Більше подобається,ніж не подобається – 10 респондентів
Байдуже – 0;
Більше не подобається,ніж подобається – 0;
Зовсім не подобається – 0;
Важко відповісти – 0.
Добре – 16 респондентів;
Добре – 16 респондентів;
Задовільно – 1 респондент;
Незадовільно – 0.
Був інтенсивний план стажування – 2 респонденти;
Був інтенсивний план стажування – 2 респонденти;
Був виділений учитель-наставник- 10 респондентів;
Добре організована робота під керівництвом наставника – 9 респондентів;
Цією роботою цікавилася адміністрація школи – 9 респондентів.
До 10 уроків – 13 респондентів;
До 10 уроків – 13 респондентів;
Більше 10 уроків – 4 респонденти.
1) Застосування ігрових форм.
1) Застосування ігрових форм.
2) Застосування новітніх технологій; цікаві форми і методи навчання.
3) Використання інтерактивних методів.
4) Організація вчителем роботи учнів на уроці.
5) Уміння вчителя спілкуватися з учнями, використання технічних засобів, майстерність в дохідливій формі пояснювати складний матеріал, використання міжпредметних зв’язків.
6) Структура та проведення уроку, використання новітніх технологій. Створення психологічного мікроклімату; вміле використання часу на уроці.
7) Уміння використовувати наочний матеріал.
8) Уміння зосереджувати увагу на головному, досягнення мети уроку, вміння працювати з дітьми.
9) Бажання учнів уважно слухати.Постановка і досягнення мети уроку.
10) Виклад теоретичного матеріалу.
11) Організація уроків.
До 10 уроків – 15 респондентів;
До 10 уроків – 15 респондентів;
Більше 10 уроків – 2 респонденти.
Методичні рекомендації;
Методичні рекомендації;
Поради щодо ведення шкільної документації;
Фахову літературу;
Роздатковий матеріал.
Дирекція та адміністрація школи;
Дирекція та адміністрація школи;
Колеги;
Бібліотекар;
Методист.
Методичні посібники, рекомендовані Міністерством освіти, фахові журнали і газети.
Методичні посібники, рекомендовані Міністерством освіти, фахові журнали і газети.
Дидактичні розробки та матеріали.
Методичні рекомендації відділу освіти.
Найчастіше періодичні фахові видання.
В.Д. Шарко «Сучасний урок», методичні розробки уроків.
Журнали «Математика в школах України», «Англійська мова та література в школі», «Фізичне виховання школярів».
Методичні рекомендації в залежності від спеціалізації вчителя.
Фахові періодичні видання, педагогічний досвід українських педагогів.
Дисципліна на уроці, раціональне використання відведеного часу.
Дисципліна на уроці, раціональне використання відведеного часу.
Труднощі при виборі відповідних форм та методів навчання.
Недостатній рівень забезпечення обладнанням.
Відсутність в учнів позитивної мотивації до навчання.
Нераціональний розподіл часу на уроці, проблеми з дисципліною.
Поєднання різних форм роботи на уроці; ефективне використання часу.
Організація класу, активізація уваги учнів.
Здійснення індивідуального підходу до учнів.
Вміння розподілити навчальний час на уроці.
Підтримка постійної робочої атмосфери на уроці та зворотнього зв'язку.
Розподіл часу на етапах уроку.
Нестача досвіду, небажання учнів оволодіти теоретичними знаннями.
Достатню кількість літератури, покращення матеріально-технічної бази в школах.
Достатню кількість літератури, покращення матеріально-технічної бази в школах.
Допомогу методичну, при організації виховної роботи.
Організовувати частіше семінари.
Довіра і контроль.
Частіше відвідувати уроки молодих вчителів, більше відвідувати уроки своїх колег.
Впровадження більшої кількості семінарів-практикумів; вивчення передового педагогічного досвіду інших; застосування на уроці інтерактивних технологій; раціональне використання часу на уроці.
Забезпечення необхідною методичною літературою.
Організація семінарів-практикумів з метою вивчення досвіду колег щодо ефективності використання різних форм та методів на уроках.
Використання інтерактивних методів щодо ефективності вивчення та засвоєння нового матеріалу.
Навчити ефективно планувати роботу протягом навчального року.
Недостатнє забезпечення матеріально-технічної бази.
Недостатнє забезпечення матеріально-технічної бази.
Навчально-матеріальна база є недоукомплектована і застарілою.
Дуже бідна навчально-матеріальної база викликає труднощі.
Перевантаження програм.
У вмінні раціонально використовувати існуючу навчально-матеріальну базу на різних етапах уроку.
Відсутність довідкової літератури, таблиць.
Так, задовільняє – 17 респондентів.
Обладнати кабінет для вчителя початкових класів;
Обладнати кабінет для вчителя початкових класів;
Заохотити педагогів матеріально;
Виготовляти роздатковий матеріал;
Придбання фахової методичної літератури
Так – 17 респондентів.
Методоб’єднання, відкриті уроки.
Методоб’єднання, відкриті уроки.
Дуже подобаються заняття школи молодого вчителя та психолого-педагогічні семінари, тому що на їх засіданнях молодий вчитель не просто пасивний спостерігач, але й активний учасник, а часом просто учень.
Засідання педагогічної ради, заняття школи молодого вчителя.
Запам’яталося за формою проведення.
Заняття школи молодого вчителя; цікаві конкурси; засідання педради; психолого-педагогічні семінари-тренінги; можна почерпнути багато корисної і необхідної інформації.
Заняття школи молодого учителя, де розглядалися питання теорії і практики; інноваційні технології та їх застсування на практиці; вміння здійснювати пошукову роботу учнів.
Рольові та ділові ігри, тому що за допомогою таких форм роботи розширюється кругозір учнів, стимулюється мовно-розумова активність учнів, культура спілкування.
Методоб’єднання, обговорення проведення різних форм уроків, відвідування відкритих уроків.
Психолого-педагогічні семінари, підготовка матеріалів для підведення підсумків дослідно-експериментальної роботи.
Так,цілком задовільняє – 17 респондентів.
Так,цілком задовільняє – 17 респондентів.
Як правильно використовувати продуктивні форми та методи навчання, застосовувати групове, парне, корпоративне, диференційоване навчання, вміло використовувати теоретичні знання на практиці.
Як правильно використовувати продуктивні форми та методи навчання, застосовувати групове, парне, корпоративне, диференційоване навчання, вміло використовувати теоретичні знання на практиці.
Дізнався про розвиток компетентності школярів шляхом впровадження проектного навчання, інформаційних технологій.
Переконалась, що ігрова діяльність та інноваційні технології займають одне з провідних місць в організації роботи.
Дізналася, як правильно розподіляти час на уроках.
Впровадження інноваційних методів навчання; методи вивчення нового матеріалу на уроці; цікаві розробки уроків.
Як раціонально розподілити навчальний час уроку; як забезпечити дисципліну в класі під час уроку; як правильно підготувати і використати наочні і навчальні посібники.
Робота в групах, випереджувальні завдання, застосування мультимедійних технологій.
Робота в групах, випереджувальні завдання, застосування мультимедійних технологій.
Брейн-ринги, (брали участь учні різних класів), предметні тижні (вміння учнів самостійно, логічно мислити і працювати), конкурси, вікторини, екскурсії (згуртовують учнівський колектив).
Брейн-ринги, (брали участь учні різних класів), предметні тижні (вміння учнів самостійно, логічно мислити і працювати), конкурси, вікторини, екскурсії (згуртовують учнівський колектив).
Свято осені, День святого Миколая, зимові свята - виховують любов та повагу до традицій та звичаїв рідного краю.
«Козацькі розваги. Лінійка до Дня соборності України. Огляд колядок і щедрівок» – сприяють формуванню ціннісного ставлення особистості до історичних, надбань рідного краю.
«Предметні тижні» - підвищують зацікавленість учнів до даного предмета.
Найбільше подобаються ті заходи, в яких живе людське спілкування, а не заучені промови та виступи?
День Соборності України, свято Миколая, Новий рік, вечорниці до Андрія.
Вищезгадані заходи продовжують виховувати в учнів патріотичні почуття, заохочують до пізнання народних традицій та звичаїв.