминуче відродження рідного слова у поезіях \"Вічно жива\" та \"Хліб і слово\"»
dcr -> Основні групи фразеологізмів, багатозначність, синонімія та антонімія фразеологізмів Мета
dcr -> Ходи більше …бігай. Ходи більше …бігай


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка